عادل فردوسی پور دورهمی

عادل فردوسی پور میهمان آخرین قسمت دورهمی +عکس

تاریخ انتشار : 17 فروردین 1397کد مطلب : 66563زمان مطالعه : 2 دقیقه
عادل فردوسی پور گزارشگر فوتبال و مجری برنامه نود آخرین میهمان برنامه دورهمی خواهد بود ، در قسمت آخر این برنامه مهران مدیری سورپرایز خواهد شد.

مهران مدیری امشب در دورهمی میزبان عادل فردوسی پور خواهد بود

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری امشب 17 فروردین ماه 1397 ساعت 23 درحالی روی آنتن شبکه نسیم میرود که با آخرین میهمان آخرین برنامه این سری اجرا خواهد شد. مهران مدیری در این برنامه میزبان عادل فردوسی پور گزارشگر فوتبال و مجری و تهیه کننده برنامه پرطرفدار 90 است.

طبق گفته ی تهیه کننده برنامه تلویزیونی دورهمی روز جمعه 17 فروردین آخرین قسمت از مجموعه دورهمی پخش خواهد شد و در این قسمت سورپرایز ویژه ای برای مهران مدیری درنظر گرفته شده است. وی در ادامه گفت :دیگر قصدی برای ساخت ادامه دورهمی نداریم.

بازپخش قسمت دورهمی با حضور عادل فردوسی پور شنبه (97/1/17) 3 بامداد ، 7 صبح ، 11 صبح ، 5 بعد از ظهر خواهد بود.

عادل فردوسی پور دورهمی

عکس عادل فردوسی پور در کنار مهران مدیری و به عنوان میهمان برنامه دورهمی

با عادل فردوسی پور میهمان آخرین قسمت از برنامه دورهمی بیشتر آشنا شوید:

عادل فردوسی پور متولد 10 مهر 1353 در تهران است، او اصالتا اهل شهر رفسنجان در استان کرمان است.عادل یک خواهر و یک برادر دارد و در دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی صنایع قبول شد و تا پایان فوق لیسانس ادامه داد. عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد او «مدل سازی آماری پیش بینی نتایج رقابت های فوتبال» بود که در سال 1378 با راهنمایی دکتر اخوان نیاکی آن را نوشت. او در حال حاضر درس زبان تخصصی صنایع را در دانشگاه صنعتی شریف تدریس می کند. 

عادل فردوسی پور دورهمی 

عادل فردوسی پور مجری برنامه نود امشب به دورهمی می آید

زبان رمز موفقیت او و کلید راه آینده اش شد. او کار رسانه ای خود را در سال 1372 با روزنامه نگاری در روزنامه ابرار ورزشی به سردبیری اردشیر لارودی آغاز کرد. در پایان سال 1373، پس از چندین بار آزمون، به صدا و سیما راه یافت و در ابتدا به گزارش برنامه منتخب ورزشی (برنامه ای آرشیوی از شبکه سوم سیما که در نیمه شب پخش می شود) می پرداخت. فردوسی پور کم کم پیشرفت کرد و توانست بازی های بهتری را گزارش کند. او پس از گزارش های خوبش در جام جهانی 98، توانست خود رابه همه بشناساند و از آن پس بود که به عنوان گزارشگر بازی های زنده و مهم انتخاب شد. 
عادل فردوسی پور، بنیان گذار، مجری و تهیه کننده برنامه 90 است. برنامه زنده ای که در مورد اتفاقات فوتبال ایران که نخستین قسمت آن 23 مرداد 1378 پخش شد.

عادل فردوسی پور میهمان آخرین قسمت دورهمی +عکس

4.855
این مطلب مفید بود ؟532
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/ ن
وبگردی