دوربین

دوربین ضد ضربه و ضد آب 4k +تصاویر

کد مطلب : 31212زمان مطالعه : 1 دقیقه
المپوس، (به انگلیسی: Olympus) شرکت ژاپنی تولیدکننده تجهیزات تصویربرداری و محصولات اپتیک است، که این بار یک دوربین زیبا طراحی کرده که بسیار مقاوم دربرابر ضربه وآب است .

معرفی دوربین با قابلیت های بسیار ویژه

کمپانی المپوس دوربین ضدضربه وضد آبی زیبابه نام Olympus Stylus Tough TG-Tracker را طراحی کرد وراهی بازار کرد.دوربین ضدضربه وضد آب جدید المپوس برای استفاده در محیط خشن و بیرون ساخته شده و بسیار مقاوم در برابر ضربه تعریف شده است.

دوربین 349 دلاری زیبا با طراحی شکیل را می توانید تا عمق 30 متری به زیر آب ببرید و حتی 100 کیلو نیرو بر آن وارد کنید؛ بدون اینکه خراب شود.

اگر از ارتفاع 2 متری نیز از دستتان بیفتد سالم می ماند و تا دمای منفی 10 درجه زیر صفر نیز مشکلی برایش پیش نمی آید.

انواع سنسورها (فشار هوا، سنسور دما، قطب نما و شتاب سنج) داخل دوربین تعبیه شده و لنز 204 درجه ای فوق العاده ای روی آن نصب شده است و ال سی دی روی دوربین چرخان است.

سایر مشخصات آن به شرح زیر است:

رزولوشن 4K و ضبط ویدئویی 30 فریم بر ثانیه در کنار 240 فریم بر ثانیه و 120 فریم بر ثانیه ویدئو با 720 پیکسل / دوربین 8 مگاپیکسل / لنز واید 204 درجه f2.0 / فلش ال ای دی با دو برابر درخشانی و نور / ضبط آهسته ویدئویی و انواع ضبط ویدئویی در دور بالا و پایین / image stabilization / کاور لنز فلت / وای فای و ریموت کنترل / پشتیبانی از میکرو اس دی تا 128 گیگ

دوربین ضد ضربه

دوربین عکاسی ضد آب

دوربین ضد آب

دوربین ضد ضربه

دوربین ضد ضربه

دوربین ضد ضربه

دوربین ضد ضربه

دوربین ضد ضربه

دوربین ضد ضربه و ضد آب 4k +تصاویر

4.48
این مطلب مفید بود ؟71
برگرفته از پرشین وی -/ر
برچسب : دوربین
وبگردی