ساختمان گوگل
مدیران شرکت گوگل برای طراحی جدید ساختمان خود سازه های بتنی را کنار زده و از سقف های شیشه ای در طراحی این شرکت استفاده خواهند کرد.

جدیدترین ساختمان گوگل در کالیفرنیا

شرکت گوگل برای اولین بار از صفر شروع به طراحی یکی از دفاترش می کند و برای این طرح  در نظر دارد در ایالت کالیفرنیا یک سقف عظیم شیشه ای برای ساختمان جدید خودطراحی کند. این کنسرسیوم عالی اینترنتی خبر داد که ایده اصلی این پروژه با هدف فضای بیشتر و راحت تر برای کارکنان شکل گرفته است. در ادامه عکس ساختمان گوگل را مشاهده می کنید.

دفتر شیشه ای گوگل

یکی از مدیران اجرای این پروژه با انتشار  ویدئویی در یوتیوپ چنین گفت: 
ایده پشت ماجرا ساده است. به جای ساخت سازه های بتنی غیر قابل حرکت، از اجزای سبک استفاده می کنیم تا بتوانیم سازه های ساختمان را به آسانی حرکت دهیم به همین منظور روی ساخت محصولات جدید در این زمینه سرمایه گذاری کردیم.برای مثال فضای مورد نیاز خودروهای بدون راننده ی ما با فضای مورد نیاز مهندسین موتور جستجو بسیار متفاوت است؛سایبان های شفاف و بزرگ محیط پیرامون را پوشش داده و وضعیت تهویه فضای داخلی را از نظر عبور نور و هوا کنترل می کند.
 
دفتر شیشه ای گوگل
 
ایجاد درختان، فضای سبز، کافی شاپ ها و مسیر دوچرخه سواری در اطراف ساختمان ها با این هدف تعبیه شده اند که مرز بین فضای مصنوعی و طبیعی کم رنگ تر شود.
البته نگاه ما در این پروژه فراتر از فضای شرکت است و در نظر داریم تا اجتماعات محلی دیگری را هم درگیر کنیم. از این رو به دنبال افزودن پیست های دوچرخه سواری و ایجاد فرصت های تجاری نظیر احداث رستوران برای شکل گیری کسب و کارهای محلی هستیم. سعی ما این است که یک فضای کاری منحصر به فرد بسازیم که شور زندگی در آن برقرار باشد. ضمن این که نهایت تلاش خود را خواهیم کرد که در تامین انرژی این محیط از روش های مقرون به صرفه استفاده کنیم. به این منظور در توافق اخیر خود منظور کرده ایم که بخشی از انرژی مصرفی خود را از طریق منابع انرژی تجدیدپذیر بایشور کارولینای شمالی تامین کنیم.
 
شرکت شیشه ای گوگل
 
از قرار معلوم پس از کسب مجوزهای لازم کار ساخت این ساختمان ویژه آغاز خواهد شد و تا سال 2020 به پایان خواهد رسید. پیش از این شرکت های بزرگ و معروف اپل، فیسبوک و آمازون نیز پروژه هایی خاص و زیبا را برای دفاتر مرکزی خود اغاز کرده بودند. به عنوان مثال دفتر مرکزی فیسبوک در آینده سقفی پر از گل و گیاه خواهد داشت.

ساختمان شیشه ای گوگل در کالیفرنیا + تصاویر

4.511
این مطلب مفید بود ؟101
برگرفته از فارنت-/ف
برچسب : گوگل
وبگردی