ساخت اپل آیدی
برای ایجاد یک حساب کاربری اپل روشهای مختلفی وجود دارد ،این حساب کاربری از کار با iMessage تا دانلود نرم افزار ها از فروشگاه اپل مورد نیاز است.در ادامه با یکی از روشهای ساخت اپل آیدی آشنا می شوید.

طریقه ساختن اپل آیدی + تصاویر

برای استفاده از امکانات به روز شده اپل و دانلود نرم افزارهای جدید به اپل آیدی نیاز دارید.زیرا همه گوشی ها و iPadهای اپل همگی از یک حساب کاربری اپل یا همان apple id  استفاده می کنند. این حساب کاربری از کار با iMessage تا دانلود نرم افزار ها از فروشگاه اپل مورد نیاز است. مراحل ایجاد یک حساب کاربری اپل بسیار ساده است و به کاربران این امکان را می دهد که از خدمات گوشی خود بیشترین بهره را ببرند.

یکی از مهم ترین پرسش های کاربران گوشی و آیپدهای اپل، چگونگی ایجاد یک حساب کاربری اپل است. این حساب از آنجایی که برای دانلود نصب نرم افزار ها از App Store اپل لازم است، ایجاد آن یکی از مهم ترین الزامات برای استفاده از بیشترین ظرفیت گوشی و آیپدهای اپل است. 
هرچند روش های متفاوتی برای ایجاد یک حساب کاربری اپل یا همان Apple ID وجود دارد، در اینجا از طریق وب سایت اپل اقدام به ایجاد حساب کاربری می کنیم:
 
روش ساخت اپل آیدی
چگونه اپل آیدی بسازیم؟
 
نخست:برای شروع به ایجاد یک حساب کاربری اپل به آدرس زیر مراجعه کنید:
 


اگر پیشتر دارای یک حساب کاربری اپل بوده اید که اکنون گذرواژه آن را فراموش کرده اید، برای بازیابی گذرواژه خود روی Manage your Apple ID کلیک کنید، در غیر این صورت، برای ایجاد یک حساب کاربری، روی Create an Apple ID کلیک کنید:
 
روش ساخت اپل آیدی
حساب های کاربری اپل
 
دوم:در صفحه بعد کاربر باید اطلاعات خود نظیر نام، ایمیل و یک گذرواژه برای حساب کاربری اپل وارد نماید. دقت کنید که در این صفحه حتما از یک ایمیل معتبری که از آن استفاده می کنید را برای گرفتن  لینک تائید آدرس ایمیل وارد کنید و از استفاده از ایمیل موقت خود داری کنید. زیرا بعد ها برای اموری همچون بازیابی گذرواژه در صورت ناپدید شدن آن به این ایمیل نیاز خواهید داشت. 
همچنین در این صفحه و در قسمت انتخاب کشور، از آنجایی که ایران در لیست کشور ها قرار ندارد، می توانید از نام یکی از کشورهای همسایه استفاده کنید. این امر منجر به آن می شود که اولا برنامه ها از نزدیک ترین سرور اپل به این کشور ها دانلود شود و دو آنکه موضوع دانلود ها بر اساس کشور منتخب بهینه شود:
 
روش ساخت اپل آیدی
اپل آیدی
 
 همانند ایجاد یک حساب کاربری ایمیل در سرویس هایی نظیر یاهو و جی میل، در پایان باید موافقت خود را قوانین حساب کاربری اپل موافقت کنید و روی Create Apple ID کلیک کنید:
 
روش ساخت اپل آیدی
طریقه ساخت اپل آی دی
 
سوم:بعد از ایجاد حساب کاربری، یک ایمیل به آدرس ایمیل شما فرستاده می شود که حاوی لینکی برای تأیید آدرس ایمیل است. با کلیک بر این لینک و تأیید آدرس، حساب کاربری شما ایجاد شده است:
 
روش ساخت اپل آیدی
 
روش ساخت اپل آیدی
چگونه اپل آیدی بسازیم؟
 
اکنون می توانید برای دانلود نرم افزارها از App Store از طریق سیستم یا گوشی خود اقدام کنید. تنها کافی است با وارد شدن به App Store در گوشی یا iTune حساب کاربری و گذرواژه خود را وارد نمایید:
 
روش ساخت اپل آیدی
دسترسی به نرم افزار های اپ ستور
 
نکته :از آنجایی که هم اکنون ایران جزو لیست تحریم اپل است، دسترسی به نرم افزارهای  app store  و دانلود آنها با IP ایران برای کاربران ممکن نیست و نیازمند تغییر IP برای مثال از طریق VPN است. 

اپل آیدی ، آموزش تصویری ساخت اپل آیدی

4.122
این مطلب مفید بود ؟184
برگرفته از تابناک-/ف
برچسب : ترفند آیفون
وبگردی