کیا سراتو
کیا سراتو 2017 با چهره ای به روزتر با قیمت حدود 144 میلیون تومان در مدل فول آپشن در بازار خودروهای وارداتی به فروش می رسد.

 معرفی نسل سوم کیا سراتو 2017

تولید محصولات جدید و به روز تر اقدام مکرر کمپانی های معروف خودرو است تا به نوعی برای نسل آینده حرفی برای گفتن داشته باشند،کیا سراتو 2017 با چهره ای به روزتر با قیمت حدود 144 میلیون تومان در مدل فول آپشن در بازار خودروهای وارداتی به فروش می رسد.

نسل سوم کیا سراتو در سال 2017 با چهره ای به روزتر ظاهر شده و امکانات رفاهی و ایمنی خودرو نیز نسبت به قبل افزایش قابل توجهی یافته و این درحالی است که برخی از امکانات ایمنی فعال در این مدل سراتو پیش از این در خودروهای کلاس بالاتر دیده می شد.

 
سراتو 2017 در ایران از نوع بنزینی بوده و با حجم موتور 1999 سی سی، توانایی 150 اسب بخار قدرت در 6200 دور بر دقیقه و 192 نیوتون متر گشتاور را دارد.
 
کیا سراتو
 
این خودرو کره ای به گیربکس 6 دنده اتوماتیک در تمام تیپ ها مجهز است و با مشخصات اعلام شده دارای مصرف سوخت ترکیبی 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است.
 
کیا سراتو
 
ابعاد سراتو با طول 4560 میلی متر، عرض 1780 میلی متر و ارتفاع 1445 میلی متر در نظر گرفته شده و وزن آن بدون سرنشین 1271 کیلوگرم تعیین شده است.
 
کیا سراتو
 
همچنین نحوه انتقال قدرت در این خودرو از چرخ های جلو بوده و ظرفیت باک این خودرو با گنجایش 50 لیتر طراحی شده است.
 
کیا سراتو
 
این خودرو از امکاناتی چون نمایشگر TFT 3.5 اینچی، چراغ های خودکار، سیستم ورود بدون کلید، سیستم مکان یابی جی پی اس، بلوتوث، سیستم صوتی با شش عدد بلندگو، سیستم تهویه مطبوع با تنظیم دستی، سنسور پارک عقب، چراغ های مه شکن، رینگ های 16 اینچی و شش عدد ایربگ برخوردار است.
 
کیا سراتو
 
از دیگر امکانات این خودرو می توان به سرد کن (تهویه صندلی) سمت شاگرد، رادار نقطه کور، صندوق بار هوشمند که با قرار گرفتن در پشت صندوق به مدت 3 ثانیه درب صندوق باز خواهد شد و سیستم نمایشگر باد تایر اشاره کرد.
 
مدل 2017 سراتو مجهز به جعبه دنده ی خودکار برای انتخاب حالت است که در این سیستم، راننده این امکان را دارد که سه نوع حالت رانندگی را برای تنظیم پیشرانه و فرمان خودرو انتخاب کند و این حالت ها شامل نرمال، اقتصادی و اسپرت است.
 
قابل ذکر است که آپشن هایی مانند اتوپارک و حرکت بین خطوط هم در سراتو فعلی و هم برای سراتو 2017 وجود دارد ولی فقط برای بازار کره و آمریکا عرضه شده و در نمونه های عرضه شده در سایر نقاط فاقد این آپشن خواهد بود.
 
گفتنی است قیمت خودرو کیا سراتو 2017 به صورت فول آپشن در بازار خودروهای وارداتی حدود 144 میلیون تومان ارزش گذاری شده است و مدل ساده این خودرو با قیمت حدود 132 میلیون تومان به فروش می رسد.

تصاویر و قیمت خودرو نسل سوم کیا سراتو 2017

4.320
این مطلب مفید بود ؟173
برگرفته از پدال نیوز - / ل
وبگردی