سیاوش حکمت شعار

سیاوش حکمت شعار|بیوگرافی “سیاوش حکمت شعار”

کد مطلب : 25383تعداد نظرات : 4 نظرزمان مطالعه : 4 دقیقه
بیوگرافی کامل “سیاوش حکمت شعار” بازیگر فیلم بچه های بد به همراه عکسهای این بازیگر را در نمناک ببینید.

بیوگرافی و عکسهای سیاوش حکمت شعار را در ادامه ببینید.

سیاوش حکمت شعار بازیگری را با فیلم سینمایی بچه های بد ساخته علیرضا داوودنژاد آغاز کرد.

این بازیگر جوان و خوش سیما که از دوران نوجوانی با رضا داوودنژاد دوستی دیرینه داشت در رفت آمد با خانواده این کارگردان، به خاطر اندام مناسب، چهره و فیزیک مساعد، توسط علیرضا داوودنژاد برای بازی در این فیلم انتخاب شد.

سیاوش حکمت شعار

پس از آن در یک اپیزود از سریال “باران عشق” ساخته احمد امینی و درام سینمایی “غیرمنتظره” محمدهادی کریمی به ایفای نقش پرداخت.

سیاوش حکمت شعار و داودنژاد

فیلم بچه های بد به کارگردانی علیرضا داودنژاد به سال 1379 خلاصه داستان :رضا و سیاوش دو دوست قدیمی پس از سه سال بطور اتفاقی همدیگر را ملاقات کرده و به ویلای سیاوش واقع در شمال کشور می روند.... بازیگران :رضا داوودنژاد ، زهرا داوودنژاد ، سیاوش حکمت شمار ، احترام السادات حبیبیان ، بهاره رهنما ، منوچهر حکمت شعار و ...

 

سیاوش حکمت شعار در برهه ای از زمان بنا بود در سریال “سفر سبز” محمدحسین لطیفی هم نقش اصلی را بازی کند و محمدرضا شریفی نیا در این باره با او صحبت کرده بود و توافقات لازم هم حاصل شده بود اما استقرار گروه تولید در آلمان و دردسرهای دریافت ویزا موجب شد سیاوش به موقع به فیلمبرداری نرسد و در نهایت پارسا پیروزفر که آن موقع 30ساله بود با گریم نقشی جوانی 20ساله را بازی کند!

پس از آن سیاوش به ناگاه از عرصه سینما و تلویزیون دور افتاد و همین باعث شکل گیری شایعات مختلفی پیرامون وی شد. شایعاتی که از مهاجرت گرفته تا درگیری در اعتیاد را شامل می شد.

سیاوش حکمت شعار قبل از بیماری

این بازیگر جوان سالها است به دلیل ابتلا به بیماری ام.اس در بستر بیماری است و در این مدت فقط خانواده و دوستان نزدیک وی هستند که در کنار او قرار دارند و به او سر می زنند.منوچهر حکمت شعار پدر سیاوش که در همه این سالها بار اصلی مراقبت از فرزند را برعهده داشته درباره سابقه بیماری فرزند می گوید:

در سال 1380بود که سیاوش از منزل رضا داوودنژاد چند مرتبه با من تماس گرفت و خبر داد که حالش زیاد خوب نیست. با نگرانی به آنجا رفتم و در جلوی مجتمع ،سیاوش را بسیار بیحال دیدم و بلافاصله او را به بیمارستان رساندم. او سرگیجه و سردرد شدیدی داشت و قدرت تکلمش ضعیف شده بود.

سیاوش هم اکنون با واکر هم به سختی قادر به حرکت است و یکی از پاهایش تحرکی ندارد.

سیاوش حکمت شعار عکس

سیاوش در مدت دو ماه تمام قدرت حرکتی اش را از دست داد

این پدر نگران و صبور ادامه می دهد:پزشکان پس از انجام معاینات و آزمایشات متعدد اعلام کردند که سیاوش به بیماری ام.اسدچار شده است. متاسفانه پس از آن بود که سیاوش در مدت دو ماه قدرت حرکتی تمام اعضای بدنش از دست داد و قادر به انجام هیچ کاری نبود و حتی انگشتش را هم نمیتوانست تکان دهد. تنها کاری که از دست ما برمی آمد انجام دوره های درمان مطابق با دستورات پزشکان بود که این دوره های درمانی تا امروز ادامه داشته است که البته فقط تا حدودی موثر بوده است.

