خط ثروت کف دست

معنی خط ثروت کف دست شما چیست؟+ تصاویر کامل

کد مطلب : 45996تعداد نظرات : 3 نظرزمان مطالعه : 3 دقیقه
کف بینی چینی برای آنکه وضعیت مالی شما را در آینده بداند با نگاه به رنگ پوست ، لطافت و خط ثروت کف دست خواهد گفت که وضعیت مالی شما در آینده چطور خواهد بود.

معنی هر کدام از شکل های خط ثروت کف دست

گفتیم که هر یک از خطوط کف دست معنا و مفهومی دارد و در علمی کف بینی که میان چینی ها و مردم هند بسیار رایج استد این خطوط نشان دهنده ی آینده و اقبال فرد می باشد.

در مطلب معنی هر کدام از خطوط کف دست چیست؟ یکی از بخش ها مربوط به خط ثروت می شود که در این بخش از نمناک به تصویر آن خواهیم پرداخت.

اگر شما هم مشتاقید بدانید که در آینده یک زندگی غنی از لحاظ مالی و یا احتمال برعکس خواهید داشت با توجه به تصاویر و توضیحات این بخش که ترجمه شده از یک وب سایت رسمی چینی است به راحتی می توانید کف دست خود را تفسیر کنید.

خط ثروت کف دست شما چه می گوید؟

خط ثروت خط کوچکی است که به صورت عمودی زیر انگشت کوچک دست دیده می شود.

اگر خط ثروت کف دست شما یک خط واضح و صاف و مستقیم باشد نشانه خوبیست معنی این خط نشان می دهد که شما فردی باهوش و موفق در سرمایه گذاری هستید و با این خصوصیات زندگی مالی موفقی خواهید داشت. 

خط ثروت کف دست

معنی خط ثروت کف دست در طالع بینی چینی

خط ثروت موج دار و ناصاف کف دست

خط ثروت کف دست

خط ثروت موج دار و ناصاف به معنای ناپایداری ثروت و شانس در زندگی شماست افرادی که خط ثروت کف دستشان همانند شکل خطی کج و شکسته است در زندگی مالی و شغلی خود مشکلات فراوانی خواهند داشت. اگر شما قصد ثروتمند شدن و افزایش دارایی خود را دارید پس نیاز به تلاش بیشتری خواهید داشت. 

خط ثروت ناهماهنگ کف دست

خط ثروت کف دست

خط ثروت کف دست شما چه چیزی را نشان می دهد؟

این نوع خط در کف دست شما نشانه بد شانسی در کسب مال و دارایی است ؛ شما سختی ها و مشکلات بسیاری در زمینهای شغل و کسب درآمد خواهید داشت.  بهتر است با فردی که به دلیل داشتن توانایی مدیریت مالی میتواند به عنوان یک مشاوره مالی شما را راهنمایی کنند در ارتباط باشید. 

نشانه هایی دیگر در کف بینی که می تواند ثروت و دارایی شما را در آینده نشان دهد:

خط خورشید یا همان خط صافی که زیر انگشتر مخصوص حلقه قرار دارد ، یکی دیگر از خطوطی است که چینی ها در این مورد به آن دقت می کنند. به تصاویر نگاه کنید و توضیحات مربوط را بخوانید تا معنی آنها را بهتر بدانید.

خط ثروت کف دست

اگر خط خورشید به خط کج که متمایل به سمت انگشت کوچک شما وصل شده باشد همانند تصویر شما فرق خوش شانس و موفقی خواهید بود و یکی از رازهای این خوش شانسی بهره گیری از کمک دیگران خواهد بود در حقیقت حمایت فردی در زندگی شما را به ثروت بالای خواهد رساند.

خط ثروت کف دست

اگر این خط کج کوچک به خط ثروت شما متصل باشد باید گفت ثروتی غیر منتظره به سراغ شما خواهد آمد ممکن است یک تغییر و یا شهرت وضعیت مالی شما را دگرگون سازد.

ارتباط ثروت به حرف m کف دست 

خط ثروت کف دست

هک شدن این حرف لاتین که از اتصال خط قلب ، خط سر و خط زندگی به هم به وجود می آید کف دست تعداد محدودی از افراد دیده می شود. اگر شما چنین شانه ای در کف دستتان داری باید گفت تا قبل از چهل سالگی به موفقیت و موقعیت خوبی خواهید رسید. 

رنگ کف دست:

بله درست است یکی دیگر از فاکتورهای کف بینی چینی برای پیش بینی وضعیت مالی و ثروت فرد در آینده دقت به رنگ پوست کف دست می باشد.

کف دست سفید نشانه ازدواج با فردی ثروتمند و کف دست زرد تیره رنگ عکس این پیش بینی ست.

افرادی که کف دستشان سفید با نقطه های قرمز رنگ است باید بدانند که برای کسب ثروت با مشکلات بسیاری روبرو خواهند بود.

دقت به خط سر برای تشخیص وضعیت مالی در آینده:

خط ثروت کف دست

اگر خط سر در کف دست شما یک شاخه کوچک جدا شده و متمایل به سمت انگشت کوچک تان داشته باشد نشان می دهند پس شما فردی با استعداد در کسب ثروت هستید و به راحتی می توانید خود را به دارایی برسانید.

معنی خط ثروت کف دست شما چیست؟+ تصاویر کامل

3.2562
این مطلب مفید بود ؟357205
منبع : بخش سبک زندگی نمناک /ن
برچسب : طالع بینی
3 نظر به ثبت رسیده است
سعید1396-06-24
آیا میشه کف دست را با جراحی و خط انداختن درست کرد
81146
آزاد محمودی1402-11-16
در کف بینی چینی از کف دست راست برای مردان و دست چپ براط زنان استفاده میشوذ.
00
م م1402-12-29
منظور از خطوط کف دست ، خطوط طبیعی روی دست می باشد نه خطوط ساختگی ناشی از بریدگی یا جراحی و غیره
00
وبگردی