عجایب تایلند

24 عجایب و چیز غیر منتظره که فقط در تایلند می بینید

کد مطلب : 4508تعداد نظرات : 1 نظرزمان مطالعه : 12 دقیقه
این روزها تایلند مقصد بسیاری از گردشگران در جهان است کشوری با عجایب شگفت انگیز و باورنکردنی. در ادامه با عجایب تایلند آشنا می شوید.

24 چیز غیر منتظره که تنها می توانید در تایلند مشاهده کنید

تایلند یک گوهر واقعی است که چیزهای غیر منتظره ای را به شما نشان می دهد. در واقع نام شهرش بانکوک، تنها یک نسخه کوتاه شده از نام کاملش است که شامل 21 کلمه است و طولانی ترین نام شهر در جهان است! جاذبه های تایلند دارای یک زیبایی منحصر به فرد است که باعث می شود حتی موارد عادی نیز خاص به نظر برسند، از رستوران ها و سوغاتی هایش گرفته تا خانه هایی که در اعماق درختان قرار گرفته اند تا کورگیس شایان ستایش در یک کافه. مردم تایلند عاشق عروسک های نمایشی هستند و سلفی خود را کاملاً با چیزهای غیر منتظره ای چاپ می کنند و حتی دیوید بکهام مکان خود را در یک معبد بودایی در این کشور پیدا کرده است.

این کشور شگفت انگیز نمی تواند بدون توجه باقی بماند، به همین دلیل است که ما در بخش جذاب ترین های دنیا در نمناک شما را دعوت می کنیم که جالب ترین مکان ها و سنت های شگفت انگیز تایلند را کشف کنید. با ما همراه باشید!

چیزهای عجیب و غیرمنتظره ای که فقط در تایلند میتوان دید

1. کافه کورگی برای عاشقان سگ:

اگر به مکان های غیر معمول علاقه دارید و عاشق سگ هستید، تایلند می داند که چطور شما را سرگرم کند. با این کافه کورگی دوست داشتنی شروع کنیم! در اصل 2 سگ اصلی 7 توله داشتند و تعداد آن ها در حال رشد است. مالک می خواست این لذت و شادی را با دیگران تقسیم کند، بنابراین تصمیم گرفت این مکان زیبا را افتتاح کند که همچنین غذاهای خوش مزه و لذیذی هم منتظر شما هستند!

 عجایب کشور تایلند

2. اگر یک چیز غیر معمول می خواهید، می توانید یک قهوه را با داشتن عکس سلفی خود امتحان کنید!

نوشیدن قهوه به یک سطح کیفی جدید در تایلند تبدیل شده است . اگر کف شیر معمولی برای شما خیلی عادی به نظر می رسد، می توانید سفارش دهید تا عکس سلفی شما را روی آن چاپ کنند. شرکت قهوه سلفی کی سی در بانکوک، نوشیدنی را برای همه سرو می کند - تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن ها را جلوتر از فیس بوکتان برایشان بفرستید و سپس آن را بردارید و آن ها همچنین چای و دیگر نوشیدنی ها را با این چاپ ها برایتان فراهم خواهند کرد.

 عجایب در تایلند

3. می توانید سوغاتی از مدفوع فیل تهیه کنید:

پارک مدفوع فیلی در این کشور وجود دارد که در آن گردشگران فرصتی برای جمع آوری مدفوع ها و شرکت در کل فرآیند تولید کاغذ با استفاده از مواد جمع آوری شده را دارند و همچنین می توانید سوغاتی های مختلفی از آن تهیه کنید.

کل فرآیند یادگیری صنایع دستی سنتی و جمع کردن آن ها واقعاً جالب است و البته سازگار با محیط زیست می باشد.

