سعید داخ

سعید داخ در نقش دکتر علی شریعتی در معمای شاه + عکس

تاریخ انتشار : 21 مرداد 1394کد مطلب : 18921تعداد نظرات : 1 نظر
تصویربرداری سریال معمای شاه همچنان در حال تصویربرداری است و سعید داخ در این سریال نقش دکتر علی شریعتی را بازی میکند.

سعید داخ بازیگر سینما و تلویزیون در سریال معمای شاه نقش دکتر شریعتی را بازی میکند، در ادامه نظرات جالب این بازیگر را در مورد نقشش در این سریال میخوانید.

این بازیگر در خصوص نقش های خود در سریال معمای شاه گفت:در سال معمای شاه به ایفای دو نقش پرداخته ام یکی دکتر شریعتی و دیگری هندرسون در این دو سالی که با گروه همکاری داشته ام اگر مجموعه را به دو فاز تقسیم کنیم نقش دکتر شریعتی را در فاز اول و هندرسون را در فاز دوم بازی کرده ام و در حال حاضر سکانس های مربوط به حسینه ارشاد باقی مانده است.

 سریال معمای شاه

وی ادامه داد:قصه معمای شاه دارای دو خط داستانی و تاریخی است در بخش تاریخی کار به موقعیت سیاسی دکتر شریعتی پرداخته شده و وارد زندگی خصوصی این شخصیت نمی شویم.
 
داخ در مورد ویژگی این مجموعه بیان کرد:همه عوامل سعی کرده اند به بهترین شکل در این کار همکاری داشته باشند اما مسئله تعیین کننده این است که در نهایت کار به چه نحوه شکل می گیرد. کار من در این مجموعه به شکل مقطعی بوده است و در پایان نتیجه نهایی حاصل از کار روی میز تدوین جمع بندی می شود. امیدوارم که کار تدوین نیز به خوبی انجام شود و دست آخر شاهد یک کار قابل قبول و خوب باشیم.
 
بازیگر سریال تنهایی لیلا عنوان کرد:بازی در یک نقش معاصر دشوار است من برای بازی در نقش دکتر شریعتی تحقیقات زیادی کرده ایم. با افراد زیادی مانند پسر، همسر و هم سلولی هایش صحبت کرده و توانسته ام در مورد شخصیت او اطلاعاتی که مدنظرم بود را بدست آورم. چرا که تا قبل از این اطلاعات چندانی راجع به ویژگی های شخصیت این نقش نداشتم. من شبیه ترین بازیگر به دکتر شریعتی هستم و خودم هم بسیار دوست داشتم در این نقش بازی کنم که این اتفاق افتاد. به هر شکل تلاش خود را کرده ام ان شا الله کار قابل قبولی ارائه داده باشم و امیدوارم مردم آن را بپسندند. 
 بازیگران سریال معمای شاه
داخ بیان کرد:کار با آقای ورزی بسیار راحت بود قبل از دیدار او بعضی ها مرا ترسانده بودند، اما وی بسیاری خوش اخلاق است. هیچگاه بر سر کار مشکلی با هم نداشته ایم حتی او از پیشنهادات ما استفاده هم می کردند در کل محیط بسیار خوبی در این کار حکفرما بود.
 
وی در خصوص بازخوردهای مخاطبان از مجموعه های تلویزیونی گفت:تاثیرگذاری نقش اول هر کاری و شیوه کار کارگردان که چطور شخصیت ها را هدایت می کند تا بتواند روی مردم تاثیربگذارد مهم است و همچنین هدف مجموعه و گروهی که مشغول بکار هستند در جذب مخاطب و مردم کمک می کند سازندگان سریال معمای شاه نیز در این کار تلاش خود را کرده اند.

سعید داخ در نقش دکتر علی شریعتی در معمای شاه + عکس

4.511
این مطلب مفید بود ؟101
برگرفته از باشگاه خبرنگاران - / ک
1 نظر به ثبت رسیده است
فاطمه1395-01-31
به نظرم آقای سعیدداخ درنقش دکترشریعتی خیلی خوبه چون ازنظره چهره شبیه موفق باشیدآقای داخ
21
وبگردی