سرویس خواب سفید رنگ
بهترین انتخاب عروس خانم ها برای اتاق خواب، سرویس خواب سفید رنگ است که دکوراسیون شیک و زیبایی را ایجاد می کند.

عروس خانم ها، این سرویس خواب سفید رنگ را ببینید

رنگ سفید یکی از رنگ های آرامش بخش محسوب می شود که می تواند به منظور طراحی سرویس خواب اتاق خواب زیبا از آن استفاده کرد و این رنگ در اتاق خواب حس خوشایندی ایجاد می کند. برای آغاز زندگی مشترک زوج های جوان به دنبال خرید جهیزیه هستند . یکی از خریدهای ضروری در جهیزیه انتخاب سرویس خواب است .

سرویس خواب سفید رنگ

سرویس خواب سفید رنگ برای عروس

بسیاری از زوج های جوان برای انتخاب سرویس خواب عروس رنگ سفید را در نظر می گیرند زیرا این رنگ زیبایی منحصر به فردی دارد و فضاهای کوچک را بزرگ تر نشان می دهد ، همچنین این رنگ پیام آور زندگی شاد و خوشبختی در ادامه راه است. سفید در در سبک طراحی مدرن به این دلیل که نمای دکوراسیون را ساده و آرام نشان می دهد کاملا هم خوان است.

سرویس خواب عروس

انتخاب رنگ سفید برای سرویس خواب عروس

سرویس خواب از قطعات زیادی مانند پاتختی، دراور و میز و صندلی آرایش تشکیل شده است که دکوراسیون اتاق را تحت تاثیر خود قرارمی دهد. برخی از تخت خواب های دو نفره و قطعات آنها سایز بزرگی دارند و بیشتر فضای اتاق را می گیرند . برای جلوگیری از شلوغ و گرفته شدن فضا، بهترین کار انتخاب رنگ سفید برای سرویس های خواب است .

سرویس خواب دونفره

سرویس خواب سفید رنگ دونفره

سرویس خواب سفید ساده

اگر می خواهید سرویس خوابی لوکس برای منزلتان انتخاب کنید که بسیار زیبا و مدرن به نظر برسد سرویس خواب سفید رنگی را انتخاب نمایید که طرحی ساده با خطوط مستقیم و بدون هیچ نقش و نگار اضافه ای داشته باشد و پایه های میز آن از جنس استیل ساده باشد .

سرویس خواب سفید ساده

سرویس خواب سفید رنگ شیک و ساده

برای دکوراسیون اتاق خوابتان بهتر است از ترکیب رنگ سفید و خاکستری استفاده کنید و دیوارها را به رنگ خاکستری در آورید . این رنگ به خوبی با سفید مچ می شود و ظاهری بدور از یکنواختی پدید می آورد.

سرویس خواب سفید رنگ مدرن

سرویس خواب سفید رنگ ساده

سرویس خواب کلاسیک و سنتی

اگر سبک کلاسیک و سنتی دوست دارید چنانچه در دنیای مد نمناک گفته شده است می توانید از سرویس خواب های سفید رنگی استفاده کنید که تزیینات و طرح های زیادی درقسمت بدنه و فریم دارند.

سرویس خواب کلاسیک و سنتی

سرویس خواب سفید رنگ جهیزیه عروس

این نمونه از زیباترین طرحهای کلاسیک سرویس خواب سفید است و برای اتاق هایی با طراحی سنتی و بزرگ، بسیار مناسب است . شما برای دکوراسیون اتاق خوابتان می توانید سفید را به راحتی با رنگ های دیگر مچ کنید اما ترکیب سفید با رنگ بژ بسیار زیبا خواهد شد.

اتاق خواب سفید عروس

جدیدترین مدل سرویس خواب کلاسیک سفید

سرویس خواب چرمی

یک طرح ساده و امروزی برای سرویس خواب عروس سفید که در آپارتمان های کوچک به راحتی جا می شود و فضای کمی اشغال می کند سرویس خواب هایی می باشند که سایز تخت آنها کوچکتر است و لوازم جانبی کمتری دارند اما فضای ذخیره سازی آنها زیاد است و تمام نیازهای شما را بر آورده می کنند .

سرویس خواب چرم سفید

 سرویس خواب چرم سفید عروس خانم ها

به روی قسمت انتهایی و تاج تخت این سرویس های خواب پوشش چرمی دوخته شده است که در دکوراسیون های لوکس و فاخر دیده می شود .

سرویس خواب عروس جدید

مدل شیک سرویس خواب عروس سفید رنگ چرم

سرویس خواب مدرن

اگر دوست دارید ترکیبی از سبک های مختلف را در سرویس خواب سفید خود ببینید سرویس خواب را انتخاب نمایید که وسایل تزیین بسیار کمی داشته و فقط به حاشیه های طرح دار بدون فریم تخت و کشوهای میز و پاتختی بسنده شده باشد.

سرویس خواب سفید رنگ مدرن

سرویس خواب سفید رنگ مدرن برای اتاق عروس

این سرویس خواب به طرح های مدرن نزدیک تر است و به جز تخت خواب میز پاتختی و آرایش نیز ساده هستند و جای کمتری می گیرند، کشوی دراور هم ارتفاع زیاد با طول و ضخامت کم دارد که بسیار ناسب فضاهای کوچک می باشد. برای انتخاب رو تختی بهترین رنگ ترکیب آبی ملایم با سفید است که زیبایی زیادی دارد .

دکوراسیون سفید و مدرن اتاق خواب

سرویس خواب عروس شیک و مدرن

سرویس خواب سلطنتی

یکی از زیباترین مدل ها برای اتاق خواب عروس و دامادها انتخاب سرویس خواب سلطنتی سفید است . اگر از لحاظ مالی مشکلی ندارید و اتاق خوابتان بزرگ است این مدل زیبا را انتخاب کنید تا اتاق خواب شما منحصربفرد و شیک به نظر برسد.

سرویس خواب سلطنتی عروس

جدیدترین مدل سرویس خواب رنگ سفید سلطنتی

تخت خواب سلطنتی با تاج چرم طبیعی و همچنین تزیینات بسیار زیبای منبت کاری شده بروی فریم و پایه های بدنه، جلوه ای بسیار لوکس و شیک در دکوراسیون اتاقتان ایجاد می کند. در این مدل زیبا میزپاتختی، میز آرایش و دراور نیز طراحی سلطنتی زیبا و مشابه با تخت خواب دارند.

سرویس خواب استیل عروس

سرویس خواب سفید رنگ سلطنتی برای عروس

 

مدل شیک سرویس خواب عروس سفید رنگ 2019 + تصاویر

4.388
این مطلب مفید بود ؟7513
منبع : بخش دنیای مد نمناک/ن/ز.ت
برچسب : مدل تختخواب
وبگردی