خرید فرش کودک
شاید خرید فرش برای اتاق خواب کودک آخرین چیزی باشد که برای تکمیل اتاق کودک به ذهن والدین میرسد اما این موضوع دلیلی بر کم اهمیت بودن آن نیست.

نکات اساسی برای خرید فرش اتاق کودک

خرید فرش برای قسمت های مختلف خانه قلق ها و تکنیک های خاص خودش را دارد که فرش اتاق کودک هم از این قاعده مستثنی نیست. اینکه برای خرید وسایل اتاق کودک خیلی حساسیت به خرج دهید خوب نیست اما این را هم فراموش نکنید که کف اتاق کودک مهمترین قسمت دکوراسیون اتاق کودک است و در حفظ سلامت کودکان نوپا نقش مهمی دارد.

خرید فرش کودک

نکات خرید فرش اتاق کودک

رنگ فرش اتاق کودک

رنگ فرش اتاق کودک بستگی به جنسیت کودک و رنگ دکوراسیون اتاق خواب دارد یعنی باید بر اساس رنگ پرده، سرویس خواب، عروسک ها و... رنگ فرش را انتخاب کنید. برای اتاق کودک بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید و فضایی شاد برای و پرانرژی برای بچه ها به ارمغان آورید.

جنس فرش اتاق کوک

جنس فرش اتاق کودک باید نرم و لطیف و قابل شستشو باشد تا پوست حساس بچه ها را اذیت نکند، نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که فرش اتاق کودک نباید پرز دار باشد زیرا ریه بچه ها حساس است. نخ های به کار رفته در فرش باید به قدری نرم و لطیف باشد که دست و پای نوزاد وقتی چهار دست و پا میرود زخم نشود.

مدل فرش بچه گانه

مدل فرش بچه گانه فانتزی

مدل فرش اتاق کودک

انتخاب مدل فرش اتاق کودک بستگی به سلیقه شما دارد و بهتر است سراغ مدل های فانتزی بروید اگر هم برای اتاق کودک تان تم خاصی انتخاب کرده اید بر اساس آن تم مدل فرش را انتخاب کنید همچنین دختر یا پسر بودن کودک نیز در انتخاب مدل فرش موثر است. فرش هایی با طرح عروسکی و شخصیت های کارتونی برای اتاق بچه ها بسیار مناسب اند.

رنگ فرش اتاق کودک

بهترین رنگ فرش اتاق کودک

نکته: فرشی که برای اتاق کودک انتخاب میکنید علاوه بر زیبا و خوش رنگ بودن، باید از الیافی نرم و لطیف تولید شده باشد طوری که پرز ندهد و برای کودک ایجاد حساسیت و آلرژی نکند .

 

خرید بهترین فرش برای اتاق کودک با رعایت 4 نکته مهم + عکس

4.5105
این مطلب مفید بود ؟9411
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
وبگردی