خودرو لوکس آرش برهانی
آرش برهانی مهاجم تیم استقلال که اکنون در سفر آمریکا به سر می برد عکسی از خودروی زیبا و لوکس خود در خیابانهای لس آنجلس منتشر کرده است که در ادامه میبینید.

آرش برهانی بازیکن محبوب استقلال که مدتی است بعد از اتمام لیگ برای استراحت و گذراندن تعطیلات به کشور آمریکا سفر کرده است گاه گداری از گشت و گذارهای خود در این کشور عکس هایی منتشر می کند که این بار عکسی از خود با اتومبیلی زیبا در خیابان های لس آنجلس منتشر کرده است.
 

خودرو لوکس آرش برهانی

آرش برهانی بازیکن محبوب و معروف ایرانی  در 23 شهریور ماه سال 1362 در شهر کرمان  در محله ای به نام خواجو متولد شده است و اصالتا کرمانی است، وی دارای 6 برادر و 2 خواهر  است و مدرک تحصیلی وی دیپلم است.

آرش برهانی از سال 1378 فوتبال را شروع کرد  ابتدا  دروازه بان تیم میلاد کرمان بود و  با تکنیک ها و سرعت بالایی که  در بازی ها داشت به تیم ملی معرفی شد و بهترین گل هایی که تا به حال به ثمر رسانده است گل به تیم قطر در بازیهای مقدماتی  جام جهانی 2006 بود و در لیگ 88-87، با به ثمر رساندن  21 گل عنوان آقای گلی لیگ برتر ایران را کسب کرد و بازدن 111 گل توانست  بهترین گل زن برتر  ایران محسوب شود وصدمین گل خود را در  مقابل سایپا در روز 20 بهمن 1392 به ثمر رساند،در سال 1386 با تیم استقلال تهران  قرارداد بست  و به این تیم منتقل شد وبا حضور در این تیم توانست 10 گل را به ثمربرساند.

آرش برهانی افتخاراات زیادی داشته است و از افتخارات وی میتوان به قهرمانی در لیگ  برتر فوتبال ایران 83-82 به همراه تیم پارس تهران،قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران سال 88-87 به همراه تیم استقلال تهران،قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران سال 92-91 به همراه تیم استقلال تهران اشاره کرد.

ناگفته نماند شنیده ها حاکی از آن است که آرش برهانی مهاجم تیم فوتبال استقلال بعد از هشت سال، فصل آینده در این تیم حضور نخواهد داشت.وی نزدیک به هشت سال است که در تیم استقلال فوتبال بازی می کند و یکی از محبوب ترین بازیکنان این تیم به شمار می رود.

برهانی که رکورددار گلزنی در باشگاه استقلال نیز هست، جایی در ترکیب آینده آبی پوشان برای فصل آینده ندارد و در صورتی که منصوریان هدایت استقلال را برعهده بگیرد، او در فهرست مازاد آبی پوشان خواهد بود.

اگر منصوریان هم سرمربی آبی ها نشود و یک خارجی هدایت این تیم را برعهده بگیرد، برهانی احتمالا شانسی بران ماندن نخواهد داشت.

خودرو لوکس آرش برهانی در لس آنجلس + تصاویر

3.1107
این مطلب مفید بود ؟6740
منبع : نمناک - / ل
برچسب : آرش برهانی
وبگردی