شیرآلات دستشویی
شیرآلات دستشویی و حمام برای خوش سلیقه ها جنبه ای فراتر از کاربرد دارد. افرادی که همیشه به جزئیات دقت خاصی دارند به طبع به هماهنگی سبک دکوراسیون داخلی منزل با لوازم و اکسسوارها دارند.

شیرآلات دستشویی و حمام بخشی از تجهیزات اصلی این قسمت از دکوراسیون داخلی منزل هستند. تجهیزات سرویس بهداشتی، حتما شما هم مثل من دوست ندارید شیرآلات خانه تان فقط جنبه ی کاربردی داشته باشند. شما هم دلتان می خواهد حتی این بخش های تأسیساتی دارای ظاهر زیبا و متناسب با دکوراسیون منزل تان باشند. اما چقدر با شیرآلات آشنا هستید؟ برای اینکه انتخاب خوبی داشته باشید، اول از همه باید آنها را بشناسید. باید شیرآلات شما با جنس و سبک دکوراسیون حمام و دستشویی منزلتان سازگار باشد.

شیرآلات لوکس

شیرالات دستشویی

شیرآلات دستشویی

 شیرآلات آنتیک در فضای سرویس بهداشتی و حمام هایی به سبک نوستالژیک بسیار به چشم می خورند. شیرالاتی با سرشیرهای برجسته که انگشتان میان آنها قرار می گیرند. شیرآلات مدرن هم از این دور طرفداران عقب نمانده اند و با طراحی های مینیمالیستی و اشکال هندسی خاص جای خود را در این فضای دکوراسیون داخلی حفظ کرده اند. در برخی طراحی ها هم ترکیب دو سبک به وضوح دیده می شود.نمونه هایی از شیرآلات مدرن و سبکهای دیگر را برای تکمیل زیبایی دکوراسیون دستشویی و حمام منزل را در ادامه مشاهده می کنید.

شیرالات شیک

شیرآلات مدرن

شیرالات جدید

شیرآلات شیک

مدل شیرآلات شیک

شیرآلات ساختمان

شیرآلات شیک دستشویی

شیرآلات مدرن دستشویی

مدل شیرآلات شیک

مدل شیرآلات شیک

شیرآلات شیک دستشویی 

شیرآلات لوکس و آنتیک دستشویی و حمام

4.588
این مطلب مفید بود ؟799
منبع : نمناک /ن
وبگردی