رنگ مو فانتزی
رنگ موهای فانتزی با رنگ موهای معمولی فرق دارند به همین دلیل برای رنگ کردن مو با رنگ های فانتزی باید از روش خاصی استفاده کنید.

چگونه موهایمان را با رنگ مو فانتزی رنگ کنیم؟

رنگ موهای فانتزی این روزها بیشتر از قبل بین خانم ها طرفدار دارند و اتفاقا برای ایجاد تنوع گزینه خوبی هستند، رنگ کردن موها با رنگ های فانتزی مراحل سخت تری نسبت به رنگ های معمولی دارد که در این بخش از نمناک با روش استفاده از رنگ های فانتزی آشنا میشوید. با رعایت برخی نکات میتوانید بدون آسیب رسیدن به موها آن ها را با رنگ های فانتزی رنگ کنید این نکات را در ادامه میخوانید.

انواع رنگ مو فانتزی

برای استفاده از رنگ موهای فانتزی ابتدا باید رنگ پایه موها از بین بروند یعنی موها را به روشن ترین حالت ممکن تبدیل کنید، این مرحله حساس را با دقت انجام دهید به این صورت که با مواد دکلره یا بلیچ موها را سفید کنید فقط حواس تان باشد که این محلول زیاد روی سرتان باقی نماند زیرا موهایتان میسوزد.

وقتی این محلول را به موهایتان میزنید دقت کنید که با پوست صورت تان برخورد نکند زیرا باعث سوزش میشود، این محلول را به تمام موها بزنید و روی آن را با پلاستیک بپوشانید پس از مدت تعیین شده موها را بشویید البته بدون شامپو.

رنگ مو فانتزی بدون دکلره

وقتی موها به روشن ترین پایه رسیدند رنگ موی مورد نظرتان را انتخاب کنید و کمی اکسیدان سفید اضافه کنید و مخلوط آن ها را با دقت به موها بزنید طوری که موها کاملا به رنگ مو آغشته شوند سپس موها را شانه کنید تا موها به خوبی رنگ بگیرند سپس موها را با چیزی مانند پلاستیک بپوشانید و برای بهتر نتیجه گرفتن روی موها سشوار بگیرید بعد از گذشت مدت مشخص موها را بشویید.

نحوه مراقبت از موهای فانتزی رنگ شده:

  • با آب خیلی داغ موها را نشویید
  • موهایتان را هر روز نشویید
  • از سشوار و اتوی مو کمتر استفاده کنید
  • موها در معرض آفتاب نباشند
  • شامپوهای دارای امونیاک استفاده نکنید

روش استفاده از رنگ مو فانتزی + نکات مهم

3.7693
این مطلب مفید بود ؟513180
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
برچسب : رنگ مو
وبگردی