گلزار هم تلفنی جویای احوالش بود

منوچهر حکمت شعار می افزاید:اوایل بیماری هنرمندانی چون بهزاد فراهانی، محمدرضا فروتن، رضا داوودنژاد و شقایق فراهانی از او عیادت می کردند و بهنوش بختیاری و محمدرضا گلزار هم تلفنی جویای احوال او بودند، ولی اینها فقط در آن مقطع بود و پس از آن دیگر کسی سراغی از سیاوش نگرفت.

مهناز افشار بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران، از سیاوش حکمت شعار بازیگر سال های دور که حالا چندسالی است با بیماری ام اس زندگی می کند، عیادت کرد.

مهناز افشار بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران، از سیاوش حکمت شعار بازیگر سال های دور که حالا چندسالی است با بیماری ام اس زندگی می کند، عیادت کرد.با آرزوی سلامتی برای همه بیماران.

بهنوش بختیاری با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت :

سیاوش حکمت شعار چندین سال پیش در فیلم بچه های بد علیرضا داوودنژاد درخشید..ومتاسقانه بعدازون دچار بیماری نادر مغزی شد و تعادل بدن و تکلم درست رو از دست داد و مدتی به کما رفت..

سیاوش حکمت شعار و بهنوش بختیاری

وهنوز هیچ پزشکی در ام ار آی و سی تی اسکن ها هیچ علائم خاصی ندیده اما پسر زیبای سینمای ما نتونسته بهبودیشو بدست بیاره. صورتش از سابق جذابتره..وحتی یه خط از گذشت زمان در چهره معصومش نیست..میدونم که همه همکارام سیاوش رو خوب یادشونه..و دوسش دارن..مدتی که در بیمارستان پیشش بودم فقط از دستش خندیدم و رویای بازگشت به سینما هنوز در وجودش پر میزنه..دعا کنید معجزه ای رخ بده..الان در بیمارستان آتیه بستریه و شکر خدا یک پدر بینظیر داره که همیشه کنارشه و خانواده گلش که درد زیادی درین سالها کشیدن..آدم هیچی از روزگار خودش نمیدونه..ایشالله که همیشه تن شماها سالم باشه…از دیدن تک تک شما خوشحال میشه… یاعلی

سیاوش حکمت شعار و مهناز افشار

سیاوش حکمت شعار در ملاقات سیاوش حکمت شعار 

سیاوش حکمت شعار و امیر جعفری

سیاوش حکمت شعار و امیر جعفری

سیاوش حکمت شعار و بهرام رادان

سیاوش حکمت شعار در کنار بهرام رادان

سیاوش حکمت شعار

عکسهای سیاوش حکمت شعار

سیاوش حکمت شعار و رضا داوودنژاد

سیاوش حکمت شعار و رضا داوودنژاد

سیاوش حکمت شعار ، بیوگرافی سیاوش حکمت شعار

4.657
این مطلب مفید بود ؟534
منبع : نمناک - / ک
4 نظر به ثبت رسیده است
مینا1397-07-13
از صمیم قلب ارزوی بهبودی شمارو دارم ان شاالله هرچه سریعتر سلامتی کاملتونو به دست بیارین و به ارزوهاوخواسته های به تعویق افتادتون برسین
71
آسیه 1397-04-03
سلام به سیاوش عزیز...منم هشت ساله بیماری ام اس دارم از هردو پا فلج شدم روزهای سختی بود درکتون میکنم باتمام وجود اما کافیه بخوای کسی به من و مانمیتونه کمکی کنه جز خودمون ... بخواه خوب بشی مثل من خواستم و الان هر روز ساحل جنوب رو رکاب میزنم ساعت ها کافیه بخوای من مطمنم شماهم خوب میشی ورزش کردن و روحیه خوب بهترین دارو بود از جات بلند شو و اراده کن خودت و بسپار به خالق عشق و‌مهربانی بگو من خوب و‌سالممم و بهترم میشم تصمیم بگیرید بیایید بوشهر مسابقه بدیم من خیلی زود منتظرتون هستم خیلی زود مطمنم میایین اما مسابقه رو باید ببرید از من از خدامیخوام نورایمان و عشقش ،رو به قلبت بتابانه یه الهی به امید تو بگو .... من ایمان دارم خدای من خدای توام هست پس ازجات بلند شو و حرکت کن .....
803
mahla1397-02-04
انشاالله که هرچه زودترحالش خوب بشه برگرده به عرصه بازیگری
90
مرجان 1395-03-02
قلبم به درد اومد از ناملايمات اين روزگار فاني
321
وبگردی