رمز یکبار مصرف بانک پاسارگاد
اگر شما از مشتریان بانک پاسارگاد هستید، در این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک می توانید با صفر تا صد فعال سازی رمز یکبار مصرف بانک پاسارگاد آشنا شوید.

طریقه فعال سازی رمز یکبار مصرف بانک پاسارگاد

رمز یکبار مصرف بانک پاسارگاد و نحوه دریافت آن یکی از چالش هایی است که شاید این روزها برای مشتریان بانک پاسارگاد رخ داده باشد. در اصل رمز یکبار مصرف روشی برای کاهش جرائم سایبری می باشد که از سال گذشته حرف هایی در مورد آن زده شد و اما این طرح در دی ماه سال جاری (98) طبق آخرین گفته ها و شنیده ها قرار است که اجرایی شود.

سالانه در طی مستندات مختلف شاهد شکایات مختلفی هستیم که در آن افراد سودجو با استفاده از ترفندهای گوناگون و در عین حال بسیار مخرب افراد را به دام خود می کشند و در نهایت حساب بانکی آنها را بصورت کامل خالی می کنند! از مهم ترین عواملی که می توان به آن اشاره کرد، وجود فروشگاه های انلاین نامعتبر است که با ایجاد صفحات تقلبی، می توانند تمام اطلاعات بانکی شما را با ساده ترین روش ممکن بدست بیاورند.

با این وجود تمام بانک ها علاوه بر بانک پاسارگاد طبق گفته ها، تا دی ماه سال جاری رمز دوم را حذف خواهند کرد و تمام مشتریان باید طبق روش های مختلف اقدام به فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف خود کنند. در این گزارش از نمناک با نحوه دریافت رمز یکبار مصرف بانک پاسارگاد آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.

 دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک پاسارگاد

برای فعال کردن رمز یکبار مصرف یا به عبارتی رمز پویا بانک پاسارگاد، همانند سایر بانک ها شما نیاز به برنامه دریافت رمز یکبار مصرف بانک پاسارگاد دارید که برنامه رمز یکبار مصرف بانک پاسارگاد، همان برنامه همراه بانک پاسارگاد می باشد که در ادامه با نحوه فعال سازی رمز یکبار مصرف بانک پاسارگاد آشنا خواهید شد. لازم به ذکر است که این فرایند از دو روش ممکن پذیر است که روش اول همان همراه بانک پاسارگاد و دیگر اینترنت بانک پاسارگاد می باشد.

- فعال سازی رمز یکبار مصرف بانک پاسارگاد از طریق همراه بانک

 اگر شما یک حساب کاربری در همراه بانک پاسارگاد دارید، می توانید از این آموزش نهایت استفاده را ببرید. در غیر اینصورت باید ابتدا اقدام به فعال سازی همراه بانک پاسارگاد کنید که در این لینک از نمناک می توانید همراه بانک پاسارگاد را دانلود و نصب کنید و سپس از این آموزش برای فعال سازی رمز پویا بانک پاسارگاد طبق مراحل زیر استفاده کنید؛

1- از قسمت سایر همراه بانک پاسارگاد، گزینه «عملیات کارت» را انتخاب کنید.

بانک پاسارگاد

2- بر روی گزینه «فعال سازی رمز یکبار مصرف کارت (رمزپویا)» کلیک کنید.

رمز یکبار مصرف

3- اینک به قسمت «کارت» از منو پایین مراجعه کنید و سپس مشاهده خواهید کرد که گزینه آبی رنگ به نام رمز پویا برای شما فعال شده است. بر روی آن کلیک کنید.

رمز پویا

4- با کلیک بر روی گزینه فوق شاهد گزینه « دریافت رمز پویا » خواهید بود که با هر بار کلیک بر روی آن می توانید رمز یکبار مصرف را برای خرید اینترنتی دریافت کنید.

بانک پاسارگاد


- فعال سازی رمز یکبار مصرف بانک پاسارگاد از طریق اینترنت بانک

 روش دیگری که ما قصد آموزش آنرا به شما عزیزان داریم، استفاده از اینترنت بانک پاسارگاد می باشد که باید از قبل در آن حساب کاربری داشته باشید. اگر حساب کاربری دارید، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید، در غیر اینصورت ما روش بالا را به شما پیشنهاد میکنیم چرا که آسان تر می باشد. همراه ما باشید؛

1- ابتدا از این لینک وارد سامانه اینترنت بانک پاسارگاد شوید.

بانک پاسارگاد

2- از قسمت کارت، وارد کارت های من شوید و از ستون سمت راست گزینه «مدیریت نوع رمز دوم» را انتخاب کنید. سپس از مرحله سوم فوق در قسمت همراه بانک مراحل ثابت است با این تفاوت که در مرحله چهارم ابتدا باید آیکون خاموش خاکستری رنگ را به رنگ سبز (فعال) در بیاورید. اینک رمز پویا بانک پاسارگاد شما با موفقیت فعال شده است.

آموزش تصویری روش های فعال سازی رمز یکبار مصرف بانک پاسارگاد

3.812
این مطلب مفید بود ؟93
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
برچسب : رمز پویا
وبگردی