طالع بینی روز تولد

فال و طالع بینی بر اساس روز تولد

کد مطلب : 27893زمان مطالعه : 2 دقیقه
این بار با فال و طالع بینی متفاوتی در خدمت شما عزیزان هستیم در این بخش فال و طالع خود را بر اساس روز تولدتان بخوانید.

طالع بینی روز تولد

طالع بینی روز های هفته شما را از اتفاقات پیش رو و خصوصیاتتان آگاه می کند در این بخش فال و طالع خود را بر اساس روز تولدتان بخوانید.

طالع بینی روز تولد

طالع بینی روزهای هفته

شنبه

این افراد در برخورد با طوفانهای زندگی ،زود جاخالی نمی کنند. برای موفقیت و خوشبختی می جنگند ودر آخر آنرا بدست می آورند.باید کناره گیری و دوری از اجتماع را کنار بگذارند.از چشم تنگی و خساست اجتناب کنن و تا می توانند با مردم به خوش طبعی و اخلاق خوب رفتار کنند.

**********************

یکشنبه

یکشنبه روزی بسیار خوش یمن و میمون است . افرادی که در این روز به دنیا می آینداغلب در زندگی ثروتمند و موفق خواهند شد.هر کجا می روند شانس به دنبال آنهاست . افرادی خوش بین و بشاش هستند .اما خود را خیلی جدی می گیرند. باید مراقب باشند که گرفتار غرور و خود بینی نشوند .

**********************

دوشنبه

بچه ی متولد روز دوشنبه براحتی پولدار و ثروتمند نخواهد شد و البته از گرسنگی نیز نخواهد مرد .همیشه به دنبال آرامش و خوشبختی است . باید یاد بگیرد که کمی با ثبات تر باشد.و خیلی تحت تاثیر حرفهای دیگران قرار نگیرد.البته معمولاً از عقل خود تبعیت می کند و مراقب خیالات خود هست .

**********************

سه شنبه

متولدین سه شنبه زندگی کاملاً راحت و آسوده نخواهند داشت . باید برای خوشبختی و موفقیت خود همواره بجنگندتا بتوانند جاه طلبیهای خود را ارضاء کنند .باید مراقب باشد گرفتار سلطه جوئی و تعقیب نشود.

**********************

چهارشنبه

بچه ی متولد چهارشنبه ذاتاً هنرمند و هنرگر است . باید اجازه بدهد تا استعدادهایش شکوفا شود.می تواند در زمینه های کسب درآمد هم موفق باشد اما باید از افراط و زیاده روی در این مورد خودداری کنید .

**********************

پنج شنبه

کسی که پنج شنبه به دنیا آمده است ، باید در همین روز نیز ازدواج کند . فقط از این طریق است که می تواند اطمینان حاصل کند که زندگی زناشوئی خوبی در انتظار اوست . نباید در کارها زیاده روی کند و تا می تواند باید قدرت شخصیتی خودرا بالا ببرد .اگر سخت کوشانه کار کند و از تنبلی دوری کند مطمئناً موفق خواهد شد .

**********************

جمعه

این روز آدمهای عادی است . افرادی که در این روز به دنیا می آیند ، زندگی بسیار ساده و معمولی را پشت سر خواهند گذاشت و به همان زندگی نیز راضی و خرسندند . فقط باید مراقب باشند تا زندگیشان دچار پوچی نشود .

فال و طالع بینی بر اساس روز تولد

3.3462
این مطلب مفید بود ؟305157
برگرفته از پرشین وی - / ل
برچسب : طالع بینی
وبگردی