ست لباس قهوه ای
ست لباس قهوه ای از راحت ترین و زیباترین ست های رنگی است که بیشتر در فصل سرما مورد استفاده قرار می گیرد و دانستن نکات ست کردن آن به جذابیت شما می افزاید.

ست لباس قهوه ای زنانه و مردانه

رنگ قهوه ای از رنگ های محبوب فصل سرما است و انتخاب مناسبی برای فصل پاییز و زمستان است. ترکیب رنگ قهوه ای با رنگهای دیگر یکی از دغدغه هایی است که افراد در فصل پاییز با آن گریبانگیر هستند. اگر به دنبال رنگ هایی هستید که با قهوه ای ست کنید ، این بخش از دنیای مد نمناک را از دست ندهید.

ست لباس قهوه ای

راهنمای ست کردن لباس با ترکیب رنگ قهوه ای

ست لباس قهوه ای و زرشکی

اگر به رنگ قرمز علاقه دارید، می توانید تن های تیره‌تر آن را با لباس های قهوه ای خود ست کنید.ترکیب رنگ قهوه ای با زرشکی ترکیب زیبایی است و هارمونی بالایی دارد.قهوه ای و زرشکی هر دو تقریبا گرم به شمار می روند بنابراین بهتر است قهوه ای را با زرشکی و قرمز تند ترکیب کنید تا هماهنگی بیشتری بین این دو بخش به وجود آورد و تیره بودن دو بخش اصلی را جبران کند.

ست لباس قهوه ای مشکی

در گذشته پوشیدن رنگ مشکی با رنگ قهوه ای از اشتباهات مد محسوب می شد اما امروزه به یک توصیه مد تبدیل شده است. بهتر است طیف های تیره قهوه ای را با رنگ مشکی ست نکنید و طیف های روشن‌تر را همراه با رنگ مشکی بپوشید.می توانید در همراهی با شال قهوه ای خود مانتوی مشکی بپوشید ویا اگر یک پالتوی قهوه ای کمرنگ (شتری، کرم تیره و طیف های دیگر قهوه ای روشن) دارید آن را با شلوار رنگ مشکی بپوشید.

ست لباس قهوه ای و کرم

یک ترکیب هم خانواده دیگر برای لباس های قهوه ای، رنگ کرم است که باعث می شود هارمونی زیبایی در استایل شما به وجود آید. این رنگ فاصله زیاد با رنگ قهوه ای دارد و بیشتر به طیف سفید نزدیک است بنابراین به علت تضادی که میان شدت رنگ ها وجود دارد ، زیبایی های خاص خود را دارد. مانتوی کرم پاییزی خود را با کت قهوه ای ست کنید.

ست لباس قهوه ای و آبی روشن

طیف های مختلف آبی رنگ مکمل قهوه ای هستند. آبی روشن تضاد زیبایی با قهوه ای ایجاد می کند و باعث می شود هر دو رنگ به خوبی بدرخشند. این تضاد گرمی رنگ قهوه ای را متعادل می کند و ترکیبی آرامش بخش اما گرم و متناسب پدید می آورد. برای ایجاد تعادل بهتر است قهوه ای رنگ غالب مجموعه باشد و مقدار رنگ آبی کمتر باشد. بنابراین می توانید با مانتو و پالتوی قهوه ای خود یک شال آبی روشن یا فیروزه ای بپوشید.

ست لباس قهوه ای

ست لباس قهوه ای و صورتی

اگر فکر می کنید نمی توانید لباس قهوهای خود را با رنگ صورتی دلخواهتان ست کنید در اشتباهید. شما می توانید رنگ لباس قهوه ای و صورتی را با هم ادغام کنید تا ترکیب رنگی فانتزی و گرم ایجاد نمایید.رنگ صورتی یک رنگ سرد و روشن است اما رنگ قهوه ای یک رنگ گرم و تیره است و تضاد حرارتی بین دو رنگ موجب می گردد که مکمل فوق‌العاده ای برای یکدیگر باشند. این ست کردن جسارت و شجاعت کافی می خواهد پس اگر جسارت کافی دارید مانتوی قهوه ای خود را با شال صورتی بپوشید و از زیبایی تیپ خود لذت ببرید.

ست لباس قهوه ای و شتری

چنانچه در دنیای مد نمناک گفته ایم ترکیب شتری و قهوه ای نیز ترکیبی هم خانواده و همرنگ است که این ترکیب استایل شما را بسیار شیک می کند و تناسب خاصی به وجود می آورد.سر تا پا قهوه ای پوشیدن اشتباهی بزرگ در حیطه مد است پس در کنار ترکیب این دو رنگ از یک رنگ متضاد دیگر هم استفاده کنید. پالتوی شتری را بوت قهوه ای و یک شال آبی یا اکسسوری های رنگی دیگر کامل و متعادل نمایید.

ست لباس رنگ سفید

پوشیدن لباس های رنگ سفید و قهوه ای باعث تعادل در ست لباس می شود بنابراین با لباس رنگ قهوه ای تیره خود رنگ سفید بپوشید.

ست لباس قهوه ای و زرد

رنگ زرد یکی از زیباترین رنگ ها در کنار قهوه ای است. شما می توانید تمامی طیف رنگ زرد از پررنگ تا کم رنگ آن را با لباس قهوه ای ست نمایید.

ست لباس قهوه ای با قهوه ای

رنگ لباس قهوه ای خود را با طیف های مختلف این رنگ در کنار هم قرار دهید تا کنتراستی صحیح در رنگ بندی آن ایجاد گردد.

ست لباس قهوای

ست لباس قهوه ای و بژ

اگر می خواهید استایل زیبایی داشته باشید لباس های قهوه ای خود را با رنگ بژ ترکیب کنید تا احساس خوب به روز بودن را داشته باشید زیرا ترکیب این دو رنگ بسیار کاربردی بوده و هیچ وقت از مد نمی افتد.

رنگ قهوه ای که رنگ گرمی و کم تحرکی محسوب می شود را با رنگ های شاد و پر تحرک مثل نارنجی و گلبهی و زرد و … ست کنید.

ست حرفه ای لباس به رنگ قهوه ای و شتری

4.1129
این مطلب مفید بود ؟10623
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ن /م.ح/س
وبگردی