سریالهای جدید
سریالهای جدید شبکه یک سیما در راه هستند ، جزییات سریال پشت بام تهران تا معمای شاه و لیسانسیه ها به کارگردانی سروش صحت را در ادامه ببینید.

سریالهای جدید شبکه یک سیما از پشت بام تهران تا لیسانسیه ها و معمای شاه.

 

 

در مراسم رسمی کلید خوردن سریال جدید شبکه اول که به نویسندگی سعید نعمت الله و کارگردانی بهرنگ توفیقی ساخته می شود، محمد احسانی (مدیر شبکه یک سیما) و رحمان سیفی آزاد (مدیر گروه فیلم و سریال این شبکه) حضور داشتند.

ضبط این تصاویر در لوکیشن خیابان زعفرانیه انجام شد و طی آن سکانس خیابانی مربوط به درگیری شخصیت «غیاث» (با بازی کامبیز دیرباز) و شخصیت «جهان» (با بازی نوید خداشناس) و همچنین صحنه های مربوط به داخل خانه شخصیت «طاهره» که لوکیشن اصلی سریال است با بازی ثریا قاسمی تصویربرداری شد.

 
کامبیز دیرباز

به گفته احسانی، مدیر شبکه اول این سریال از ابتدای زمستان در 30 قسمت روی آنتن شبکه اول سیما خواهد رفت.

احسانی همچنین درباره سریال های دیگری در دست تولید شبکه یک، یادآور شد:در حال حاضر سریال نفس گرم به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور مراحل تصویربرداری را طی می کند و احتمالا این سریال در ایام ماه محرم پخش شود. مجموعه های تلویزیونی دور دست ها به کارگردانی جواد ارشاد و لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت هم مراحل پیش تولید را طی می کنند و به زودی کلید می خورند.

مدیرشبکه یک درباره سریال الف ویژه معمای شاه هم گفت:این سریال از جمعه سوم مهر امسال به روی آنتن خواهد رفت.

رحمان سیفی آزاد، مدیرگروه فیلم و سریال شبکه اول و خدیجه محرابی مدیر طرح و برنامه شبکه یک در این بازدید محمد احسانی را همراهی کردند.
 
مجموعه تلویزیونی پشت بام تهران به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی زینب تقوایی در 30 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش از شبکه یک سیما تولید می شود.
کامبیز دیرباز ، آزاده صمدی ، ثریا قاسمی ، لیندا کیانی ، بهزاد فراهانی ، کریم اکبری مبارکه ، خسرو شهراز ، علیرضاآرا ، نویدخداشناس ، علی صالحی و مجید واشقانی ، اندیشه فولادوند و لعیا زنگنه از بازیگران این سریال هستند.

سریالهای جدید شبکه یک از پشت بام تهران تا لیسانسیه ها

3.914
این مطلب مفید بود ؟113
برگرفته از ایسنا - / ک
وبگردی