سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در آلمان در 2020

کد مطلب : 75774زمان مطالعه : 3 دقیقه
در این مقاله سعی کرده ایم شما را با جدیدترین تغییرات اقتصادی در آلمان و روش های که سرمایه گذاری در سال 2020 مرسوم خواهد بود آشنا کنیم.

سرمایه گذاری در آلمان در سال جدید

ورود به بازار یک کشور دیگر، یکی از پر ریسک ترین اقدامات سرمایه گذاران است. یک بازار جدید، با پارامتر ها، ریسک ها، پتانسیل ها و سازوکارهای جدید برای شخص. مسلماً پیش از اقدام به سرمایه گذاری در یک کشور جدید، مستلزمه مطالعه دقیق و به روز شرایط کاری و اقتصادی آن کشور است. آلمان نیز از این امر مستثنی نیست.

در این مقاله سعی می کنیم جدیدترین تغییران اقتصادی در آلمان و روشهای موفقیت در سرمایه گذاری در آلمان در سال 2020 را ارائه دهیم.

کشور آلمان در طی چند دهه گذشته بعنوان جذاب ترین کشور در زمینه سرمایه گذاری بوده است. تا ژانویه 2020 بیش از 70 درصد سرمایه گذارهای جهان، آلمان را بعنوان مقصد سرمایه گذاری خود انتخاب کرده اند. بخشی از متقاضیان سرمایه گذاری در کنار این پروسه، یک پرونده نیز برای اخذ اقامت آلمان برای خود باز می کنند، زیرا قوانین آلمان این امکان را فراهم می کند که کسانیکه در کشور آلمان سرمایه گذاری می کنند، مقیم آلمان نیز بشوند تا بتوانند بر سرمایه خود نظارت داشته و در نتیجه به اقتصاد آلمان کمک بکنند.

انتخاب ها در سرمایه گذاری آلمان در سال 2020

مشاوران اقتصادی به شما جزئیات سرمایه گذاری را بعنوان خدمات مشاوره سرمایه گذاری در آلمان به شما خواهند داد. اینکه در چه رنج قیمتی، و با چه نرخ بازگشتی لازم خواهند بود سرمایه گذاری کند. اینکه در چه زمینه ای سرمایه خود را صرف کنید، خطرات و ریسک ها با چه فاکتور هایی مشخص می گردند، چه پروژ هایی بدون ریسک بوده و بازگشت سرمایه کوچکتر ولی مطمئن تری دارند... همه این موارد در مشاوره با شرکت های خدمات سرمایه گذاری مانند وایز بیزنس گروپ برای شما تشریح خواهند شد.

شاخص اقتصادی آلمان

برای درک بهتر وضع اقتصادی آلمان جهت سرمایه گذاری، بد نیست بطور مداوم به فدراسیون صنایع آلمان (BDI) و گزارش ها و پیش بینی های این فدراسیون از شاخص اقتصادی آلمان نیم نگاهی داشت. همچنین سازمان UNCTAD بر روی سرمایه گذاری جهانی مطالعه دقیق آماری ارائه می دهد و بد نیست بدانیم که آمارهای این موسسه در حدود سالهای 2012 تا 2014 نشان می دهد آلمان پرطرفدار ترین کشور برای کسب و کار در قاره اروپا بوده  است.

پارامتر هایی که جهت ایجاد کسب و کار در آلمان باید مد نظر قرار گیرند، توسط نخبگان اقتصادی در تیم های مشاوره سرمایه گذاری شناسایی و در جلسه معرفی و مشاوره در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهند داد.

گزارش سالیانه بلومبرگ نیز یکی از منابع قابل اعتماد در زمینه ماکرواکونومی (اقتصاد سطح کلان) می باشد. و طبق این گزارش نیز آلمان از یکی از بهترین مقصدهای سرمایه گذاری در جهان شناسایی شده است.

ادغام اقتصادی یا Economic Integration به معنای یکی سازی ساز و کارهای معامله با دیگر کشورها برای کمتر کردن پیچیدگی و هزینه های اجرایی قوانین تعرفه های تجارت می باشد.

آلمان دارای بالاترین میزان سهام در سرمایه گذاری مستقیم خارجی در 2019 بوده است!

سرمایه گذاری در آلمان

در نمودار فوق افزایش و کاهش سرمایه گذاری خارجی در آلمان را از ماه نوامبر 2018 تا نوامبر 2019 را بصورت مقایسه ماهانه مشاهده می کنید. طبق هر سال، در انتهای سال، سرمایه گذاری های کمتر از بقیه ماه ها بوده است.

طبق آمار بانک مرکزی آلمان در 2011 میلادی 57 درصد یعنی 313 میلیارد یورو از کل سهم سرمایه گذاری مستقیم خارجی در آلمان، از طرف شرکتهای بین المللی در کشورهای عضو EU27  بوده است. و 9% از سرمایه گذاری خارجی از دیگر کشورهای اروپایی غیر عضو جذب شده است. مفهوم این امر این است که در خود کشورهای اروپایی تمایل برای سرمایه گذاری در آلمان بیشتر از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا می باشد و این کشورها در حال افزایش سرمایه گذاری مستقیم خود در آلمان هستند، از جمله کشورهای بزرگ سرمایه گذار در آلمان می توان به چین اشاره کرد. ایران نیز سهم بزرگی در سرمایه گذاری در آلمان دارد.

زمینه های سرمایه گذاری در آلمان

آی تی (IT) و مخابرات، خدمات مالی و مالیاتی، خدمات اقتصادی، فناوری های نوین و... در جذب سرمایه در آلمان پیشقدم بوده اند. صنایعی مانند ماشین آلات کارخانه ها، ابزار سازی، مواد مصرفی، و صنایع شیمیایی نیز از زمینه های سرمایه گذاری جذاب در آلمان محسوب می شوند. هر سال پروژه ها، زمینه ها، و محیط های جدیدی به معادلات سرمایه گذاری وارد می شوند که کارشناسان خبره و با سابقه ای مانند شرکت وایز بیزنس گروپ شما را از آخرین تغییرات و فاکتورهای اثرگذار در سرمایه گذاری آگاهی بخشیده و شما را در این پروسه پیچیده گام به گام همراهی می نمایند.

سرمایه گذاری در آلمان در 2020

4.48
این مطلب مفید بود ؟71
برچسب : کسب و کار
نظر سنجی برای این مطلب غیر فعال شده است
وبگردی