رضا قوچان نژاد
رضا قوچان نژاد معروف به گوچی (Gucci) بازیکنی ایرانی - هلندی متولد 29/شهریور/1366 است و لقب حماسه ساز اولسون برای جام جهانی برزیل را ازآن خود کرد. زندگینامه کامل “رضا قوچان نژاد” را در ادامه می خوانید.

زندگینامه کامل رضا قوچان نژاد

  • نام:رضا
  • نام خانوادگی:قوچان نژاد نورنیا
  • تاریخ تولد:1366/06/29
  • محل تولد:مشهد
  • نام مستعار:گوچی(Gucci)
  • تحصیلات:فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی
  • پست:مهاجم
  • قد:1.80 متر
  • شماره پیراهن:7

---------------------------------------

زندگی شخصی رضا قوچان نژاد

رضا قوچان نژاد در یک خانواده ورزشی مشهد به دنیا آمد. او برادرزاده جبار قوچان نژاد مربی سابق والیبال میزان خراسان است. رضا در دوران کودکی به همراه خانواده اش به هلند و مهاجرت کرد و فوتبال پایه را در این کشور آغاز کرد. وی فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی است و ویلن می نوازد. رضا در اظهاراتش از علاقه اش به شهر مشهد و تیم فوتبال ابومسلم خراسان سخن گفته بود همسر وی سِروین بیات خواهر ساره بیاتف بازیگر سینما است. وی به تازگی صاحب فرزند پسر شده که نامش را دوران گذاشته است.

رضا قوچان نژاد و علی کریمی

رضا قوچان نژاد در کنار علی کریمی

حضور در تیم ملی فوتبال ایران

کارلوس کی روش در روز 22 اکتبر 2011 طی تماسی تلفنی از قوچان نژاد که در شهر لیر بلژیک بود، دعوت کرد که به تیم ملی فوتبال ایران بپیوندد. قوچان نژاد در مدت کم حضورش در تیم ایران تبدیل به یک ستاره شد و توانست با گلزنی در 3 مسابقه پایانی مرحله انتخابی جام جهانی فوتبال 2014 به یک قهرمان ملی تبدیل شود. قوچان نژاد پس از بازگشت کاروان تیم ملی از روسیه در ژوئن 2018 در پیامی غیرمنتظره از تیم ملی خداحافظی کرد و بازی های ملی را کنار گذاشت.

بیوگرافی رضا قوچان نژاد

زندگینامه رضا قوچان نژاد

رضا قوچان نژاد و سوابق باشگاهی

هیرنفین

در سال 2005 به باشگاه هیرنفین پیوست. او بازی حرفه ای خود را در آوریل 2006 در بازی خانگی در مقابل ای زد آلکمار به عنوان تعویضی به جای فرناندو درولد آغاز کرد. او در سال 2006–2007 به تیم GO AHEAD EAGLES بصورت قرضی پیوست. در تابستان 2009 قوچان نژاد قراردادش با هیرنفین را به خاطر تحصیلات آکادمیک تمام کرد. بعلاوه این که، او بعنوان یک آماتور به تیم فوتبال GO AHEAD EAGLES در قرار داد دومش پیوست.

کمبور

اگرچه قوچان نژاد عضوی از تیم فوتبال GO AHEAD در فصل زمستان 2009–2010 بود ولی ناگهانی با کمبور قرار دادی 2٫5 ساله بست. او در اولین بازی خود برای کمبور در تاریخ 22 ژانویه 2010 مقابل باشگاه فوتبال ویندام، 9 ثانیه بعد ورود او اولین گلش را برای تیمش زد.

تیم سنت ترویدن

رضا در 17 ژوین 2011 به باشگاه فوتبال سنت ترویدن پیوست. مدت قراردادش 3 سال بود. او اولین گلش را در لیگ برتر فوتبال بلژیک به تیم براج زد.

