ناصر عبداللهی
امروز 29 آذر سیزدهمین سالروز درگذشت ناصر عبداللهی خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ است و ما یلدایی دیگر بدون او را سپری خواهیم کرد.

پرواز ابدی ناصر عبداللهی 13 ساله شد

ظهر بیست و نهمین روز از آذرماه بود که صدای ناصر عبداللهی خواننده جنوبی پرطرفدار موسیقی پاپ برای همیشه خاموش شد و جامعه هنری را در اندوهی وصف ناشدنی فرو برد.

سوم آذرماه اتفاق تلخ و باورنکردنی برای ناصر عبداللهی رخ داد و او را به کما برد و به خوابی فرو رفت که بیداری در آن نبود و ناباورانه در آستانه شب یلدا او را به کام مرگ فرستاد.

طرفدارانی که امید به بازگشت خواننده محبوبشان داشتند با نا امیدی و در حالتی بهت زده شاهد خاموش شدن صدایی بودند که چندین سال با آن خاطره ساخته بودند.

امروز 29 آذر ماه، 13 سال از سفر ابدی ناصر عبداللهی خواننده جنوبی و پرطرفدار موسیقی پاپ میگذرد و به همین بهانه در سالروز درگذشت این خواننده کشورمان مروری بر چند سال زندگی هنری او داشته ایم که در ادامه خواهید خواند.

ناصر عبداللهی

ناصر عبداللهی در دهمین روز از دی ماه 1349 در بندرعباس متولد شد و علاقه اش به موسیقی از سالهای دوران نوجوانی شکل گرفت و در پی آن فعالیت حرفه ای در دنیای موسیقی را از سال 74 آغاز کرد.

خواننده جنوبی پرطرفدار موسیقی پاپ بعد از آشنایی با محمدعلی بهمنی و معرفی او به یک انتشارات به تهران آمد و فعالیت های هنری اش را در تهران پیگیری کرد و آلبوم هایی چون عشق است، دوستت دارم ، بوی شرجی، هوای حوا ، ماندگار و رخصت را روانه بازار موسیقی کرد.

ناصر عبداللهی

ترانه ناصریا یکی از ماندگارترین آهنگ های ناصر عبداللهی است که سال 76 با گویش بندری ساخته شد و با وجود طرفداران زیاد با انتقادهایی هم مواجه شد.

علت فوت ناصر عبداللهی یکی از پربحث ترین و پرحاشیه ترین اتفاقات پیرامون این خواننده جنوبی بود که علل مختلفی چون نارسایی کلیه ، مرگ مغزی ، قتل به علت ضرب و شتم و ضعف عمومی بدن درباره ماجرای درگذشت او مطرح شد.

ناصر عبداللهی

ناصر عبداللهی از صداهای ماندگار دنیای موسیقی بود که 13 سال پیش خاموش شد و ما یلدایی دیگر بدون او را سپری خواهیم کرد اما یادش همیشه جاویدان خواهد ماند.

13 سال از سفر ابدی ناصر عبداللهی گذشت

3.824
این مطلب مفید بود ؟186
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
وبگردی