نمک هیمالیا
نمک هیمالیا که یکی از غنی ترین انواع نمک است که حاوی مواد معدنی می باشد و در درمان سردردهای مزمن بسیار مفید است.

درمان سردردهای مزمن با نمک طبیعی هیمالیا

نمک طبیعی اولین و قدیمی ترین ماده ضدعفونی کننده تاریخ بشر است. در چهل سال گذشته، دانشمندان بسیاری در آزمایشگاه های مجهز، مسؤلیت بررسی و تحقیقات مختلف در این زمینه را به عهده گرفتند که حاصل آن تولید و ساخت محصولات متعددی گردد.
در پی تابش مداوم و بی وقفه خورشید بر سطح اقیانوس اولیه کره زمین (Dead sea)آب این اقیانوس تبخیر شد و انرژی پتانسیل خورشید در ذرات نمک طبیعی به جای ماند. در پی فعالیت های زمین شناختی، رشته کوه های هیمالیا پدید آمدند و ذرات نمک در اثر فشار و نیروهای فوق العاده به زنجیره های خالص و بلورین تبدیل شدند و در لابلای ساختار کوه های هیمالیا باقی ماندند.

نمک هیمالیا که یکی از غنی ترین انواع نمک حاوی مواد معدنی است در درمان سردردهای مزمن بسیار مفید است.

این نمک قادر است تا روند ترشح هورمون «سرتونین» در خون را برای تقویت دستگاه عصبی و ایجاد تعادل اسیدی – قلیایی تحریک کند.

نمک

نمک هیمالیا

این قابلیت نمک هیمالیا آنرا به گزینه ای ایده آل و کاربردی برای رفع سردردهای مزمن تبدیل می کند.

کافی است یک لیوان آب لیموی تازه را گرفته و دو قاشق نمک هیمالیا به آن بیفزایید و محلول را در یک ظرف حاوی 200 میلی لیتر آب گذاشته و در طول روز میل کنید.

نوشیدن این معجون شفابخش برای افرادی که از فشارخون رنج می برند به هیچ وجه توصیه نمی شود چون موجب تشدید ناراحتی آنها خواهد شد.

درمان سردردهای مزمن با نمک هیمالیا

3.326
این مطلب مفید بود ؟179
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
برگرفته از تسنیم -/ر
وبگردی