استعفای کی روش

دلیل استعفای کی روش و حواشی آن

تاریخ انتشار : 29 اسفند 1393کد مطلب : 13041زمان مطالعه : 2 دقیقه
استعفای کی روش بعد از جلسه ی او با کفاشیان صبح امروز شاید یک نتیجه ی غیر منتظره از این جلسه بود. این جلسه با حواشی همراه بود که در ادامه می خوانید.

 استعفای کارولس کی روش و قطع همکاری او با تیم ملی فوتبال ایران از سوی کفاشیان تایید شد. 

دلیل استعفای کارلوس کی روش چه بود؟

کارلوس کی روش در مصاحبه ای دلیل استعفای خود را اعلام کرد و گفت:بله من امروز استعفا دادم. دلیل آن هم فشارهایی بود که روی من و کفاشیان وجود داشت.

وی درباره اینکه فشارها از سوی چه کسانی بوده است، گفت:نیازی به صحبت در این مورد نیست و همه مردم می دانند که موضوع چه بوده است.

سرمربی مستعفی تیم ملی ادامه داد:کسی نمی تواند بگوید من قصد ادامه همکاری با تیم ملی را نداشتم. این جدایی خواسته و تصمیم من نبود حتی رئیس فدراسیون فوتبال هم این موضوع را نمی خواست اما برخلاف آرزوها و خواسته های خود ناچار به این کار شدیم.

کی روش در پاسخ به اینکه آیا صحبت های وزیر ورزش را شنیده و آیا منظورش وزیر ورزش است، تصریح کرد:ما و همه مردم می دانیم چه کسی و به خاطر چه چیزی این کارها را انجام داده است. باید دید تکلیف خواسته مردم که موافق ماندنم بودند چه می شود؟ این سؤالات را باید از کسی بپرسید که به ما فشار آورد تا من کنار بروم. بیش از این در این باره صحبت نمی کنم.

وی درباره اینکه درباره جدایی از ایران غرامتی خواهد گرفت، تأکید کرد:جدایی من کاملاً محترمانه و صلح آمیز بود، چرا که با کفاشیان دوست هستم. اتفاقی که افتاد بر خلاف افکار و انتظاراتم بود.

کی روش در پایان خاطر نشان کرد:شرمنده مردم هستم اگر با این خبر نوروزشان خراب شد اما آنها بدانند که این جدایی خارج از حیطه اختیارات من بوده است و همین جا از همه مردم و دوستان عذرخواهی می کنم.

 

 کارلوس کی روش و علی کفاشیان در جلسه صبح امروز در آکادمی ملی فوتبال در مورد برنامه های آینده تیم ملی و همچنین تکلیف نهایی حضور دو بازیکن یعنی جهانبخش و آزمون در تیم امید با هم به صحبت پرداختند که در نهایت مقرر شد این دو بازیکن طی روزهای آینده تیم ملی امید را برای مسابقات انتخابی المپیک همراهی کنند.

جلسه کی روش و کفاشیان 

این در حالی برگزار شد که سخنران وزیر ورزش جلسه امروز صبح کی روش و کفاشیان را تحت الشعاع خود قرار داده بود و این دو برداشتشان از صحبت های وزیر این بود که دیگر ادامه همکاری برای طرفین از فوتبال ایران مقدور نیست بر همین اساس کفاشیان ابتدا پس از خروج از کمپ تیم های ملی خبر قطع همکاری کی روش را تأیید کرده و سپس کی روش که او نیز بدون مترجم در جلسه امروز شرکت داشت با ناراحتی هر چه تمام و ابراز تأسف بابت قطع همکاری با تیم ملی آکادمی را ترک کرد. کی روش در نهایت نوروز را به خبرنگاران تبریک گفته و از آنها خداحافظی کرد.

 

دلیل استعفای کی روش و حواشی آن

4.556
این مطلب مفید بود ؟506
برگرفته از فارس - تسنیم/ن
وبگردی