رژیم های غذایی عجیب
هر کسی برای رسیدن به تناسب اندام پیشنهادی دارد اما به نظر شما پیشنهاد سلبریتی ها برای رسیدن به وزنی ایده آل چیست ؟ رژیم های غذایی عجیب که چهره های مشهور را در لاغری موفق می سازد.

رژیم های غذایی عجیب و غریب چهره های مشهور هالیوود

بیشتر سلبریتی ها و چهره های مشهور هالیوودی چهره و اندامی بسیار زیبا دارند که ممکن است با تماشای اندام آنها ، این سوال به ذهن شما برسد که راز تناسب اندام و لاغری سلبریتی ها چیست. برخی از این چهره های برای رسیدن به وزن ایده آل و لاغر شدن از رژیم های غذایی عجیب و غریبی استفاده می کنند. در این بخش از تناسب اندام نمناک شما را با این رژیم های غذایی آشنا می کنیم اما باید بدانید برنامه و تصمیمات آنها برای شما انتخاب درستی نیست و بهتر است از پیگیری آنها صرف نظر کنید.

رژیم های غذایی عجیب سلبریتی ها برای لاغری و تناسب اندام

خام خواری ( رژیم غذایی آماندا سایفرد و اوما تورمن )

آماندا سایفرد و اوما تورمن برای کاهش وزن خود از رژیم غذایی خام پیروی می کردند. در این نوع رژیم غذایی افراد باید فقط غذاهای خام مصرف کنند و نباید در این نوع رژیم غذاها بالاتر از 118 درجه ی فارنهایت پخته شود.این نوع رژیم به این علت طرفداران زیادی دارد که در آن افراد می توانند تا اندازه دلخواه مواد غذایی خام مصرف کنند و مجبور نیستند کالری ها، گرم های چربی، و کربوهیدرات را حساب کنند.

رژیم های غذایی عجیب

رژیم رنگی ( رژیم غذایی کریستینا آگیلرای )

کریستینا آگیلرای خواننده مشهور برای کاهش وزن از رژیم رنگی 7 روزه، استفاده می کند. او در هر روزغذاهایی با یک رنگ می خورد . رژیم او با رنگ سفید آغاز شده و با قرمز، سبز، نارنجی، بنفش، و زرد ادامه می یابد و سپس در روز پایانی برنامه از تمام رنگ ها استفاده می شود!

رژیم غذایی کم کالری ( برنامه غذایی متیو مک کانهی )

متیو مک کانهی برای بازی در فیلم «باشگاه خریداران دالاس» و ایفای نقش یک بیمار مبتلا به ایدز مجبور به کاهش 14 کیلو از وزن خود شد. او برای کاهش وزن خود ، به انجام تمرینات کاردیو ، نوشیدن چای و مصرف 150 گرم غذا با پروتئین بالا و کربوهیدرات کم روی آورد.

عدم مصرف بادمجانیان ( رژیم غذایی تام برادی )

تام برادی بازیکن فوتبال ، از رژیم غذایی خاصی پیروی می کند. او از گیاهان دسته بادمجانیان مانند گوجه فرنگی، فلفل دلمه ای، قارچ و بادمجان به دلیل نداشتن خاصیت ضد التهابی ، استفاده نمی کنند. ویتامین C موجود در گوجه فرنگی به کاهش التهاب کمک می کند.

رژیم های لاغری عجیب

خوردن اسموتی ( رژیم غذایی ایمی شومر و جسیکا سیمپسون )

ایمی شومر بازیگر و کمدین آمریکایی است که مانند دیگر سلبریتی ها به تناسب اندام خود اهمیت می دهد. این بازیگر مشهور رژیم غذایی خاصی دارد. او برای صبحانه یک اسموتی و همان اسموتی را برای ناهار می خورد . او از هیچ غذای دیگری در برنامه غذاییش استفاده نمی کند.

