سایه چشم
سایه زدن و انتخاب رنگ مناسب سایه چشم اصول خاصی دارد که اگر بدانید میتوانید مناسب ترین ترکیب رنگ برای سایه چشم هایتان را انتخاب کنید و زیباتر شوید.

انتخاب رنگ مناسب برای سایه چشم

آرایش چشم نقش مهمی در زیبایی صورت دارد و یکی از کارهایی که برای زیبایی چشم ها میتوان انجام داد سایه زدن چشم ها است . سایه چشم را باید با دقت بیشتری انتخاب کنید زیرا چشم ها عضوی حساس در بدن هستند و نقش مهمی در زیبایی صورت دارند . انتخاب رنگ سایه چشم باید متناسب با رنگ چشم ها و رنگ پوست باشد.

سایه زدن چشمها جدای از اینکه یک کار حرفه ای و متمایز از بقیه ی اعمال آرایشی و اصل میکاپ است اما توجه به نکات اساسی آن می تواند به خانمهایی که همیشه خودشان این کار را انجام می دهند کمک کند تا به مرور با ترکیب رنگهای نزدیک به هم و انتخاب درست آنها این کار را بهتر انجام دهند.

در این مطلب چند نکته کاربردی در مورد رنگ مناسب سایه چشم آوردیم.

1. سایه های کمرنگ بهترین انتخاب در تمام مدت سال هستند. آنها به طور طبیعی با رنگ پوست واقعی شما مخلوط می شوند و به راحتی چهره شما را آنطور که انتظار دارید زیبا می کنند. رنگ های ملایمی که در پوست پیدا می شود مثل قهوه ای، وانیلی و ارغوانی کمرنگ از جمله رنگ هایی هستند که حالت طبیعی بسیار جذابی را به چشمان شما هدیه می دهند. برای اینکه چهره شما اندکی جذاب تر و محرک تر شود می توانید از رنگهایی با پیش زمینه تندتر استفاده کنید مثل:طلایی، زیتونی، بنفش کمرنگ، آبی و خاکستری. کار کردن با انواع رنگ های طبیعی سایه چشم کار ساده ای است.

رنگ مناسب سایه چشم

انتخاب ترکیب رنگ مناسب برای سایه چشم بسیار مهم است

2. نکته ی مهم و اساسی در سایه زدن چشمها انتخاب درست رنگهاست و از آنجایی که سایه های تک رنگ بیشتر در سالنها و زیر نظر آرایشگران حرفه ای میکاپ مورد استفاده قرار می گیرد تا با ترکیب آنها به رنگ دلخواه سایه برسند به شما پیشنهاد می شود برای اینکه هنگام سایه زدن رنگهای هماهنگ را در کنار هم داشته باشید تا به راحتی از بیس روشن آن شروع کرده تا تیره را استفاده نمایید بهتر است موقع خرید سایه های سه و چهارتایی که رنگهای نزدیک به هم را در کنار هم دارند انتخاب کنید و هیچگاه هنگام سایه زدن بین سایه ها مرز ایجاد نکنید به طوری که رنگها خط به خط در پشت پلک مشخص شوند بلکه بهتر است رنگهای نزدیک به هم کمی در هم ادغام شده و در پشت پلک در فواصل نامحسوسی با هم ترکیب شوند.

3. گاهی که دوست دارید از یک سایه ی تک رنگ مثل آبی، صورتی، انواع سبزها به تنها یی استفاده کنید باز هم بهتر است روی سایه ی تک رنگتان نیز کمی از همان بیس رنگ فقط براق تر و البته کمی هم روشنتر بکار ببرید تا زیبایی سایه را دو چندان کند .

4. هنگام استفاده از سایه های تک رنگ، رنگ بسیار روشن آن را زیر ابرو بزنید و پشت پلک را از تک رنگ استفاده کنید.

5. در اکثر اوقات ترکیب به اندازه و درست رنگها و کنار هم چیده شدن آنها با اندکی ادغام می تواند چشم شما را زیباتر و جذاب تر کند.

نکاتی طلایی در مورد رنگ مناسب سایه چشم

4.320
این مطلب مفید بود ؟173
برگرفته از سیمرغ / م.ف
وبگردی