تسخیر قلب شوهر
اگر میخواهید شوهرتان را عاشق خود کنید و قلب او را تسخیر کنید باید با راهکارها و سیاست های زنانه به او عشق بورزید تا عاشقانه شما را دوست داشته باشد.

تسخیر قلب شوهر با ترفندهایی زنانه

مردان برخلاف ظاهر سر سخت و جدی خود به محبت و عشق احتیاج دارند و دوست دارند این حمایت و عشق از طرف همسرانشان باشند تا با گذشت زمان آن ها نیز بتوانند در سایه اطمینان و کمک همسران خود عشق ورزیدن را بیاموزند.

اگر می خواهید همسرتان عاشقانه شما را دوست داشته باشد و نام شما در قلب او حک شود باید با ترفندهای زنانه به او عشق بورزید و قلب او را از آن خود کنید و به عبارت بهتر کلیدهای تسخیر قلب همسرتان را به دست آورید. با این بخش از نمناک همراه شود تا ترفندهای زنانه تسخیر قلب همسرتان را بیاموزید.

تسخیر قلب شوهر با 12مهارت ارتباطی

1 - حفظ احترام همسر

اغلب احترام گذاشتن به دیگران سبب دریافت احترام از طرف مقابل می شود. این موضوع در ارتباط با همسرتان نیز صادق است ، اگر در زندگی مشترک همواره به همسرتان احترام بگذارید و با او محترمانه برخورد کنید او هم ترغیب می شود که به صورت متقابل بیشتر به شما نزدیک شود و عاشق شما گردد.

2 - توجه بیشتر به ظاهر

مرتب و آراستگی ظاهر سبب می شود که همسرتان از دیدن شما لذت ببرد و احساس آرامش و راحتی کند ، این احساس موجب ترشح هورمون اکسی توسین و یا هورمون عشق در فرد می شود و شما می توانید قلب همسرتان را تسخیر کنید.

3 -  فرصت جبران دادن به شوهر

مانند یک پشتیبان در مواقع سختی همراه همسرتان باشید و در برابر او بی تفاوت نباشید و اگر از او کار اشتباهی سر زد به او فرصت دوباره دهید.

4 - گفتن دوستت دارم

گفتن جمله دوستت دارم چندین مرتبه در روز سبب ایجاد احساس عشق و ترشح هورمون عشق در همسرتان می شود و اعتماد به نفس او را بالا می برد.

گفتن دوستت دارم

با گفتن دوستت دارم به همسرتان عشق بورزید

5 - احترام به حریم شخصی

هیچ‌گاه سعی نکنید که شخصیت همسرتان را تغییر دهید و او را آنچنان که هست بپذیرید و گاهی اجازه دهید که تنها باشد و با خود خلوت کند آنچنان که خودتان به این خلوت نیاز دارید.

6 - قدردانی از شوهر

همیشه از شوهرتان به دلیل تلاش های فراوانی که برای زندگی و آسایش شما می کند قدردان باشید و او را در کارهایش و رسیدن به اهدافش تشویق کنید و به او بگویید که به تو ایمان کامل دارم.

قدردانی از شوهر

از شوهرتان بخاطر کارهایش قدردانی و تشکر کنید

7 -  مقایسه نکردن با دیگران

همسرتان را همانگونه که هست بپذیرید و با کسی مقایسه نکنید زیرا مقایسه نمودن و انتقاد غیر منطقی شما سبب عدم صمیمیتتان می گردد و عشق را از آشیانه شما دور می سازد. بنابراین اگر ضعف هایی در شوهرتان است در موقعیت های مناسب با او صحبت کنید تا با کمک شما، آن ها را برطرف سازد.

8 - پیش قدم شدن برای ابراز محبت

لازم نیست که همیشه منتظر همسرتان بشید که به شما محبت کند ؛ خودتان برای محبت کردن پیش قدم شوید. نیازهای عاطفی همسرتان را دریابید و به قدرتمند شدنش بها دهید زیرامردان همواره عاشق قدرتند و لذت می برند واین کار شما را هیچ‌گاه از یاد نمی برند و عاشقتان می شوند.

9 - سرزنش و تحقیر ممنوع

اگر همیشه در جمع های خانوادگی همسرتان را تحقیر می کنید و انتظار دارید او در خلوت عاشق شما باشد کاملا در اشتباهید زیرا سرزنش و تحقیر شوهرتان در جمع های دوستانه و فامیلی سبب قطع ارتباط کلامی شوهرتان با شما و آب سردی است بر صمیمیت و عشق متقابل او به شما. پس همواره او را تمجید کنید و نکات مثبت اخلاقی او را بر زبان بیاورید و او را بی عرضه نخوانید.

10 - حفظ آرامش در مواقع عصبانیت شوهر

هنگام عصبانیت همسرتان او را نصیحت نکنید و بگذارید کمی با خودش تنها باشد سپس در یک موقعیت مناسب به او نزدیک شوید و درباره علت عصبانیتش صحبت کنید و اگر لازم دانستید او را راهنمایی نمایید.

 حفظ آرامش در مواقع عصبانیت شوهر

هنگام عصبانیت همسر آرامش خود را حفظ کنید

11 - برقراری تماس چشمی

هنگام پرسیدن سوالی از همسرتان ، سؤال را به صورت دقیق بپرسید و از اشاره های غیرکلامی بپرهیزید و سعی کنید حالت چهره تان خنثی لحن تان نه بسیار بلند و نه بسیار آرام باشد. در هنگام صحبت با همسرتان برای برقراری ارتباط مؤثر و ایجاد صمیمیت در زندگی با او تماس چشمی برقرار کنید.

12 - انتقاد کنید اما اصولی

هنگام بحث کردن با همسرتان به صحبت های او نیز گوش دهید و وسط صحبتش نپرید و با او مخالفت نکنید. از مطرح کردن اشتباهات گذشته او در بحث های امروزی بپرهیزید و هرگز عبارات منفی مانند «تو هرگز مرا درک نمی کنی» یا «تو همیشه بی حوصله هستی» بکار نبرید. اگر به کارهای همسرتان انتقادی دارید لازم است آ ن ها را اصولی بیان کنید.

 

رازهای پنهان تسخیر قلب مردان برای آنکه شوهرتان را عاشق خود کنید

4.6134
این مطلب مفید بود ؟12311
منبع : بخش سبک زندگی نمناک/ن/ز.ت
وبگردی