همچنین جسیکا سیمپسون بازیگر، خواننده و طراح مد مشهور آمریکایی پس از تولد دخترش برای رسیدن به وزن قبل از بارداری از یک رژیم غذایی اسموتی که توسط آشپز شخصی اش ابداع شده بود، پیروی نمود . مدت رژیم غذایی او 4 ماهه و شامل یک رژیم غذایی اسموتی 15 روزه بود.

این برنامه با 5 روز مصرف 3 نوع اسموتی و 2 میان وعده ی سالم آغاز می شود ، سپس با 5 روز مصرف 2 نوع اسموتی و 2 میان وعده ی سالم و یک وعده غذا ادامه می یابد و در آخربا 5 روز مصرف 1 اسموتی و 2 میان وعده و 2 وعده غذا به اتمام می رسد.

پاکسازی بدن با سرکه ی سیب ( رژیم غذایی مگان فاکس )

مگان فاکس مدل و بازیگر آمریکایی که با بازی در فیلم «ترانسفورمرز» معروف شده از رژیم غذایی سرکه ی سیب برای کاهش وزن خود استفاده می کند. او علاقه زیادی به خوردن شیرینی دارد بنابراین برای پاکسازی سیستم بدن و خلاص شدن از وزن آب، چند جرعه از سرکه سیب استفاده می کند.

رژیم های غذایی عجیب

رژیم میوه( رژیم غذایی اشتون کوچر )

اشتون کوچر برای بازی در نقش اصلی فیلم «جابز» از رژیم میوه استفاده کرد. این رژیم مورد علاقه «استیو جابز»، بنیانگذار شرکت اپل بود. در این رژیم او فقط از میوه و آجیل استفاده می کنند. این رژیم برای معده مضر است و موجب مشکلات لوزالمعده می شود. منتقدان این رژیم می گویند نمی توان تمام مواد مغذی را به بدن از طریق میوه خوردن برسانیم.

رژیم غذایی قلیایی ( رژیم غذایی کیرستن دانست )

کیرستن دانست بازیگر زن فیلم مرد عنکبوتی از رژیم غذایی قلیایی پیروی می کند و غذاهای اسیدی مانند گوشت و لبنیات را استفاده نمی کند. او به جای این غذاها از سبزیجات کاملا سبز استفاده می کند تا بدن خود را قلیایی کند. این بازیگر زن عقیده دارد مصرف غذاهای اسیدی فشار زیادی روی بدن وارد می کند و باعث افزایش وزن و التهاب می گردد.

رژیم تناسب اندام

رژیم غذایی ماکروبیوتیک ( برنامه غذایی گوئینت پالترو)

گوئینت پالترو بازیگر اهل ایالات متحده آمریکا که برای فیلم شکسپیر عاشق جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کرد ، برای حفظ تناسب اندام سه یا چهار سال رژیم غذایی ماکروبیوتیک داشته و از غذاهای محلی، مواد معدنی و خوراکی های فصلی استفاده می کند. او از 15 سال پیش تا کنون از گوشت استفاده نکرده است.

رژیم غذایی 5:2( برنامه غذایی جیمی کیمل)

جیمی کیمل ، کمدین، صداپیشه، هنرپیشه، فیلم نامه نویس، تهیه کننده تلویزیونی، نوازنده، مجری و شخصیت رادیویی آمریکایی 2 روز در هفته یعنی دوشنبه ها و پنج شنبه ها کمتر از 500 کالری غذا می خورد و در روزهای دیگر رژیم ندارد . او در روزهایی که غذا نمی خورد فقط از قهوه و ترشیجات استفاده می کند و در صورت گرسنگی یک عدد سیب و مقداری کره بادام زمینی می خورد.

