طالع بینی مهر ماه

فال و طالع بینی جالب و جذاب مهر ماه

کد مطلب : 37167زمان مطالعه : 7 دقیقه
اگر دوست دارید بدانید در ماه مهر برای شما چه اتفاقاتی پیش می آید می توانید با طالع بینی مهرماه با توجه به ماه تولدتان از اتفاقات زندگی خود در مهر ماه با خبر شوید.

طالع بینی جالب و فال جذاب مهر ماه برای متولدین ماه های مختلف سال

از زمان های بسیار قدیم، انسان ها به دنبال راهی برای شناخت آینده خود بودند. اگر از آن دسته افرادی هستید که برای آگاهی از وقایع روز و آینده شان علاقه مند به خواندن فال ماهانه خود هستید پیشنهاد می کنیم این مطلب از سرگرمی - فال سایت نمناک از دست ندهید تا بدانید در مهر ماه چه اتفاقاتی برای شما پیش خواهد آمد.

فال مهر ماه

طالع بینی و فال مخصوص مهرماه

متولدین فرودین ماه:

در این ماه تلاش هایتان باعث موفقیت و رشد هویت تان می شود. برای رشد شغلی خودتان ایده های زیادی به ذهنتان می رسد. در این ماه مهارتهای اجرایی فعال هستند و گاهی سهل انگاری به دلیل شتاب در مکاتبات پیش می آید. شما در این ماه باید به درستی در موقعیت های حساس زندگی تصمیم گیری نمایید.

سفرهای دور برای کسب تحصیلات عالی پیش بینی می شود. رضایت شخصی تان افزایش می یابد و توسعه در امور خانواده پیش می آید. مراقب رژیم غذایی تان باشید ممکن است کمی چاق شوید و دچار اضافه وزن شوید.

در این ماه شما با منابعی که باعث الهام روحی در شما می شوند در تماس باشید. در عشق و عاشقی راستی و درستی در جهت راستی و صداقت تلاش کنید که بسیار باارزش است.

متولدین فرودین

متولدین اردیبهشت ماه:

شما خود را فرد تنهایی احساس می کنید که دیگران به او توجه نمی کنند اما احساستان اشتباه است . از کسی که انتظارش را ندارید ، عمل خیری به شما خواهد رسید که سبب می شود نظر شما نسبت به او عوض شود. ممکن است یک پیشنهاد عاطفی و احساسی، در این ماه داشته باشید اما بی گدار به آب نزنید ودرمورد طرف مقابل تحقیق و بررسی کنید.

زندگی را آسان بگیرید چرا که با سخت گرفتن زندگی شما سخت می گذرد. در این ماه شرایطی پیش روی شماست که باید خیلی زود تصمیم خود را بگیرید و تردید و دودلی را کنار بگذارید که موجب به تعویق افتادن کارتان خواهد شد. جشن تولد یکی از عزیزانتان نزدیک است که آن را فراموش کرده اید، با تهیه هدیه ای هرچند ساده مهر و محبت خودتان را به او نشان بدهید.

از این اوقات خود حداکثر استفاده را ببرید و نسبت به گذر عمر بی توجه نباشید، مشکلات خود را با عزیزانتان در میان بگذارید و برای حل مشکلاتتان از آنها راه حل بخواهید. در این ماه پول قابل توجهی به دستتان میرسد که بهتر است در یک کار تولیدی سرمایه گذاری کنید.

متولدین اردیبهشت

متولدین خرداد ماه:

ماه گذشته شما موقعیت های خوبی را از دست داده اید و قدر آن لحظات را ندانسته اید، افسوس گذشته را نخورید زیرا نه شما و نه هیچکس دیگری قدرت به عقب برگرداندن لحظات و نگهداشتن زمان را نداشته و ندارد.

از فرصت های کنونی خود استفاده نمایید و با تصمیمات محکم و عاقلانه خود و ارتباط صمیمانه با خداوند دوباره شرایط خوبی را برای خود فراهم کنید و آنچه را در پی آن هستید مجددا به دست آورید.

در این ماه برای شما شرایط تازه ای بوجود می آید با برنامه ریزی شروع به کار نمائید و تمام تمرکز خود را روی این تصمیم بگذارید که چگونه میتوانم کاری را که شروع کرده ام را به خوبی به پایان برسانم؟

متولدین خرداد

متولدین تیر ماه:

شرایط زندگی و حوادث در این ماه بر وفق مراد شما خواهد بود و نتیجه زحمات خود را در آینده نزدیک خواهید دید. بیشترین تمرکز خود را روی کار و وظیفه تان بگذارید و بدانید که در قبال این کار موفقیت را به دست می آورید. مغرور نشوید و به نقاط ضعف خود بیاندیشید و دنبال فرصت هایی برای رفع نواقص خویش باشید.

