درب حیاط
قبل از انتخاب درب حیاط و پارکینگ بهتر است راهنمای زیر را بخوانید تا بتوانید بهترین درب از نظر جنس و زیبایی انتخاب کنید.

راهنمای انتخاب درب حیاط و پارکینگ

درب حیاط به عنوان دریچه ای برای ورود و خروج از منزل است. در هنگام سفارش و یا خرید درب حیاط باید به طرح و رنگ و جنس آن توجه کنید و مدلی را خریداری کنید تا با نمای خارجی ساختمان شما مطابقت و همخوانی دارد.

درب حیاط منزل و درب پارکینگ جزء اولین بخش هایی از نمای ساختمان هستند که در نگاه اول دیده می شوند . به همین خاطر در انتخاب درب حیاط ساختمان می بایست دقت لازم را به خرج داد . بد نیست مواردی را در خصوص انتخاب درب حیاط و درب پارکینگ مطرح نماییم .

درب حیاط

انتخاب مدل درب حیاط

مدل درب حیاط یا پارکینگ چطور باشه ؟
دو نکته مهم در انتخاب مدل درب حیاط و پاکینگ قابل ذکر است :1- درب پارکینگ و حیاط را بر اساس سبک نمای ساختمان انتخاب کنید. برای مثال برای نمای مدرن ، درب مدرن و برای نمای کلاسیک ، درب کلاسیک انتخاب کنید . 2- امنیت درب ها را جزء ملاک های طراحی و خرید قرآر دهید .

استاندارد طول و عرض درب حیاط و پارکینگ چقدر است ؟
در بسیاری از موارد درب حیاط و پارکینگ دارای یک کاربری مشترک هستند . بنابراین عرض مفید درب ورودی در پارکینگ های بزرگ حداقل 6 متر و در پارکینگ های متوسط و کوچک حداقل 3 متر می باشد . ارتفاع درب نیز حداقل 210 سانتی متر است .
قبل از هرگونه رنگ آمیزی درب حیاط به ترکیب "رنگ نمای ساختمان” خود توجه کنید و در نهایت رنگی را انتخاب کنید که با نمای ساختمان شما ، همخوانی داشته باشد . استفاده بیش از 2 رنگ در رنگ آمیزی درب حیاط ، پیشنهاد نمی شود . همچنین بهترین فصل برای رنگ آمیزی درب ، فصل تابستان و یا روزهایی است که هوا ، گرم و بدون گرد و خاک است !
استفاده از دو رنگ سرمه ای و طلایی جذابیت خاصی به درب سلطنتی میبخشد.
با نگاهی به مدل های درب حیاط و پارکینگ می توان به این نتیجه رسید که در بحث طراحی درب های فلزی ، استفاده از متریال ترکیبی جدید در کنار هنر تزئینات روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند .

مهم ترین نکات در انتخاب درب حیاط و پارکینگ

3.836
این مطلب مفید بود ؟279
برگرفته از برترین ها -/ح
وبگردی