دکوراسیون داخلی
با استفاده از اشکال هندسی دکوراسیون داخلی آپارتمان خود را طراحی کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

دکوراسیون داخلی شیک با اشکال هندسی

برای داشتن دکوراسیون داخلی زیبا الزاما نباید چیدمانی شلوغ را انتخاب کرد. بسیاری از دکوراسیون ها در عین شیک بودن بسیار ساده هستند. طراحی با اشکال هندسی امروزه جایگاه ویژه ای بین افراد شیک پسند دارد. می توان با به کار انداختن ذوق خود هر شکل هندسی را انتخاب کرد و بر اساس آن دکور خود را طراحی کرد.

می توانید از اشکال هندسی برای درست کردن قفسه های کوچک و بزرگ استفاده کنید. دایره یا مثلث می تواند قفسه های نگهداری کتاب و وسایل تزئینی خاصی را برای شما بوجود آورد. از تمام اشکال هندسی می توانید بهره ببرید. ذوزنقه و مستطیل هم نمای بسیار زیبایی را به همراه دارند.

دکوراسیون داخلی آپارتمان

دکوراسیون داخلی شیک و زیبای آپارتمان با شکل های هندسی

دکوراسیون آپارتمان فوق العاده شیک و مدرنی که در این مطلب به معرفی آن خواهیم پرداخت از تم های رنگی آبی و نارنجی در دکوراسیون داخلی خود استفاده کرده و همین مورد فضای داخلی آنرا بی نهایت شاد و پرانرژی نشان می دهد.

دکوراسیون داخلی آپارتمان

استفاده از اشکال هندسی در دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون آپارتمان سبکی معاصر دارد اما بعضی عناصر سنتی در دکوراسیون وجود دارند تا تاکیدی بروی دکوراسیون آپارتمان زیبا باشند.

دکوراسیون داخلی آپارتمان

طراحی دکوراسیون داخلی با شکل های هندسی

مسلما این خانه، منبع بسیار خوبی برای الهام گیری نزد افرادی است که بدنبال طرح هایی متفاوت و بدیع می گردند، بعلاوه تمامی افرادی که علاقمند به دکورهای هندسی با تم ها و اشکال گوناگون و رنگ های پر انرژی هستند شاید داشتن دکوراسیون آپارتمان مانند مدل زیر، نهایت آمال و آرزوهایشان باشد.

دکوراسیون داخلی آپارتمان

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان شیک

همانطور که در عکس های زیر مشاهده می کنید بکارگیری هوشمندانه سایه های رنگی مختلف، ابعاد و شکل های هندسی زیبایی را بروی دیوارهای تاکیدی خانه ایجاد کرده است. دیوار های اتاق نشیمن ناگهان رنگی غنی و برجسته به خود می گیرند و از سطحی صاف با استفاده از جادوی رنگ ها، به سطوحی چند بعدی و عجیب تبدیل می شوند.

دکوراسیون داخلی آپارتمان

استفاده از اشکال هندسی در دکوراسیون داخلی

برای فهم این موضوع کافی است به دیوار پشت تلویزیون در عکس زیر برای چند ثانیه خیره شوید تا متوجه شکل سه بعدی و البته عجیب آن شوید. به راستی که هر گوشه از این خانه مانند یک اثر هنری ناب می باشد.

دکوراسیون داخلی آپارتمان

آپارتمان با استفاده از اشکال هندسی

دکوراسیون آپارتمان که دیدید پر انرژی وتا حدود زیادی مدیون وجود تضاد رنگی بین نارنجی پر رنگ و آبی تحسین برانگیز است. البته این تضاد فقط به رنگ ها ختم نمی شود. همانطور که در بالا اشاره کردیم طراحی داخلی این خانه در حالی معاصر محسوب می شود که از عناصر روستیک و سنتی نیز در دکوراسیون استفاده شده است. برای مثال وجود میز چوبی چرخدار با طراحی روستیک در اتاق نشیمن، گرمای خاص و دلپذیری را در محیط ایجاد کرده است.

دکوراسیون داخلی آپارتمان

استفاده از اشکال هندسی در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی آپارتمان با شکل های هندسی + تصاویر

45
این مطلب مفید بود ؟41
برگرفته از وب‌سایت اتاق / م.ف
وبگردی