المپیک 2016

برنامه روز پانزدهم ورزشکاران ایران در المپیک 2016

تاریخ انتشار : 30 مرداد 1395کد مطلب : 35262زمان مطالعه : 2 دقیقه
برنامه ورزشکاران کشورمان در روز پانزدهم المپیک 2016 مشخص شد , نمایندگان ایران در رشته کشتی آزاد و تکواندو به مصاف حریفان میروند.

برنامه رقابت های روز پانزدهم المپیک 2016

در فاصله دو روز به پایان سی و یکمین دوره بازیهای المپیک سه ورزشکار ایران برای کسب مدال طلا مبارزه خواهند کرد. در واپسین روزهای این دوره از بازیها تیم های کشتی آزاد و تکواندو ایران برای رسیدن به مدال طلا نمایندگانشان را به میدان مبارزه خواهند فرستاد.

روز پانزدهم المپیک 2016 در شرایطی پیگیری خواهد شد که کاروان ایران در دو رشته کشتی آزاد و تکواندو سه نماینده خواهد داشت.

المپیک 2016

روز پانزدهم المپیک 2016

سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم با رنکینگ 3 المپیکی و جایگاه دوم در جدول قرعه، باید در نخستین گام رو در روی «پیتا تافاتوفوا»، پرچمدار کاروان تونگا قرار بگیرد. او با مدال طلای مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره اقیانوسیه مجوز شرکت در المپیک را بدست آورد. مردانی در صورتی که این مبارزه را با موفقیت پشت سر بگذارد باید به مصاف برنده دیدار گابن و انگلیس برود. مبارزه سجاد مردانی و تکواندوکار تونگا ساعت 18:45 به وقت ایران انجام خواهد شد.

در وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد علیرضا کریمی در دور اول با «محمد سعداوی» از تونس دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی مقابل این حریف، در دور دوم به مصاف برنده جدال نمایندگان بلغارستان و مغولستان می رود.

کریمی تا دیدار نهایی با عبدالرشید سعدالله اف از روسیه روبه رو نخواهد شد.

در وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد نیز کمیل قاسمی در دور نخست با «کوری یارویس» از کانادا روبه رو می شود و در صورت برتری مقابل این آزادکار، با برنده جدال نمایندگان تونس و مصر خواهد رفت. پتریاشویلی از گرجستان، ماخوف از روسیه، دلاگنف آمریکایی و ماگمدوف از آذربایجان در گروه قاسمی حضور دارند.

آزادکار کشورمان در صورت صعود به فینال ممکن است با «طاها اکگول» ترکیه ای جدال کند.

مسابقات کشتی آزاد از ساعت 17:30 آغاز می شود.

برنامه روز پانزدهم ورزشکاران ایران در المپیک 2016

4.213
این مطلب مفید بود ؟112
برگرفته از تسنیم -/ح
برچسب : المپیک ریو
وبگردی