دکور سرویس بهداشتی
برای ایجاد تغییر از ایده های کاربردی و مقرون به صرفه استفاده کنید، برای ایجاد تغییرات چشم گیر در دکور سرویس بهداشتی از جزئیات شروع کنید.

راه هایی آسان برای ایجاد تغییر در دکور سرویس بهداشتی

در این مقاله ما ایده هایی را برای طراحی بهتر دکور سرویس بهداشتی به شما معرفی خواهیم کرد که با کمترین هزینه هم می توانید آنها را تهیه کنید ، با این بخش از دنیای مد نمناک همراه باشید.
اگر خانه ایی که شما در آن زندگی می کنید ، یا برای شما باشد یا اجاره ایی باشد ، می توانید با کمترین هزینه سرویس بهداشتی را به گونه ایی تزیین کنید که جلوه ایی جذاب داشته باشد.

چند پیشنهاد ساده برای زیباتر شدن دکور سرویس بهداشتی

یک آینه با فریم زیبا انتخاب کنید:

دکور سرویس بهداشتی

آینه یکی از وسایلی می باشد که برای حمام واجب می باشد و در هر سرویس بهداشتی وجود دارد.یکی از فواید آینه های در سرویس بهداشتی این است که باعث انعکاس نور می شوند که در نهایت منجر به روشنایی بیشتر در سرویس بهداشتی می شود و با نصب آینه در سرویس بهداشتی های کوچک باعث احساس بهتر می شود و آن جلوه ی کوچک و قدیمی را دیگر نخواهید داشت.

دکور سرویس بهداشتی

ایده های ارزان برای تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی

برای تهیه آینه می توانید آنرا از فروشندگان لوازم سرویس بهداشتی خریداری کنید. 

قفسه های دیواری در حمام نصب کنید:

در فضای سرویس بهداشتی باید برخی قفسه ها وجود داشته باشند ، زیرا وسایلی که به آن زیاد نیاز دارید و زیاد استفاده می کنید را در آن قرار دهید و دیگر برای استفاده از آن مسافت زیادی را نپیمایید.

دکور سرویس بهداشتی

دکور سرویس بهداشتی

دکور سرویس بهداشتی

دکور سرویس بهداشتی

دکور سرویس بهداشتی و روشویی

 افزودن کاشی و سینک ظرفشویی:

با افزودن کاشی های زیبا و جذاب در سرویس بهداشتی می توانید جذابیت چشمگیری به سرویس بهداشتی تان بدهید . امروزه دیگر در سرویس های بهداشتی از پایین تا بالا را کاشی کاری نمی کنند و فقط قسمت های خاصی را (همانند تصاویر پایین) کاشی کاری می کنند و توصیه می شود که شما هم این کار را انجام دهید و مطمین باشید که پشیمان نخواهید شد.

دکور سرویس بهداشتی

نونوار کردن حرفه ای کردن سرویس بهداشتی:

امروزه نو نمایی کردن سرویس بهداشتی یکی از کارهایی می باشد که هر شخصی برای مدرن کردن یا مدرن نشان دادن سرویس بهداشتی و دیگر قسمت های خانه انجام می دهد . با این طریق شما می توانید یک فضایی که قبل از طراحی بسیار کسل کننده بود را به یک فضای مدرن و چشم نوازی را به وجود بیاوریم. شما می توانید در فضای اضافه سرویس بهداشتی کمد هایی برای ذخیره سازی وسایلی که زیاد استفاده می کنید ، درست کنید.

دکور سرویس بهداشتی

دکور سرویس بهداشتی

دکور سرویس بهداشتی

روشنایی را هدف قرار دهید:

از طریق چراغ های مناسب و مطلوب می توانید به سرویس بهداشتی خود جلوه و درخششی خاص بدهید که هرکسی را مجذوب خود کند. برای نصب این چراغ ها بهتر است که جایگاه چراغ را در بالای آینه قرار دهید و هم می توانید در مرکز سقف قرار دهید. در انتخاب چراغ تمام سعی خود را بکنید چراغی که خریداری می کنید برای فضای اتاق مناسب باشد و بتواند نوردهی بالا و مناسبی داشته باشد.

دکور سرویس بهداشتی

دکور سرویس بهداشتی

 مدرن سازی سرویس بهداشتی :

با نصب پرده هایی که جلوه خوب و مناسبی دارند می توانید جلوه ی مدرن بودن را به سرویس بهداشتی خود بدهید و لازم به ذکر است که هیچ هزینه زیادی ندارد و با کمترین هزینه می توانید این پرده هارا تهیه کنید. شما می توانید رنگ های سرویس بهداشتی را با یکدیگر هماهنگ کنید برای مثال اگر شما در سرویس بهداشتی تان از دو رنگ سیاه و سفید استفاده کرده اید ، برای رنگ دوش می توانید یکی از این دو رنگ را انتخاب کنید تا رنگ ها با یکدیگر هماهنگ شوند .

دکور سرویس بهداشتی

دکور سرویس بهداشتی

تغییرات ساده در دکور سرویس بهداشتی و حمام

 شیر سرویس بهداشتی:

شما به راحتی می توانید به سرویس بهداشتی خود استایل های زیبایی مانند اضافه کردن انواع شیرهای زیبا و مدرن را انتخاب کنید و هرکسی را مجذوب آن نمایید. برای داشتن نمای بهتر می توانید کنار شیرها از یک گلدان زیبا استفاده کنید.

دکور سرویس بهداشتی

دکور سرویس بهداشتی

 از وسایل شیشه ایی استفاده کنید:

با اضافه کردن وسایل شیشه ایی روی دیوار می تواند باعث بزرگ دیده شدن اتاق های کوچک شود و زیبایی چشمگیری به اتاق می دهد.برای داشتن احساس بهتر می توانید چراغ های شیشه استفاده کنید و دیگر چراغ هارا خاموش کنید و این کار باعث گرفتن آرامش می شود.

دکور سرویس بهداشتی

دکور سرویس بهداشتی

 پرده:

با افزودن پرده در اتاق ها از جمله در سرویس بهداشتی هم به زیبایی اتاق کمک می کنید و هم در روز نور آفتاب شما را اذیت نخواهد کرد . برای انتخاب پرده شما می توانید از کرکره های آلومینیومی زد زنگ استفاده کنید که این پرده ها برای حمام بسیار مناسب می باشد.

دکور سرویس بهداشتی

دکور سرویس بهداشتی

مدل زیبای پرده برای تحول در دکور سرویس بهداشتی و روشویی

دکور سرویس بهداشتی و حمام را نونوار کنید + تصاویر

3.312
این مطلب مفید بود ؟84
منبع : دنیای مد نمناک/ ف.ن
وبگردی