4. خود را آماده کنید تا در فستیوال آب تایلند کاملاً خیس شوید:

اگر در ماه آوریل از تایلند دیدن کنید، ممکن است شانس شرکت در جشن بزرگ و بسیار مهمی را داشته باشید - جشنواره آب تایلند، سانگکران، که سرآغاز سال نو تایلند است. شناخته شده ترین بخش آن خیس شدن افراد با استفاده از سطل و سلاح های آبی است. اعتقاد بر این است که با خیس شدن، "پاک" می شوید و کسی نباید شما را خشک کند.

 چیزهای عجیب تایلند

5. تصور می شود عروسک هایی با اندازه واقعی شانس خوبی را برایتان به ارمغان می آورند:

تایلند کشوری از آیین ها و طلسم هاست، بنابراین جای تعجبی ندارد که حتی عروسک ها می توانند منبع بخت خوب شوند. لوک تپ (که به معنای "بچه فرشته" است) با دقت در تایلند نگهداری و با آن ها به بهترین شکل ممکن رفتار می شوند.

اعتقاد بر این است که باید با آن ها مهربان بود تا موفق شوید. به همین دلیل است که مردم لباس های عروسک های خود را عوض می کنند، آن ها را در دفتر خود نگه می دارند و حتی برایشان پرستار می گیرند و غذای ویژه ای را در رستوران ها برایشان می خرند!

 چیزهای عجیب کشور تایلند

6. ساموت پرکان - یک شهر باستانی با ساختمان های بی نظیر:

این شهر باستانی شامل 320 هکتار باغ زیبا، آب و معماری باستانی است. خود شهر یک کپی کوچک از کشور است که مهم ترین ساختمان ها و سازه های آن را نشان می دهد. بیش از 116 بنای تاریخی وجود دارد که در یک موقعیت جغرافیایی مشخص با همان طراحی قرار دارند - ایده اصلی حفظ فرهنگ غنی تایلند برای نسل های آتی است.

یکی از تاثیر گذارترین این ساختمان ها کاخ کوهستانی سومرو است که توسط یک ماهی آناند عظیم محافظت می شود.

 عجایب تایلند

7. خانه های درختی ای وجود دارند که می توانید در آن ها حسی مانند یک پرنده عجیب و غریب داشته باشید:

برای آن هایی که می خواهند اتحاد خود را با طبیعت برقرار سازند و در نهایت از غرور دنیوی رها شوند, مکانی وجود دارد که می توانند در خانه ای در جنگل در کیمالا پنهان شوند و استراحت کنند.

شما می توانید صبح ها روز خود را با یوگا شروع کنید و از اسپا و غذاهایی با گیاهان و سبزیجات که توسط سرآشپزها از گیاهان محلی انتخاب شده اند, لذت ببرید و همه اینها را می توانید در یک خانه درختی انجام دهید. برخی از آن ها به حمام فوق العاده ای هم مجهز هستند که در آن می توانید از منظره جنگل و دریای اطراف لذت ببرید.

 عجایب تایلند

8. بازار مواد غذایی در وسط خط راه آهن برای کسانی که خرید کردن خطرناک را دوست دارند، وجود دارد:

اگر چه بازار راه آهن میکلانگ تنها بازاری است که می توانید میوه ها و سبزیجات تازه را خریداری کنید اما چیزی وجود دارد که آن را ویژه تر می کند و این ویژگی، بودنش در امتداد خط قطار است. چند بار در روز یک قطار می آید و مستقیماً از میان بازار می گذرد و در این وضعیت، آن ها فقط کالاهای خود را جا به جا می کنند, صبر می کنند تا قطار بگذرد و سپس طبق معمول کار می کنند.

خریداران هم می توانند در امتداد خطوط ریلی راه بروند اما باید بسیار مراقب باشند.

عجایب تایلند

9. یک هتل با تم زندان برای کسانی وجود دارد که خواهان تجربه زندانی شدن هستند:

برای کسانی که همیشه فکر می کنند در زندانیان چه احساسی دارند، یک هتل با تم زندان در ایستگاه سوک در شهر بانگوک وجود دارد! شما یک شماره زندانی دریافت می کنید تا از آن به عنوان کلید و لباس استفاده کنید و می توانید یک اتاق را در پشت میله ها با سایر مهمانان، مانند یک زندان واقعی داشته باشید و همچنین یک حمام با آن ها اشتراکی خواهید داشت و اگر این مسئله به اندازه کافی هیجان انگیز نیست، می توانید به "سلول انفرادی" بروید.

