سریال همسایه ها

زمان پخش سریال طنز همسایه ها مشخص شد

تاریخ انتشار : 5 آذر 1395کد مطلب : 40063زمان مطالعه : 2 دقیقه
سریال همسایه ها مجموعه ی طنز به کارگردانی مهران غفوریان و با بازی گروهی از هنرپیشه های کمدی در دست تهیه است ، تاریخ آغاز پخش این سریال اعلام شد.

سریال همسایه های مهران غفوریان کی پخش می شه؟

سریال همسایه ها جدیدترین کار مهران غفوریان است که با موضوع طنز برای پخش در شبکه دوم سیما در حال تهیه است. سریال طنز «هم سایه ها» از شنبه (13 آذر ماه) برای مخاطبان پخش می شود.مهران غفوریان، سریال هم سایه ها را مدتی است کارگردانی می کند تا آن را برای شب های بلند پاییز و روز های آغازین ماه ربیع الاول آماده کند.

سریال همسایه ها

سریال همسایه ها غفوریان کی پخش می شود

سریال طنز «هم سایه ها» به تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی و بازی گروهی از بازیگران طنز در دست تهیه است.شبکه دو سیما قرار است این سریال را از شنبه (13 آذر ماه) هرشب برای مخاطبانش پخش کند.مجموعه «هم سایه ها» در 40 قسمت 45 دقیقه ای آماده پخش می شود.

خلاصه داستان سریال همسایه ها

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است:میلاد و مادرش به تهران آمده اند و قرار است در ساختمان یاس دفتری برای پخش محصولات تولیدی شان اجاره کنند. دیگر اجاره نشینان ساختمان که مشاغلی همچون خدمات مجالس، وکالت، سایت خبری، ماهنامه و… دارند چون در ابتدا فکر می کنند مستاجران جدید قرار است جایگزین آنها شوند تلاش می کنند به نوعی خود را در ساختمان حفظ کنند، اما در نهایت، میلاد و مادرش در اتاقی روی پشت بام ساکن می شوند. ماجراهای همسایه های ساختمان یاس با ورود میلاد و مادرش شروع می شود.

بازیگران سریال همسایه ها در نقش هایشان به شریح زیر ظاهر می شوند:

جواد رضویان (کاووس)، مهران غفوریان (بیگی)، سیروس گرجستانی (پرویز)، بهاره رهنما (خانم تمدن)، اصغر سمسارزاده (آقای تمدن)، محمود جعفری (دیباج)، نعیمه نظام دوست (کمندانی)، آرام جعفری (فرناز)، سمانه پاکدل (گلناز)، سپند امیرسلیمانی (سامان)، حسین سلیمانی (میلاد)، پوراندخت مهیمن (کوشکی)، مسعود چوبین (رحمان)، طیبه دوست (راستین) و النازحسینی (راد).

 

زمان پخش سریال طنز همسایه ها مشخص شد

3.5237
این مطلب مفید بود ؟16671
برگرفته از روابط عمومی صدا و سیما /ن
وبگردی