سریال بالهای خیس

سریال بالهای خیس روی آنتن شبکه 1 + عکس

تاریخ انتشار : 17 فروردین 1392کد مطلب : 1788زمان مطالعه : 2 دقیقه
مجموعه تلویزیونی «بال های خیس»، تهیه شده در گروه تلویزیونی بسیج صداوسیما به کارگردانی عباس رنجبر از روز شنبه – 17 فروردین – به روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

سریال بالهای خیس درشبکه 1

علیرضا شیروی، مدیر گروه تلویزیونی مرکز بسیج صداوسیما با اعلام خبر پخش پنج نوبت در هفته ی سریال «بال های خیس» از روز 17 فروردین از شبکه یک سیما افزود:سعی شده است با بهره گیری از نیروهای توانمند، رعایت اصول درام و قصه، گره های داستانی، مبانی هنری و فنی کاری ارزشمند برای انتقال پیام صحیح، هوشمندانه و متناسب با ذائقه مخاطب، تولید و روانه آنتن شود.


سریال بالهای خیس روی آنتن شبکه 1   عکس

هدف از ساخت این سریال

مدیر گروه تلویزیونی بسیج رسانه ملی توجه منطقی و مناسب به تفاوت های بین نسلی را از دیگر اهداف این سریال عنوان کرد و افزود:با وجود اختلاف دیدگاه های طبیعی میان نسل های مختلف انقلاب اسلامی، در این سریال سعی شده به اشتراکات فراوان و تفاوت های بین نسلی و پرسشگری نسل های جوان نیز به شیوه ای مناسب و منطقی توجه شود.


سریال بالهای خیس روی آنتن شبکه 1   عکس

داستان این سریال

داستان اول این مجموعه ی 26 قسمتی حول محور پزشک حاذقی به نام مجید پرتو با ایفای نقش «حبیب دهقان نسب» شکل می گیرد که با تشکیل تیمی جوان در زمینه تولید داروی ضدسرطان، پژوهش گسترده ای انجام داده است. در این راه دوست و همرزم قدیمی اش مهدی قاسمی با بازی علی عمرانی پا به پای او پیش می آید و اگرچه تخصصی در زمینه تولید دارو ندارد، اما نقش مشوق و همراه همیشگی را برای دکتر پرتو بازی می کند.


سریال بالهای خیس روی آنتن شبکه 1   عکس

بازیگران سریال بالهای خیس

داستان دوم مضمونی خانوادگی و معمایی دارد. جوانی به نام محسن با ایفای نقش حسین مهری در جریان اردویی دانشجویی در شمال کشور توسط ضاربی ناشناس درون پرتگاهی می افتد. سقوط محسن در این پرتگاه و نجات او از مرگ، زمینه ساز به وجود آمدن ماجراهایی می شود که پی در پی بر سر راهش قرار می گیرد.
در این مجموعه بازیگرانی چون علی عمرانی، فاطمه گودرزی، حبیب دهقان نسب، حسین مهری، صادق هاتفی، کیهان ملکی، جمشید جهانزاده، مهران رجبی، شیوا خسرومهر، محسن افشانی، سودابه بیضایی، بهار نوحیان، مینا نوروزی، زهره حمیدی، اکبر سنگی، روشنک عجمیان، کاظم هژیر آزاد، مالک سراج، علیرضا اولیا، سوگل طهماسبی، سعیده عرب، فرحناز منافی ظاهر در «بال های خیس» به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی بازی کرده اند

سریال بالهای خیس روی آنتن شبکه 1 + عکس

4.37
این مطلب مفید بود ؟61
برگرفته از funpatogh.com
وبگردی