 عجایب تایلند

10. "نان تست پنیری شاد" - یک رنگین کمان جویدنی در دستان شما:

این نان برشته خوب غذای مورد علاقه بسیاری از افراد است. مردم تایلند دوست دارند یک چرخش دیوانه وار را به چیزهای معمولی اضافه کنند - کافه تست پنیری شاد، شانس خوردن یک رنگین کمان را به شما می دهد! آن ها پنیرهایی مانند موزارلا و سوئیسی را با هم مخلوط می کنند و کمی رنگ غذا به آن ها اضافه می کنند و در نتیجه شما چیزی جالب برای خوردن دارید و عکس های خوبی برای اینستاگرام خود می گیرید.

این یک کافه پاپ آپ است و بنابراین باید فیس بوک خود را بررسی کنید تا ببینید کجا هستند.

 عجایب تایلند

11. یک فستیوال عظیم پر از غذا که فقط برای میمون های محلی است!

یکی دیگر از محل هایی که باید ببینید لوپبوری یا "شهر میمون ها" است. اینجا مکانی است که فستیوال بوفه " میمون " برگزار می شود و در طول جشنواره مقدار زیادی غذا روی مجموعه ای از میز های بزرگ گذاشته می شود - میوه ه ای مختلفی از جمله آجیل، آناناس، موز, هندوانه و خیلی چیز های دیگر. و همه این ها فقط برای میمون های محلی آماده شده است.

اگرچه این میمون ها در فرهنگ عامیانه تایلندی پرستش می شوند اما این رویداد برای جذب گردشگران بیشتر ساخته شده است.

 عجایب تایلند

12. معبد زیبای بودایی از بطری های شیشه ای ساخته شده است:

بزرگ ترین مثال از این که چگونه می توان مواد را بازیافت کرد و مورد استفاده مجدد قرار داد، معبد وات پا ماها چندی کیو می باشد که معبد یک میلیون بطری نیز نامیده می شود. این ساختمان شگفت انگیز از 1.5 میلیون بطری خالی ساخته شده است!

راهبان بودایی از برداشتن بطری های آب خسته شدند و بنابراین تصمیم گرفتند از مردم محلی بخواهند که این بطری ها را به جای این که دور بریزند و محیط را کثیف کنند به نزد خودشان بیاورند. این ایده درخشان بار دیگر آگاهی مردم از میزان آلودگی جدی را افزایش می دهد.

 عجایب تایلند

13. بازار آمولت پر از خوشبختی، جذابیت و طلسم است:

یک بازار جالب دیگر برای بازدید از بانکوک بازار آمولت است. مردم برای محافظت از خود و کسب ثروت خوب به اینجا می آیند و در جستجوی آویز، طلسم و جذابیت هستند و هیچ جادوگر یا شمنی در آنجا وجود ندارد، مردم قرار است قطعاتی را پیدا کنند که با قلب آن ها صحبت می کند.

قیمت ها نیز می توانند خیلی متفاوت باشند - از خیلی ارزان تا بسیار گران و مهم نیست که به آویزها اعتقاد داشته باشید یا خیر ، بازدید از این مکان تجربه جالبی خواهد بود.

 عجایب تایلند

14. رستوران زیبای تایلند ممکن است دیدگاه شما را نسبت به غذا های سالم تغییر دهد:

به نظر می رسد مردم تایلند نمی توانند در آرامش بنشینند و غذا بخورند - همیشه باید کاری اضافی انجام دهند. این بار زیبایی شناسی سبک اروپایی و خوردن حشرات را با هم مخلوط کردند. هر وعده غذایی انحصاری و حرفه ای است و یک نکته وجود دارد که ما می توانیم برای اطمینان بگوییم:همه جرات نمی کنند آن را امتحان کنند.

