قوانین طراحی دکوراسیون
دقت کرده اید که بعضی ها خانه هایشان یک دکوراسیون حرفه ای و همه چیز تمام دارد؟ کارشناسان طراحی دکوراسیون اصول پایه و مهمی را برای طراحی و تزیین خانه عنوان کرده اند که در این بخش میخوانید.

قوانین طراحی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون منزل امروزه برای افراد اهمیت ویژه ای پیدا کرده است و انتخاب رنگ دکوراسیون، نحوه چیدمان، نورپردازی و تزیینات جزو مسائلی است که هنگام طراحی دکوراسیون ذهن تان درگیرشان خواهد شد. برای اینکه بتوانید دکوراسیونی کامل و بی عیب و نقص طراحی کنید بهتر است قوانین طراحی دکوراسیون و نظر کارشناسان دکوراسیون داخلی را بدانید و با توجه به آن ها به دکوراسیون ایده آل تان برسید.

دکوراسیون پذیرایی

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

در این بخش از دنیای مد نمناک قصد داریم شما را با مهمترین قوانین طراحی دکوراسیون آشنا کنیم، قوانینی که با رعایت آن ها دکوراسیون منزل تان بینظیر خواهد شد.

- به نظر دکوراتورهای حرفه ای بهترین کار برای بزرگنمایی خانه های کوچک، استفاده از آینه است. آینه های بزرگ و آینه قدی در دکوراسیون منزل باعث میشوند خانه تا حد زیادی بزرگتر دیده شود.

دکوراسیون مدرن

استفاده از آینه در دکوراسیون

- یکی از قوانین طراحی دکوراسیون داخلی این است که پرده هایی تا رو زمین آمده اند بهتر هستند اگر پرده های کوتاه در دکوراسیون منزل تان استفاده میکنید، باید آنها را با پرده های بلند جایگزین کنید زیرا اینطوری دکوراسیون منزل تان زیباتر خواهد شد.

- بهترین وسایلی که میتوانید ازآن ها برای روی شومینه استفاده کنید قاب عکس ها هستند، این نظر کارشناسان دکوراسیون داخلی است و باعث میشود منزل مدرن و منحصر به فردی داشته باشید.

تزیین شومینه

تزیین شومینه با قاب عکس

- برای کابینت های آشپزخانه بهترین ایده این است که از ترکیب دو رنگ استفاده کنید مثلا کابینت های بالایی کرمی و کابینت های پایین قهوه ای باشند و یا کابینت ها به صورت یکی در میان کرم و قهوه ای باشند.

- طبیعت را به خانه بیاورید، یکی از جالب ترین راه های تزیین دکوراسیون منزل این است که از گیاهان زیبا و سنگ های لب رودخانه استفاده کنید و طبیعت را راهی منزل تان کنید.

گیاهان در دکوراسیون

گیاهان در دکوراسیون داخلی منزل

- از رنگ های جدید برای نقاشی دیوارها استفاده کنید، دیوار ها را با توجه به رنگ دکوراسیون منزل تان نقاشی کنید و همیشه به رنگ سفید برای دیوار ها اکتفا نکنید.

- از ترکیب دو سبک در دکوراسیون داخلی منزل تان استفاده کنید، میتوانید سبک مدرن و کلاسیک را با هم ترکیب کنید که اتفاقا نتیجه آن بسیار خاص و منحصر به فرد خواهد شد.

دکوراسیون 2019

قوانین طراحی دکوراسیون منزل

 

مهمترین قوانین طراحی دکوراسیون حرفه ای + عکس

4.596
این مطلب مفید بود ؟879
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
وبگردی