ست شلوار با کفش
این مطلب یک راهنمای جامع در زمینه ست کردن رنگ شلوار با کفش است پس با دانشی که از این مقاله دریافت میکنید میتوانید به راحتی شلوار و کفش تان را ست کنید.

روش ست کردن انواع شلوار با کفش

شاید شما هم جزو خانم هایی هستید که شلوارهای زیاد و به رنگ های متنوع دارید اما روش ست کردن آن ها را نمیدانید، اینکه هر رنگ شلواری را با چه کفشی ست کنید خیلی سخت نیست ما در این بخش از دنیای مد نمناک به شما میگوییم هر شلواری را با چه کفشی میتوانید بپوشید.

ست شلوار با کفش

اصول ست کردن شلوار با کفش

شلوار مشکی

با شلوار مشکی کفش سفید نپوشید و سعی کنید کلا با شلوار مشکی کفش روشن نپوشید زیرا اصلا جالب نمیشود تنها کفش هایی که میتوانید با شلوار مشکی بپوشید کفش مشکی است و کفش هایی که رنگ پا هستند.

شلوار قرمز

ست کردن شلوار قرمز راحت است میتوانید آن را با کفش های آبی، مشکی، نقره ای و خاکستری ست کنید، شلوار قرمز با کفش خاکستری برای کسانی که تیپ کلاسیک میپسندند مناسب است.

ست کردن کفش

شلوار قرمز را با چه کفشی بپوشیم؟

شلوار سفید

شلوار سفید را راحت بپوشید و با هر کفشی که دوست دارید ست کنید، برای ست کردن شلوار سفید با کفش هیچ قانون خاصی وجود ندارد .

شلوار آبی

منظور از شلوار آبی شلوارهای جین است که فرقی نمیکند آبی تیره باشند یا روشن آن ها را میتوانید با هر رنگ کفشی که دوست دارید بپوشید فرقی نمیکند کفش تان اسپرت باشد یا پاشنه بلند.

ست کردن شلوار

ست کردن شلوار جین با کفش

شلوار قهوه ای

اگر عادت به پوشیدن شلوار قهوه ای دارید میتوانید با آن کفش مشکی، کرمی و قهوه ای ست کنید. اگر شلوارتان قهوه ای روشن است میتوانید با آن کفش قرمز هم بپوشید.

 

اصول ست کردن انواع شلوار با کفش + عکس

3.452
این مطلب مفید بود ؟3517
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
وبگردی