 عجایب تایلند

15. هواداران فوتبال باید از معبد دیوید بکهام دیدار کنند:

توریست ها این معبد بودایی را به عنوان معبد دیوید بکهام می شناسند اما نام رسمی آن وات پاریوات است. توضیح این که چگونه این بازیکن فوتبال معروف به فعالیت های معنوی مرتبط شده، بسیار جالب است. رئیس راهبان معبد یک حامی بزرگ منچستریونایتد است و بنابراین تصمیم گرفت یک چهره کوچک از دیوید را درون معبد قرار دهد.

بکهام دیگر برای منچستر یونایتد بازی نمی کند اما با این کار همچنان به عنوان یک جاذبه توریستی بزرگ باقی مانده است.

 عجایب تایلند

16. جشنواره فانوس شناور تایلند یک افسانه واقعی است:

فستیوال یی پنگ لانترن در تایلند یک جشن بزرگ پر از احساسات مثبت فراموش نشدنی است.

در طول این جشنواره، مردم خواسته ها و دعا های خود را در فانوس های کاغذی برنجی می نویسند و اجازه می دهند که آن ها در آسمان شناور شوند و اعتقاد بر این است که این آرزو ها تنها در صورتی تحقق خواهد یافت که شما کارهای خوبی را در طول سال آینده انجام دهید.

 عجایب تایلند

17. می توانید به ماهی هایی که در خرابه های مرکز خرید رها شده اند، غذا بدهید :

در سال 1999، مرکز خرید جهانی در بانکوک آتش گرفت و رها شد و سپس آنجا با آب باران پر شد و شروع به ایجاد یک مشکل با پشه ها کرد. برای حل این مساله، مقامات محلی تصمیم گرفتند تا آب ها را با ماهی تیلا پیلا پپر کنند تا بتوانند این حشرات موذی را بخورند که خیلی زود این ماهی ها فضا را پر کردند و این مرکز خرید به یک جاذبه توریستی جدید تبدیل شد. اکنون می توانید از نمایش پسا آاپوکالیپتیک لذت ببرید و حتی مقداری غذا نیز برای تغذیه ماهی ها خریداری کنید.

 عجایب تایلند

18. می توانید در داخل یک تکه میوه بروید و در آنجا زندگی کنید :

به نظر می رسد مردم تایلند واقعا در خانه های عجیب زندگی می کنند. این بار آن ها از آناناس، قارچ و یا حتی بامبو ها برای ساخت خانه استفاده کردند . این خانه ها خوشمزه به نظر می رسند اما کاملا غیر خوراکی اند. با این ایده جالب، مردم محلی، دوستداران طبیعت را از سراسر جهان به تایلند جذب می کنند. شما همچنین درون این خانه ها می توانید از منظره زیبای یک آبشار و کوه های پوشیده شده از درختان نیز لذت ببرید.

 عجایب تایلند

19. به اندازه دلخواه غذا بخورید و یک دست آزاد داشته باشید:

با با لیو یک رستوران در تایلند است که در آن مالکانش چیزی را خلق کرده اند که به سادگی نبوغ است. مردم هر سال مشغله هایشان بیشتر می شود و گاهی اوقات به جای می رسند که باید راه بروند و غذایشان را بخورند. این رستوران های نوآورانه تصمیم گرفتند تا این روند را در حد امکان راحت کنند.

این رستوران نوشیدنی و غذا را با هم سرو می کند - فقط یک بشقاب ویژه با غذا و یک فنجان پلاستیکی و حصیر را کنار هم ترکیب می کند.

20. احساس کنید که مانند فدری یازده ساله هستید، چیزهای عجیب تر در مرکز شناور بانکوک:

برای کسانی که چیزهای عجیب و غریب را تماشا نمی کنند - چیزهای زیادی در این برنامه وجود دارد اما بیشتر در مورد یک دختر با قدرت مافوق طبیعی است. او آن ها را با شناور ماندن در یک مخزن محرومیت حسی بالا می برد.

