سریال سالهای دور از خانه
صفحه رسمی سریال سالهای دور از خانه با انتشار پستی درباره داستان سریال سالهای دور از خانه 1512 روز بعد از اتمام شاهگوش توضیح داد.

آغاز داستان سریال سالهای دور از خانه از کجاست

در آستانه توزیع سریال سالهای دور از خانه در شبکه نمایش خانگی صفحه رسمی این سریال با انتشار عکسی جدید درباره داستان این سریال نمایش خانگی توضیح داد. سریال سالهای دور از خانه ادامه داستان سریال شاهگوش است که با بازی احمد مهرانفر و هادی کاظمی جلوی دوربین میرود.

شرحی از داستان سریال سالهای دور از خانه

صفحه رسمی سریال سالهای دور از خانه با انتشار عکسی جدید از این سریال شرحی بر داستان ساخته جدید مجید صالحی نوشت.

احمد مهرانفر و هادی کاظمی

احمد مهرانفر و هادی کاظمی در سریال سالهای دور از خانه

در صفحه سریال سالهای دور از خانه با انتشار این عکس آمده است : سریال کمدی نمایش خانگی سالهای دور از خانه به عنوان اولین اسپین آف ایرانی، 1512 روز بعد از اتفاق عجیبی که برای خنجری در شاهگوش رخ داد، شروع می ‎شود؛ دقیقا از جایی که پس از طرح جمع آوری سگ ها و انتقال آن ها به کلانتری 100 ملت، خنجری سگ ِ الیزابت را فراری می دهد اما تا 1512 روز بعد، خبری از دختر نمی شود! او هم مجبور است در تمام این مدت به عنوان سرباز فراری، داخل پارک بخوابد تا شاید بخت و اقبال دوباره به او رو کند!

احمد مهرانفر و هادی کاظمی

احمد مهرانفر و هادی کاظمی در سریال شاهگوش

سال های دور از خانه به کارگردانی مجید صالحی و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی، روایتی کمدی از زندگی دو کاراکتر خنجری و زهره در ادامه سریال محبوب شاهگوش است که تاکنون 12 قسمت از 15 قسمت آن جلوی دوربین رفته است.

احمد مهرانفر و هادی کاظمی

نقش متفاوت احمد مهرانفر و هادی کاظمی در سالهای دور از خانه

بازیگران سریال سالهای دور از خانه عبارتند از : احمد مهرانفر (در نقش خنجری)، هادی کاظمی (در نقش زهره)، آزیتا حاجیان، گیتی قاسمی، حدیث میرامینی، علیرضا استادی، ملیسا ذاکری، مهرناز بیات، با هنرمندی زنده یاد حسین محب اهری و میرطاهر مظلومی، با حضور علی اوجی و امیر نوری و با معرفی احسان کریمی بازیگران اصلی این سریال کمدی هستند.

سریال سالهای دور از خانه

سریال سالهای دور از خانه از 31 فروردین در نمایش خانگی

سریال کمدی سال های دور از خانه از 31 فروردین شنبه ها ساعت 8 صبح در سوپرمارکت ها و مراکز عرضه محصولات فرهنگی و شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

داستان سریال سالهای دور از خانه از کجا شروع میشه؟! + عکس جدید

3.324
این مطلب مفید بود ؟168
منبع : صفحه سریال سالهای دور از خانه / بخش فرهنگ و هنر نمناک / م.ف
وبگردی