خندوانه

خندوانه | عادل فردوسی پور در خندوانه

تاریخ انتشار : 19 مهر 1394کد مطلب : 21688زمان مطالعه : 2 دقیقه
رامبد جوان پیشترها اعلام کرده بود که یک روز حتما عادل فردوسی پور را به برنامه خنداونه خواهد آورد. مجری چند ساله برنامه نود مهمان خندوانه شد و گفت: بالاخره رامبد گیرم انداخت.

حضور عادل فردوسی پور در برنامه رامبد جوان

عادل فردوسی بالاخره مهمان برنامه «خندوانه» رامبد جوان شد.
 
عادل فردوسی پور مجری برنامه چندین ساله «نود» به دعوت از رامبد جوان، مهمان برنامه «خندوانه» شد. این برنامه قرار است که فردا شب از شبکه نسیم پخش شود.
 
عادل فردوسی پور و رامبد جوان

عادل فردوسی پور و رامبد جوان مهمان خندوانه شد

عادل فردوسی پور که پس از اصرارهای فراوان سرانجام در برنامه خندوانه رامبد جوان شرکت کرد در این باره گفت:بالاخره رامبد گیرم انداخت و شب قبل به استودیو خندوانه رفتم و در این برنامه شرکت کردم.
 
رامبد جوان در سری جدید برنامه خود، یک عروسک با هنرنمایی محمد بحرانی در نقش «جناب خان» اضافه کرده و گفت و گو و اجرای استندآپ کمدی هنرمندان هم از جمله بخش های دیگر «خندوانه» است.
 
«خندوانه» به تهیه کنندگی جواد فرحانی که از اواسطِ خرداد ماه سال 93 در شبکه «نسیم» شروع به کار کرده بود، با آغاز ماه محرم در سال 93 کار خود را به پایان برد و با یک انرژی تازه مخاطبان خود را در سال 94 همراهی کرد.
 

عصبانیت رامبد جوان از لو رفتن حضور عادل فردوسی پور در خندوانه

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجری نامدار این برنامه که از رسانه ای شدن این خبر جا خورده بود، از خبرنگار بانک ورزش پرسید:برای چه چنین سوالی می پرسید؟ مگر کسی چیزی گفته؟

به رامبد جوان گفتیم که برخی از خبرنگاران نود این خبر را رسانه ای کرده اند که او با عصبانیت گفت:این لوس بازی ها برای چیست؟ من اگر بخواهم بیننده های برنامه ام را سورپرایز کنم، چکار کنم؟ چرا باید چنین خبری بدون اطلاع من رسانه ای شود؟

رامبد جوان ادامه داد:اگر قرار به این باشد که کسی باخبر شود، خودمان آن را رسانه ای می کنیم. واقعا مانده ام که چه بگویم و ترجیح می دهم بیش از این حرفی نزنم.

خندوانه ، عادل فردوسی پور در خندوانه

4.168
این مطلب مفید بود ؟5612
برگرفته از تسنیم /ن
وبگردی