زیر لیوانی هندوانه
تزیینات شب یلدا را میتوان با وسایل مختلفی انجام داد، این بار با وسایل ساده میتوانید یک زیر لیوانی هندوانه ای درست کرده و در شب یلدا برای پذیرایی از مهمانان تان استفاده کنید.

آموزش ساخت زیر لیوانی هندوانه ای

شب یلدا کم کم از راه میرسد و خانم های خوش سلیقه ایرانی دنبال ایده های جدید برای پذیرایی از مهمان هایشان هستند، هندوانه یکی از خوردنی های اصلی شب یلدا است که میتواند تم پذیرایی شما هم باشد به این صورت که شما به راحتی و مثل آب خوردن میتوانید زیر لیوانی هندوانه ای برای پذیرایی بهتر در شب یلدا درست کنید.

زیر لیوانی هندوانه

زیر لیوانی هندوانه ای شب یلدا

وسایل مورد نیاز برای ساخت زیر لیوانی هندوانه ای

  • چند تکه چوب نئوپان
  • رنگ اکریلیک
  • مداد
  • قلمو
  • خط کش
  • اره مویی

ساخت زیر لیوانی

وسایل لازم برای ساخت زیر لیوانی 

مراحل ساخت زیر لیوانی هندوانه ای

اگر از تکه های مربعی شکل چوب نئوپان استفاده می کنید، می توانید گوشه ای از آن را به عنوان نوک قطعه هندوانه در نظر بگیرید سپس کاری که باید انجام دهید این است که انتهای گرد را با کشیدن قوس بر روی چوب نئوپان برای اتصال دو طرف ایجاد کنید. شما می توانید از لبه یک بشقاب استفاده کنید و با اره مویی ببرید.

درست کردن زیر لیوانی

مراحل درست کردن زیر لیوانی

زیر لیوانی

آموزش تصویری ساخت زیر لیوانی هندوانه ای

حالا وقت رنگ کردن این زیرلیوانی های هندوانه ای است به این صورت که بخش بیرونی سبز، بخش داخلی قرمز و دانه های سیاه را رنگ کنید با استفاده از رنگ اکریلیک و قلمو به دقت، هر بخش را رنگ کنید.

زیر لیوانی هندوانه ای

رنگ کردن زیر لیوانی شکل هندوانه

حالا باید با قلموی بسیار باریک شروع کنید به کشیدن تخمه های هندوانه داخل بخش قرمز که بهتر است برای آن ها از رنگ مشکی استفاده کنید، وقتی زیر لیوانی ها را رنگ کردید و رنگ آن ها خشک شد با اسپری کیلر آن ها را ضد آب کنید.

زیر لیوانی شکل هندوانه

زیر لیوانی هندوانه ای مخصوص شب یلدا

 

آموزش ساخت زیر لیوانی هندوانه ای مخصوص شب یلدا + عکس

4.418
این مطلب مفید بود ؟162
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
وبگردی