برای تجربه این امر در زندگی واقعی می توانید یک مخزن محرومیت حسی را در مرکز شناور بانکوک آزمایش کنید. وان را تا 60سانت با آب نمک پرکنید و به مدت یک ساعت در آن بمانید. همه در تاریکی کامل هستند که این کار استرس را تسکین داده و سلامت شما را تقویت می کند.

 عجایب تایلند

21. بازدید از موزه کانترفیت برای تشخیص برند های تقلبی از واقعی :

گاهی اوقات گفتن این که کدام محصولات ارجینال هستند و کدام جعلی ، دشوار می باشد. در این موزه بازدید کنندگان می توانند کپی واقعی هر برند را پیدا کنند بعضی از آن ها نامه هایی دارند و برخی از آن ها انواع مختلفی از سبک ها و رنگ های مختلفی دارند که باعث می شوند آن ها مضحک به نظر برسند.

ایده اصلی این موزه، افزایش آگاهی ها درباره میزان ضررهای تجارت تقلبی است و متاسفانه تایلند به خاطر تولید کالاهای تقلبی مشهور است و اغلب تولیدکنندگان از کار کودکان و مواد شیمیایی سمی در تولید این کالاها استفاده می کنند.

 عجایب تایلند

22. یک تجربه خرید فراموش نشدنی در بازار شناور تایلند داشته باشید :

اگر شما خرید را دوست دارید و می خواهید میوه ها و سبزیجات محلی را امتحان کنید، این مکان برای شما خوب است. به یک بازار غیر معمول دیگر در تایلند - بازار شناور خوش آمدید. می توانید اساساً هر غذای خوش مزه ای که به آن نیاز دارید را پیدا کنید اما همه آن ها توسط قایق های کوچکی که در اطراف رودخانه هستند فروخته می شوند.

بازار صبح زود شروع به کار می کند و وقتی به آنجا می رسید، می توانید یک راننده قایق پیدا کنید. فروشنده ها که سعی می کنند کسب و کارشان را بیشتر کنند، در بسیاری از بازدید کنندگان حس کنجکاوی و یک همهمه ایجاد می کنند که جذابیتی را به بازار اضافه می کند.

 عجایب تایلند

23. در حدود 22 نوع موز در تایلند رشد می کند و بعضی از آن ها واقعاً بزرگ هستند :

شما می توانید 300 نوع مختلف موز پیدا کنید که در سرتاسر دنیا رشد می کنند و 22 مورد از آن ها در تایلند رشد می کنند. بعضی از این انواع سال ها پرورش گزینشی را طی کردند و همچنین گونه های شیرین و خوش مزه موزها هم وجود دارند که اندازه های مختلفی دارند.

مردم تایلند نه تنها موز می خورند، بلکه آنها را در شیر نارگیل می جوشانند، محصولات خود را در برگ های موز بسته بندی می کنند و از فیبر آن برای ساختن سطل ها، کلاه ها و سایر کالا ها استفاده می کنند.

 عجایب تایلند

24. حتی کوچک ترین چیزها در تایلند در پلاستیک پیچیده می شوند :

مهم نیست که چه مدت در تایلند بمانید، یک چیز وجود دارد که شما به درستی متوجه خواهید شد - مردم آنجا واقعاً به کیسه های پلاستیکی فکر می کنند و آن ها در همه اندازه ها و شکل ها وجود دارند . هر غذایی که می خرید، بزرگ و یا کوچک، باید در یک کیسه پلاستیکی قرار داده شود و حتی نوشیدنی ها نیز طبق این شکل در پلاستیک قرار می گیرد.

 عجایب در تایلند

چیزهای عجیب کشور تایلند

24 عجایب و چیز غیر منتظره که فقط در تایلند می بینید

535
این مطلب مفید بود ؟350
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ح.ب/ن
1 نظر به ثبت رسیده است
وبگردی