کامران نجف زاده

واکنش کامران نجف زاده به خبر خانه نجومی اش

تاریخ انتشار : 14 شهریور 1395کد مطلب : 36088زمان مطالعه : 2 دقیقه
کامران نجف زاده خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در واکنش به ادعای برخی رسانه ها مبنی بر دریافت ملک از شهرداری تهران گفت : من خانه ای ندارم و نداشته ام چه برسد به اینکه نجومی باشد!

خانه نجومی کامران نجف زاده

کامران نجف زاده خبرنگار خبرگزاری صداو سیما به شایعات اخیر پیرامونش پاسخ داد. در ماجرای اخیر واگذاری املاک در شهرداری تهران رییس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران نام دو خبرنگار را در لیست ارائه اموال شهرداری به افراد خاص اعلام کرد. برخی رسانه ها در گمانه زنی های خود با توجه نام های اختصاری اعلام شده، از کامران نجف زاده خبرنگار صداوسیما به عنوان یکی از آن خبرنگاران یاد کردند.

امروز نجف زاده در آخرین پست اینستاگرام به این شایعات واکنش نشان داد.

کامران نجف زاده خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در واکنش به ادعای برخی رسانه ها مبنی بر دریافت ملک از شهرداری تهران در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

ماه پشت إبر نمی ماند بعد از بیست سال خبرنگاری مستاجرم.نه اینکه وضعم بد باشد نه الحمدلله... فقط ادعای پاکدستی هم ندارم که ما خاطرات خوبی از بسیاری از اینهایی که ادعا و شعار پاکدستی داشتند نداریم.
کامران نجف زاده

خانه نجومی کامران نجف زاده


اما کسی به ما خانه ای تحویل نداده و زمینی را هم از مردم نخورده ایم گرچه زمین خورده همین مردمیم..من خانه ای ندارم و نداشته ام چه برسد به اینکه نجومی باشد!

اصلا هر کجا هر خانه ای به نام من یا برای من بود عکسش را بزنید و منتشر کنید و من کلیدش را تقدیم کنم .

البته سه چهار سال پیش ما هم به شرط فاقد مسکن بودن رسما به تعاونی ای به امید رسیدن به آپارتمانی پنجاه یا نهایتا شصت متری معرفی شدیم .با شرایط تمام تعاونی ها و همه ما کلی پول دادیم و کلی قسط مانده و هنوز احتمالا کلنگش را هم نزده باشند.
بگذریم ...حالا دعوای سیاسی دارید دم انتخاباتی بزنید هیچ مشکلی نیست ولی یک کمی تحقیق کنید و ماجرا را کامل و همانطور که هست توضیح دهید .تیزی کشیدن هم اصولی دارد.چون ناخواسته اینجوری در حق من محبت می کنید اما صرفا جهت اطلاع عرض کنم:ماه پشت ابرنمی ماند.

پی نوشت:شرمنده شما مردمم ؛که صبورانه و با محبتی بی نظیر این چند روز را صبوری کردید.
 

واکنش کامران نجف زاده به خبر خانه نجومی اش

4.614
این مطلب مفید بود ؟131
برگرفته از خبرگزاری صدا وسیما / م.ف
وبگردی