مصرف قهوه

رژیم غذای کودک( برنامه غذایی ریس ویترسپون)

ریس ویترسپون بازیگر و تهیه کننده آمریکایی که برای بازی در فیلم انتخابات نامزدی جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی را بدست آورد، برای کاهش وزن، رژیم غذای کودک گرفته و صبحانه و ناهار را با حدود 14 شیشه غذای بچه کامل می کند. این رژیم غذایی که به او توسط مربی مشهور، تریسی اندرسون پیشنهاد شده است، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

رژیم غذایی 8 - 16 ( رژیم غذایی هیو جکمن )

هیو جکمن بازیگر، خواننده، نوازنده، رقصنده و تهیه کننده استرالیایی برای لاغر شدن و عضله سازی و بازی در نقش Wolverine یک رژیم غذایی و برنامه ی تمرینی دقیق را دنبال کرد . او هر روز بین ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر 5000 کالری مصرف می کند.

او که فرد لاغری است ، همه چیز را در مدت 8 ساعت می خورد یعنی او تنها بین 10 صبح تا 6 بعدازظهر 5000کالری مصرف می کند و در 16 ساعت باقیمانده چیزی مصرف نمی کند ، به این رژیم 8 - 16 می گویند.

خوردن کلوچه( رژیم غذایی نیکول اسنوکی )

نیکول اسنوکی بازیگر جرسی شور برای کاهش وزن خود از رژیم غذایی کلوچه ی دکتر سیگال استفاده کرد. او در روز 6 کلوچه با طعم های مختلفی مانند تکه های شکلات، جو، زغال اخته، موز، و نارگیل استفاده کرد و سپس برای ناهار یا شام از یک غذای سالم استفاده نمود. به این رژیم بسته های کلوچه ی Plan10x که کاملا طبیعی، حلال، و گیاهی است ، نیز افزوده شده است.

رژیم های غذایی عجیب

5 کف دست( رژیم غذایی ویکتوریا بکهام )

ویکتوریا بکهام تاجر، مدل، طراح مد، خواننده و ترانه سرای انگلیسی است که قبل از ازدواج نام خانوادگی اش “آدامز” بود اما پس از ازدواج با دیدید بکهام نام خانوادگی او را برگزید. او به تناسب اندام اهمیت زیادی می دهد بنابراین بعد از تولد دخترش «هارپر سون» برای بازگشت به وزن قبل از بارداری از رژیم غذایی 5 کف دست پیروی کرده است. در این رژیم او تنها 5 کف دست از غذاهای سرشار از پروتئین مانند تخم مرغ نیمرو، گوجی بری، آجیل، و ماهی آزاد دودی استفاده می کرد. او پس از مصرف این غذاها آب فراوان و سبزیجات سبز به عنوان میان وعده مصرف می کرد.

کاهش اشتها با سیگار( برنامه غذایی مری کیت اولسن)

مری کیت اولسن بازیگر، طراح مد، تهیه کننده و نویسنده آمریکایی است که به تناسب اندام خود اهمیت زیادی می دهد به گونه ای که او از غلط ترین روش برای لاغر شدن استفاده می کند. شاید باورتان نشود اما این هنرپیشه نام آشنا شب ها به طور دائم سیگار می کشد. کشیدن سیگار در دراز مدت وزن سبب کاهش وزن می شود.

مصرف نوشیدنی های پروتئینی ( برنامه غذایی آدریانا لیما)

آدریانا لیما، سوپر مدل افسانه ای شوی ویکتوریا سیکرت، نه روز قبل از آغاز شو تنها از نوشیدنی های پروتئینی مخلوط شده با پودر تخم مرغ استفاده می کند. او در این مدت بسیار آب می نوشد و در روز یک یا دو بار هم ورزش می کند. پروتئین به رشد عضلات کمک می کند و سبب از بین رفتن گرسنگی و کاهش وزن می شود اما مصرف زیاد آن عواقب جدی برای شما به دنبال دارد.

رژیم های غذایی عجیب تناسب اندام هالیوودی ها - بخش اول

2.966
این مطلب مفید بود ؟3828
منبع : بخش ورزش و تناسب اندام نمناک/ح.ب/ن
وبگردی