باشگاه های رضا قوچان نژاد

بازی رضا قوچان نژاد در تیم های باشگاهی

استاندارد لیژ

در 31 اوت 2012 او با توافق با تیم استاندارد لیژ به این تیم پیوست. قوچان نژاد با قرارداد 3٫5 ساله در ژانویه 2013 در حالی به استانداری لیژ ملحق شد که 10 گل از دوازده بازی را در نیمه دوم فصل که در سنت ترویدن مانده بود زد. او اولین گلش برای لیژ را در 19 می و در 4–3 پلی آف در بازی مقابل تیم لوکرن زد. در فصل پیش رو رضا به همراه تیم لیژ در لیگ قهرمانان اروپا 2013–2014 بازی می کند.

چارلتون اتلتیک

وی در 30 ژانویه 2014 با قراردادی دو و نیم ساله به باشگاه فوتبال چارلتون پیوست.

الکویت کویت

وی در مرداد 1393 در حالی که با باشگاه باشگاه فوتبال چارلتون قرارداد داشت، با اخذ رضایت نامه خود با قراردادی دوساله و به صورت قرضی به باشگاه فوتبال الکویت کیفان در لیگ برتر فوتبال کویت پیوست.وی پیش از پایان یافتن مهلت قرارداد و قبل از جام ملت های آسیا 2015 از این تیم کنار گذاشته شد.

علیرضا جهانبخش و رضا قوچان نژاد

علیرضا جهانبخش و رضا قوچان نژاد دو لژیونر ایرانی

الوکره قطر

وی پس از اینکه توسط تیم الکویت کنار گذاشته شد، به تیم الوکره قطر پیوست.

هیرنفین هلند

رضا قوچان نژاد که مدت ها در فوتبال هلند کار کرده بود و سابقه بازی در آکادمی هیرنفین را نیز در پرونده دارد، بعد از 7 سال به فوتبال هلند بازگشت و پیراهن هیرنفین را به تن کرد؛ و فصل قبل در تیم بحران زده چارلتون اتلتیک در لیگ دسته یک انگلیس بازی کرد و نتوانست کارنامه چندان خوبی در این تیم داشته باشد و بعد از اینکه قراردادش با این تیم به پایان رسید، به فوتبال هلند بازگشت تا پیراهن هیرنفین را به تن کند.[15] او از چند تیم هلندی از جمله توئنت انخت نیز پیشنهاد داشت ولی ترجیح داد تا در هیرنفین فوتبال خود را دنبال کند. قوچان نژاد در این فصل لیگ اردیویسه هلند 19 گل زد و علاوه بر بهترین بازیکن سال هیرنفین، در تیم منتخب فصل 17–2016 نیز جای گرفت و افتخاری شایسته برای فوتبال ایران به ارمغان آورد.

رضا قوچان نژاد و پسرش

رضا قوچان نژاد به همراه پسرش

رضا قوچان نژاد در جام جهانیپ

جام جهانی برزیل - ایران ، بوسنی
رضا قوچان نژاد در کنار سامان قدوس

سامان قدوس و رضا قوچان نژاد در تمرینات تیم ملی

رضا قوچان نژاد شادی گل

شادی پس از گل رضا قوچان نژاد

امیری و رضا قوچان نژاد

تمرینات تیم ملی - رضا قوچان نژاد و وحید امیری

علی دایی به همراه رضا قوچان نژاد

دیدار علی دایی و رضا قوچان نژاد

 رضا قوچان نژاد و همسرش و ساره بیات

ساره بیات در کنار خواهرش سروین و رضا قوچان نژاد

گل قوچان نژاد به کره

شادی پس از گل گووچی

رضا قوچان نژاد

بیوگرافی و عکس های رضا قوچان نژاد

 

زندگینامه و تصاویر دیدنی رضا قوچان نژاد و همسرش

4.4649
این مطلب مفید بود ؟57475
وبگردی