سریال پایتخت 5

سریال پایتخت 5 به ایستگاه پایانی رسید + تصاویر

تاریخ انتشار : 25 آذر 1396کد مطلب : 61391زمان مطالعه : 2 دقیقه
سریال پایتخت 5 ساخته سیروس مقدم با بازی ریما رامین فر ، محسن تنابنده و علیرضا خمسه به مراحل پایانی تولید خود رسید تا نوروز 97 روی آنتن تلویزیون برود.

ساخت سریال پایتخت 5 به کجا رسید

سریال پایتخت 5 به کارگردانی سیروس مقدم سریالی است که با حضور اغلب بازیگران پیشین خود در فصل های قبل به عنوان سریال نوروزی سال 97 در حال تولید است .

ضبط موسیقی مجموعه تلویزیونی پایتخت 5 به کارگردانی سیروس مقدم توسط آریاعظیمی نژاد در استودیویی در استانبول آغاز شده است.آریا عظیمی نژاد که پیش از این ضبط موسیقی سریال پایتخت را بر عهده داشت در سری پنجم این سریال به همراه گروهی ترکیه ای به ضبط موسیقی پایتخت 5 مشغول شده است.

سریال پایتخت 5

سریال پایتخت 5 به آخرین مراحل تولید رسید

این سریال به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری بعد از پایان تصویربرداری در مراحل نهایی تدوین و موسیقی قرار دارد و قرار است در نوروز 97 از شبکه یک سیما پخش شود.
پایتخت 5 با مشارکت سازمان هنری اوج اواسط اردیبهشت در منطقه شیرگاه استان مازندران کلید خورد.

 

محسن تنابنده و علیرضا خمسه

سریال پایتخت 5 با بازی محسن تنابنده و علیرضا خمسه

محسن تنابنده، احمد مهران فر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی اصل، مجتبی و مصطفی بلال حبشی، سلمان خطی و ... از بازیگران فصل پنجم سریال پایتخت هستند.

سریال پایتخت 5

سریال پایتخت 5 به مراحل پایانی تولید رسید

چندی پیش سیروس مقدم در یک گفتگو خبر از غافلگیری در سریال پایتخت 5 داد و گفت:در سریال پایتخت 5 هرآنچه را که فکر می کردیم ممکن است به شکل ناخواسته برای یک خانواده از یک فضای ساده به فضای غیرقابل باور تبدیل شود، انجام دادیم. ما تلاش کردیم این خانواده را به یک فضای مریخی پرت کنیم، خانواده ای که شاید در تمام عمرش پایش را از علی آباد بیرون نگذاشته و دورترین جایی که رفته تهران بوده ناگهان از بالنی در آسمان سردرمی آورد و اتفاقاتی برایش رخ می دهد که به عنوان مخاطب ممکن است بگویید مگر می شود! اما همه اینها رئال است و منطق روایی خود را دارد.

در این مجموعه تراژدی در کنار کمدی قرار گرفته است و اتفاقاتی دارد که با خود فکر می کنیم برای فصل بعدی دیگر چه کاری می توان انجام داد و تا وقتی مردم دوست داشته باشند و پیگیر باشند ما هم وظیفه داریم که «پایتخت» را بسازیم.

نسرین نصرتی

نسرین نصرتی در سریال پایتخت 5

سریال پایتخت 5 به ایستگاه پایانی رسید + تصاویر

4.152
این مطلب مفید بود ؟439
برگرفته از خبرگزاری فارس _ باشگاه خبرنگاران / م.ف
وبگردی