پوست در پاییز
خشکی پوست در پاییز معظلی است که موجب پیری زودرس پوست صورت می شود پس شناخت راهی موثر و قوی برای نرمی پوست با یک ماده زیباکننده چهره اهمیت ویژه ای دارد که برای تمام خانم ها لازم خواهد بود.

روغن نارگیل جادوی زیبایی پوست در پاییز

خشکی و زبری پوست بدن و صورت در فصل پاییز یکی از مسائل نگران کننده ای که اغلب خانم ها برای رفع ان از انواع نسخه ها استفاده می کنند چرا که این عارضه نتیجه وحشتناکی روی پوست صورت در پاییز خواهد داشت . یکی از مهم ترین نکاتی که امروزه مورد تاکید متخصصان و محققان قرار دارد، این است که همه چربی ها دشمن پوست نیستند، بلکه بعضی از آن ها واقعا برای حفظ زیبایی و سلامت پوست ضروری اند. متاسفانه، بسیاری از افراد هنوز هم فکر می کنند که همه انواع چربی ها برای پوست مضر هستند و می توانند باعث انسداد منافذ پوستی و درنهایت چرب شدن بیش از حد پوست شوند.

توصیه متخصصان پوست برای نرمی پوست در پاییز

کارشناسان حوزه زیبایی معتقدند که وجود چربی ها یا استفاده از چربی های مفید برای کارهایی مثل پاک کردن مواد آرایشی از روی صورت لازم است. استفاده از روغن نارگیل، خصوصا در فصل پاییز، می تواند نیازهای پوست را در شرایط آب وهوایی پاییزی تا حد زیادی تامین کند.

روغن نارگیل

خاصیت روغن نارگیل برای نرمی پوست صورت و بدن در فصل پاییز

بعضی از متخصصان توصیه می کنند که مواد آرایشی چشم ها را در فصل پاییز با استفاده از روغن نارگیل پاک کنید. این روغن، دو ویژگی مهم دارد که هر دو برای شما مفید محسوب می شوند. اول این که غلیظ ترین مواد آرایشی ضدآب را هم از چشم ها پاک می کنند و دوم این که چشم ها و صورت شما را متناسب با تغییرات آب وهوایی فصل پاییز، کاملا مرطوب نگه می دارند.
همه ما می دانیم که خشکی پوست در فصل پاییز، تا چه اندازه می تواند آزاردهنده باشد. با این حال، برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، راه های مختلفی پیش روی ما قرار دارند. مهم ترین کاری که باید انجام بدهیم، استفاده از کرم های مرطوب کننده قبل از خواب است. اگر پوست قسمت های مختلف بدن مثل کف پا در ماه های سرد سال دچار خشکی شدید شود، باید شب ها از وازلین استفاده کرد و حتما موقع خواب جوراب پوشید. ادامه دادن این کارها در درازمدت به نتایج مثبتی منجر می شود.

پوست در پاییز , بهترین روغن گیاهی برای درمان خشکی پوست

4.134
این مطلب مفید بود ؟286
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
برگرفته از سلامتیسم /ن
وبگردی