رضا رشیدپور
رضا رشیدپور مجری برنامه حالا خورشید امروز 25 مهر در این برنامه حضور نداشت و با انتشار پستی درباره علت این غیبت توضیح داد.

علت غیبت رضا رشیدپور از زبان خودش

رضا رشیدپور مجری که مدتی است اجرای برنامه حالا خورشید را برعهده دارد امروز 25 مهرماه 97 در برنامه حالا خورشید حضور نداشت و این موضوع با حواشی و گمانه زنی های زیادی همراه بود. انتشار شایعات درباره علت حضور نیافتن رضا رشیدپور در برنامه حالا خورشید با واکنش آقای مجری همراه بود.

واکنش رضا رشیدپور درباره علت عدم حضور در حالا خورشید

رضا رشیدپور با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت :

رضا رشیدپور

رضا رشیدپور مجری حالا خورشید

سلام و ارادت. غیبت امروز من در برنامه حالا خورشید هیچ ارتباطی به برنامه دیروز و گفتگو با جناب مازنی گرامی ندارد. مشکل کاملا شخصی بوده و از این بابت از بینندگان گرامی و مهربان برنامه پوزش می خواهم. دوست ندارم ذهن خسته ی هموطن عزیزم با شایعه و موج منفی آزرده بشود. با تمام توانم تلاش خواهم کرد که لبخند و آرامش به شما تقدیم کنم و نه نگرانی و اضطراب. مراقب قلب مهربان خودتان باشید. سپاس.

رضا رشیدپور

رضا رشیدپور مجری حالا خورشید

حالا خورشید یک مجله صبحگاهی به تهیه کنندگی و اجرای رضا رشیدپور است که در قالبی گفتگو محور با نگاهی اجتماعی به موضوع های مختلف جامعه می پردازد.

حالا خورشید

رضا رشیدپور ، حمید ترابیان و پرویز نشاط در حالا خورشید

رضا رشیدپور به همراه حمید ترابیان و پرویز نشاط اجرای برنامه حالا خورشید را برعهده دارند.

رضا رشیدپور

رضا رشیدپور مجری برنامه حالا خورشید

رضا رشیدپور در برنامه حالا خورشید میزبان هنرمندان ، چهره های ورزشی و افرادی از جامعه است و موضوعات مختلفی در این برنامه مورد بحث قرار میگیرد.

چرا رضا رشیدپور در برنامه امروز حالا خورشید حضور نداشت؟!

56
این مطلب مفید بود ؟60
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک / م.ف
وبگردی