نیلوفر خرم نیک
نیلوفر خرم نیک بازیگر نقش لیلی امیرارجمند در سریال معمای شاه است که شهریور ماه سال 95 بر اثر ایست قلبی درگذشت.

نیلوفر خرم نیک بازیگر معمای شاه

11 شهریور ماه سال 95 بود که خبر درگذشت نیلوفر خرم نیک بازیگر سریال معمای شاه منتشر شد.

هنوز بخش های ضبط شده با بازی نیلوفر خرم نیک در معمای پخش نشده بود که اجل فرصت ادامه زندگی را از این بازیگر جوان و تازه کار گرفت و 10 شهریور ماه سال 95 بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

عکسی از نیلوفر خرم نیک در سریال معمای شاه

نیلوفر خرم نیک در سریال معمای شاه ایفاگر نقش لیلی امیرارجمند بود و طبق اطلاعات موجود این سریال اولین تجربه بازیگری او در تلویزیون است.

علت فوت این بازیگر جوان در ابتدا درگذشت حین عمل جراحی عنوان شد اما بعد از یک روز با تکذیب انجام جراحی، علت فوت مشکلات تنفسی و تاثیر آن روی مغز و پایین بودن هشیاری و در نهایت ایست قلبی اعلام شد.

نیلوفر خرم نیک

لیلی امیرارجمند صمیمی ترین دوست فرح همسر شاه بود که به دربار رفت و آمد داشت و نماینده فرح در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود و مشاغل و منصب های مهم دیگری را نیز عهده دار بود.

نیلوفر خرم نیک

نیلوفر خرم نیک در سریال معمای شاه با بازیگران زیادی همبازی بود که برخی از آنها عبارتند از :سعید نیک پور، حسین نورعلی، امیر مهدی کیا، مهراوه شریفی نیا، حدیث فولادوند، ساغر عزیزی، گوهر خیراندیش، محمدرضا شریفی نیا، حسین محب اهری، جعفر دهقان، عبدالرضا اکبری، داریوش کاردان، نازنین فراهانی، سپند امیرسلیمانی ، رز رضوی، نرگس محمدی و... همبازی بود.

نیلوفر خرم نیک بازیگر نقش لیلی امیرارجمند در معمای شاه

3.762
این مطلب مفید بود ؟4616
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
وبگردی