درمان تومور سرطانی

درمان تومور سرطانی , خواص عالی لیمو منجمد

کد مطلب : 47163تعداد نظرات : 1 نظرزمان مطالعه : 3 دقیقه
درمان تومور سرطانی ، سم زدایی کبد و کلیه ، جلوگیری از سکته های مغزی و قلبی ، تقویت سیستم ایمنی و عصبی بدن و ... همه از خواص نوعی یخ یا همان خوردنی منجمدی است که می توانید در خانه تهیه کنید.

درمان تومور سرطانی و روش فوق العاده درمانی برای استفاده از خواص لیمو در مبارزه با بیماریها

لیمو به عنوان یکی از اعضای خانواده پرخاصیت مرکبات توسط متخصصان برای درمان بسیاری از مشکلات جسمی مورد تحقیق و مطالعات قرار گرفته است تا فواید پنهان در این خوراکی طبیعی شناخته شود.

بر اساس گزارشات منتشر شده در fitfoodhouse.net مطالعات نشان می دهد استفاده از لیمو به صورت منجمد روشی برای دریافت هر چه بیشتر خواص آن است. در همین ابتدا باید گفت هدف اصلی از عنوان یخ همان شکل منجمد شده لیمو است.

درمان تومور سرطانی

خواص فوق العاده یخ لیمو و میوه منجمد لیمو برای درمان تومور سرطانی و سم زدایی بدن

چطور یخ لیمو یا همان لیمو منجمد تهیه کنیم:

اینکه میگوییم یخ لیمو هدف صرفا تهیه قالب های یخ با طعم لیمو نیست بله خود میوه لیمو را هم می توان با نگهداری در فریزر برای بهره بردن از خواص درمانی فوق العاده آن مورد استفاده قرار داد که البته روش دوم یعنی فریز کردن میوه لیمو بهتر و مفید تر است.

میوه لیمو را به دقت شستشو و با سرکه سیب ضدعفونی کنید.

اجازه دهید میوه خوب خشک شود سپس آن را داخل فریزر قرار دهید.

چطور از لیمو یخ زده استفاده کنیم؟

بهترین روش برای استفاده از میوه یخ زده لیمو رنده کردن آن البته به همراه پوست داخل سالاد  ، بستنی ، غذاهای پخته و سوپ است.

همچنین می توانید یک قاشق از رنده شده لیمو منجمد را به نوشیدنی سرد و گرم نیزاضافه کنید.

خواص فوق العاده لیمو منجمد برای درمان بیماری ها از تومور سرطانی تا سکته مغزی

روش استفاده از لیمو به صورت منجمد یکی از نسخه های عالی برای سم زدایی بدن مبارزه با تومور ها و بیماری های جدی از قبیل دیابت می باشد.

اغلب افراد لیمو را بدون پوست استفاده می کنند و در حقیقت پوست این میوه که سرشار از خواص پنهان است دور ریخته می شود در حالیکه استفاده از پوست لیمو برای مقابله با غده های سرطانی و تنظیم سطح کلسترول بدن بسیار قدرتمند عمل می کند.

استفاده از پوست لیمو به عنوان یکی از روش های گیاهی و طبیعی برای درمان عفونت ها پیشنهاد می شود و برای درمان انگل و میکروب های قوی می تواند استفاده شود.

مصرف لیمو با پوست خواص آن را 5 تا 10 برابر بیشتر می کند و شما با این روش می توانید فواید و ویتامین های موجود در این مرکبات را با قدرت بیشتری وارد بدن خود کنید

ویتامین ها و مواد معدنی از قبیل ویتامین های C، B6، E، A، و همچنین در ریبوفلاوین، کلسیم، پروتئین، آهن، فولات، فسفر، منیزیم و پتاسیم که برای بدن ضروری است.

چند دهه بررسی روی لیمو نتایج را امروزه به سمت اثرات ضد سرطانی آن هدایت کرده است ، سرطان هایی از جمله ریه، روده، پروستات و سرطان سینه که سلول های این بیماری های کشنده اب استفاده از لیمو تخریب می شوند.

یکی از روش های تایید شده برای استفاده از خواص کامل لیمو تهیه یخ لیمو است که بهتر از میکس شده پوست و میوه ی آن آماده شود.

از این قالب های یخ در طول روز استفاده کنید تا :

سیستم ایمنی بدنتان تقویت شود

التهابات بدنتان تسکین یابد

از استرس و اضطراب جلوگیری کنید و در مقابل فشارهای روانی مقاوم تر شوید

کبد و کلیه ها را ضدعفونی کنید

باکتری های خطرناک را با قدرت کامل نابود سازید

خطر سکته مغزی و قلبی را به حداقل برسانید

از سرطان جلوگیری کرده و در صورت وجود توده های سرطانی بدن را برای مبارزه و رفع آنها تقویت کنید

از ابتلا و یا تشدید آسم جلوگیری کنید.

درمان تومور سرطانی , خواص عالی لیمو منجمد

4.824
این مطلب مفید بود ؟231
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
منبع : بخش بهداشت و سلامت نمناک /ن
1 نظر به ثبت رسیده است
رضا1396-01-17
عااااالی بود ، ممنون از سایت واقعا خوبتون که اکثر نسخه هاش جواب می ده.
31
وبگردی