احساسات منفی خود را بیان کرده و اجازه ندهید که این احساس در شما باقی بماند. نسبت به موفقیت های دیگران حسادت نکنید و از شادی دیگران لذت ببرید تا در نزد دیگران محبوب باشید.

متولدین تیر

متولدین مرداد ماه:

در این ماه منتظر مسافری باشید که پیشنهادات مناسبی برای شما دارد. از پیشنهادات این مسافر به خوبی استقبال کنید تا مسیر زندگی آینده تان به سمت موفقیت حرکت نماید. نذری بر عهده شما مقرر شده است که هر چه زودتر باید نذرتان را ادا کنید. اگر در این ماه پیشنهاد شراکت در کاری داشتید، عجولانه تصمیم نگیرید و در مورد آن با افراد خبره و با تجربه مشورت کنید.

آنچه را که می خواهید، در محیط اطراف تان بیابید. ممکن است اشتباهاتی از شما سر بزند ولی حواس تان باشد که در هر موقعیت جلوی اشتباه تان را بگیرید. تلاش های خود را صرف کارهایی مفید کنید تا بتوانید از حاصل آنها بهره مند شوید.

متولدین مرداد

متولدین شهریور ماه:

پیشرفت در کارها با تلاش سخت حاصل می شود، اعتماد به نفس ذاتی شما برا انجام تکالیف در زمان مقرر ستودنی است. شما فردی پر تلاش و با مسئولیت هستید که کارهایتان را با دقت انجام می دهید، به همین خاطر در این ماه قراردادهای بزرگی باتوجه به شغلتان بدست می آورید و پروژه های بلند مدت شما با موفقیت دنبال می شوند.

در این ماه در جلسات رقابتی و یا آزمون ها شرکت کرده تا نتایج عالی برایتان رقم بخورد. هرگز برای دستیابی به اهدافتان،قوانین را زیر پا نگذارید. افراد زیر دست خود را مورد تحسین قرار دهید تا کارآیی آنها بهتر شود.

و اما در زندگی خصوصیتان یک پیشنهاد ازدواج خواهید داشت که از یک رابطه پرشور و انرژی حاص می گردد که سراسر عشق است. شریک زندگی تان بسیار پایبند و متعهد به رابطه است. ممکن است در این ماه اختلافاتی در زندگی شخصی و یا خانواده پیش آید و از برخوردهای قابل ملاحظه دوری کنید.

متولدین شهریور

متولدین مهر ماه:

در این ماه شما انرژی مضاعفی خواهید داشت که می توانید روابطتان را بهبود دهید و با بهبود روابط خود در کارتان پیشرفت کنید. یک سری رویدادهای تصادفی در نیمه دوم این ماه برای شما خوش شانسی بیشمار به همراه آورد زیرا در این ماه تاثیرات سیارات برای شما پرشور تر می شوند. در این ماه یکی از همکارن از روی حسادت برای شما نقشه های بزرگی با ظاهر جذاب آماده میکند ،شما باید به همه اعتماد نکنید.

خود را در آرامش نگه دارید و چیزها را آسان تر بگیرید چون بخت با شما یار است. از کینه دست بردارید و بی خیال کدورت شوید و دلتان را همانند آینه، صاف و بی غش کنید. در معامله مسکن همه موارد را در نظر بگیرید.

گذشته را فراموش کنید و به آینده ای درخشان بنگرید. با فکر به گذشته زمان را از دست ندهید و با صداقت به زندگی تان گرما ببخشید و سعی کنید اشتباهات گذشته را تکرار نکنید.

متولدین مهر

متولدین آبان ماه:

این ماه با وجود اینکه می دانید باید کاری انجام دهید اما ممکن است تمرکزتان را از دست بدهید. اجازه دهید رویاهایتان راه را به شما نشان دهند و سعی نکنید رویاهایتان را معقول جلوه دهید.

خرید وسایل جدید را به زودی شروع می کنی. شما اهل حساب و کتاب نیستید پس لازم است از کسی که بتواند مشاوره های خوبی به شما بدهد استفاده کنید. نیازهای ویژه اطرافیان و خانواده تان را درک کنید و در این ماه ،با استرس و عصبانیت برخورد نکنید.

