رمز یکبار مصرف بانک ملت
اگر شما از مشتریان بانک ملت هستید، می توانید با استفاده از این گزارش از نمناک با مراحل فعال سازی “رمز یکبار مصرف بانک ملت” بصورت صفر تا صد آشنا شوید.

رمز یکبار مصرف بانک ملت

 کلاهبرداری اینترنتی یکی از مسائل مهم در سطح کشور می باشد که در سال های اخیر با گزارش های متفاوتی در این زمینه روبرو شدیم که برخی جرائم واقعا هولناک و شوکه کننده بودند و فرد سودجو تنها و تنها با ساخت یک درگاه عادی اما در عین حال جعلی و تقلبی می توانند تمام اطلاعات اشخاص حقیقی و حقوقی را در دستان خود بگیرند!

از این رو در تمام بانک های کشور تا دی ماه سال جاری تمام رمزهای دوم حذف و غیر فعال خواهند شد و مشتریان بانک های مختلف کشور نیز طبق گفته ها و شنیده ها تا دی ماه سال جاری از این خدمات استفاده خواهند کرد که در راستای این خدمات، جرائم سایبری به بیشترین میزان ممکن کاهش پیدا خواهد کرد و احتمال خالی شدن حساب بانکی توسط این دسته از افراد تک رقمی و یا کاملا محال می باشد.

بانک ملت نیز در میان بانک های دیگر نیز قرار دارد که از این قابلیت رونمایی کرده است و تمام مشتریان آن می توانند با خیالی راحت و آسوده اقدام به فعال سازی این قابلیت کنند. با این وجود توصیه ای که ما برای مشتریان بانک ملت داریم، فعال سازی رمز یکبار مصرف بانک ملت می باشد که در این گزارش از نمناک با آموزش سریع این فرآیند آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.

چگونه رمز یکبار مصرف بانک ملت بگیریم

اگر شما به دنبال طریقه فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف بانک ملت هستید، در ادامه تمام مراحل به ترتیب برای شما فراهم شده اند که می بایست به ترتیب انجام دهید؛

1- قدم اول متعلق به برنامه رمز یکبار مصرف بانک ملت می باشد که نام این برنامه، برنامه رمزنگار ملت می باشد. از این رو باید از لینک های ذیل اقدام به دانلود برنامه رمزنگار بانک ملت نمائید و سپس سایر مراحل را مطالعه نمائید.

رمز پویا بانک ملت

فعال سازی رمز یکبار مصرف بانک ملت

2- بعد از نصب برنامه شاهد تصویر ذیل خواهید بود که باید شماره تماس خود که از قبل در سامانه بانک ملت ثبت کرده اید را به همراه کد فعال سازی رمز پویا بانک ملت که باید از طریق دستگاه خودپرداز بانک ملت که در تمامی شعب آن وجود دارد را دریافت کنید. مراحل دریافت در ادامه توضیح داده شده است.

رمزنگار ملت

3- کارت خود را وارد دستگاه خودپرداز شعب بانک ملت کنید و از منو خدمات گزینه «رمز کارت» انتخاب کنید.

بانک ملت

4- اینک از منو باز شده گزینه «فعال سازی رمز پویا» را انتخاب نمائید.

رمز پویا ملت

5- کمی صبر کنید.

بانک ملت

6- اینک شماره ثبت شده شما در دستگاه خودپرداز قابل مشاهده می باشد. در صورت صحیح بودن شماره تماس، گزینه بله را انتخاب کنید.

رمزنگار بانک ملت

7- در این مرحله کد فعال سازی برنامه رمزنگار ملت برای شما ارسال شده است. باید وارد اپلیکیشن شوید و شماره تلفن خود را به همراه کد دریافتی را وارد کنید.

رمز پویا ملت

8- هشداری از برنامه رمز نار بانک ملت دریافت می کنید که بعد از مطالعه آن بر روی تائید کلیک کنید.

رمزنگار ملت

9- از منو برنامه، اقدام به افزودن اطلاعات کارت بانک ملت خود نمائید و سپس ثبت کارت را از انتهای صفحه انتخاب نمائید.

بانک ملت

10- در این مرحله هشداری که مشاهده می کنید متعلق به تنظیمات کارت می باشد که از صفحه مربوطه می توانید از فعال بودن رمز پویا بانک ملت مطلع شوید.

بانک ملت

11- با مراجعه می توانید تنظیمات مدنظر را مشاهده کنید که لازم به ذکر است رمز ایستا در مقابل رمز پویا قرار دارد! یعنی اینکه رمز ایستا یک رمز ثابت می باشد و اما رمز پویا یک رمز یکبار مصرف می باشد و تنها 60 ثانیه کاربرد دارد.

رمز دوم یکبار مصرف

12- همچنین شما می توانید محدوده تراکنش را نیز مشخص کنید و یک رمز پویا یا یکبار مصرف را نسبت به سقف تراکنش مشخص شده توسط خودتان را دریافت کنید.

رمز دوم

به همین سادگی رمز پویا ملت شما فعال شد!


فعال سازی رمز یکبار مصرف بانک ملت با پیامک

نسخه پیامکی رمز یکبار مصرف بانک ملت یکی دیگر از روش هایی است که مشتریان این بانک محبوب، می توانند از آن برای دریافت رمز یکبار مصرف استفاده کنند. از این رو در ادامه شما را با فرآیند آن آشنا خواهیم کرد. در این روش شما نیازی به برنامه یا اصطلاحا اپلیکیشن ندارید و فقط مراحل زیر را مطالعه کنید.

1- نحوه فعال سازی رمز یکبار مصرف بانک ملت از طریق پیامکی آسان می باشد. ابتدا به نزدیک ترین شعبه بانک ملت مراجعه کنید و کارت خود را وارد دستگاه خودپرداز کنید. از منو اصلی گزینه «تغییر رمز و خدمات رمز پویا» را انتخاب کنید.

رمز پویا

2- در صفحه باز شده گزینه «فعال سازی رمز پویا» را انتخاب کنید.

بانک ملت

3- گزینه نسخه پیامکی را انتخاب کنید.

نسخه پیامکی بانک ملت

4- شماره تماس شما به نمایش گذاشته می شود که در صورت صحیح بودن شماره بر روی بله کلیک کنید.

بانک ملت

5- پیغامی را در یافت خواهید کرد که در آن نوشته شده است یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد. از این رو برای دریافت رمز دوم پویا، باید چهار رقم آخر کارت خود را به سامانه 30003303 پیامک کنید و این در صورتی می باشد که شماره شما همانند روش فوق در سامانه مربوطه ثبت شده باشد.

رمز پویا ملت

6- متن پیامک این گونه برای شما ارسال خواهد شد؛

بانک ملت

آموزش تصویری روش فعال سازی رمز یکبار مصرف بانک ملت

3.698
این مطلب مفید بود ؟7028
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
برچسب : رمز پویا
وبگردی