متولدین آبان

متولدین آذر ماه:

فردی در مورد شما صحبت هایی نموده که خودش نیز از بیان حرفهایش پشیمان است پس شما هم به رویش نیاورید و سعی کنید روابط خود را با او مانند سابق ادامه دهید. در رفتار خود تغییراتی ایجاد کنید و یادتان باشد گذشت بهتر از انتقام است.

از فرصت ها به بهترین شکل استفاده کنید و در کنار فردی که دوستش دارید به موفقیت های چشمگیری برسید. سوءتفاهمی بین شما و یکی از دوستان ایجاد شده که سعی در برطرف کردن آن داشته باشید. کمکی از طرف فردی دریافت می کنید که بسیار به موقع و ضروری است.از راه پرفراز و نشیبی که در پیش رو دارید نهراسید و با توکل به خدا قدم بردارید تا به نتیجه برسید.

اگر قصد سرمایه گذاری در هر موردی را دارید سعی کنید که فریب وعده ها را نخورید و سرمایه خود را از دست ندهید. در نیمه دوم مهر ماه یک خبر خوش به شما خواهد رسید. مواظب سلامتی خودتان باشید.

متولدین آذر

متولدین دی ماه:

نامه ای را دریافت خواهید کرد که خوشحالی فراونی برای شما به همراه دارد و برایتان غیرمنتظره خواهد بود. با توسل و توکل به خدا در مسیر تازه ای که در پیش گرفته اید، پیش روید. موانع خوشبختی را که در سر راهتان قرار دارند از میان بردارید تا به نتایج مطلوبی دست پیدا کنید.

با یکسری ارتباطات تنگاتنگ و چشمگیری در این ماه رخ می دهد. اما شما به مقدار زیادی ارامش دست پیدا میکنید که خود را آرامتر از همیشه در پوست خود خواهید یافت. اگر به دنبال سفر یا تعطیلات هستید، مسافرتتان را به ماه آینده موکول کنید.

متولدین دی

متولدین بهمن ماه:

در این روزها وضعیت شغلی تان متزلزل شده و بین شما و مدیرتان گرفتاری و مشکلاتی به وجود آمده اما این مشکلات پایدار نیستند و در نهایت منجر به ترفیع مقام شما می شود.

مسوولیت های زیادی بر دوش تان سنگینی می کند. برای شما خرید و فروش و املاک پرمنفعت و عالی است. با افرادی بیشتر همنشینی کنید که دانش و علم شان از شما بیشتر است. اگر مجرد هستید ممکن است گزینه خوبی برای ازدواج بیابید.

زندگی را سخت نگیرید که هرچه سخت گیر باشید، زندگی هم برای تان سخت خواهد گذشت. برای خود اهدافی تعیین کنید و در جهت رسیدن به آنها گام بردارید. بی جهت به کسی اطمینان نکنید زیرا عده ای از خوش قلبی شما می خواهند سوء استفاده می کنند.

برای تحقق آرزوی تان به سختی هایی برخورد می کنید که با تفکر و بدون عجله باید آنها را از سر راه خود بردارید و برای برداشتن موانع از خانواده و دوستان نزدیک تان کمک بگیرید.

متولدین بهمن

متولدین اسفند ماه:

در این ماه متولدین اسفند ماه به تخلیه انرژی اضافی خود نیاز دارند و باید از نظر احساسی تعدیل شوند. در این ماه از درگیر شدن در یک جنگ لفظی اجتناب کنید و حق را به جانب خودتان دهید و مدام در پی تصدیق خود باشید.

فکار منفی، اجازه ی تصمیم گیری درست به شما را نمی دهد پس مثبت فکر کنید. اوضاع و شرایط بد زندگی را تغییر دهید. از نظر مالی شرایط بهتری نسبت به دوره های قبل خواهید داشت. از نظر جسمی در شرایط خوبی به سر می برید.

متولدین اسفند

برای شما خانواده و آینده ی فرزندان تان مهمتر از هر چیز دیگری است. تمام تلاش خود را می کنید، محیطی آرام در خانه داشته باشید و به تحصیلات فرزندان تان اهمیت زیادی می دهیداما نگرانی بیش از حد شما سبب می شود، آزادی آنها سلب شود.

فال و طالع بینی جالب و جذاب مهر ماه

4.153
این مطلب مفید بود ؟4310
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ن/ز.ت
برچسب : طالع بینی
وبگردی