علیرضا فغانی و مهدی یغمایی

علیرضا فغانی و مهدی یغمایی مهمان امشب دورهمی

تاریخ انتشار : 16 اسفند 1396کد مطلب : 65420زمان مطالعه : 2 دقیقه
علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال و مهدی یغمایی خواننده سرشناس کشورمان امشب 16 اسفندماه 1396 مهمان برنامه دورهمی میشوند.

علیرضا فغانی و مهدی یغمایی امشب به دورهمی می آیند

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری امشب 16 اسفند 1396 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم میرود. مهران مدیری در برنامه امشب دورهمی میزبان علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال و مهدی یغمایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان است.

علیرضا فغانی و مهدی یغمایی در برنامه دورهمی

صفحه رسمی برنامه دورهمی با انتشار عکسی خبر از حضور علیرضا فغانی و مهدی یغمایی در برنامه امشب دورهمی داد و نوشت :علیرضا فغانی و مهدی یغمایی امشب 1396/12/16 ساعت 23 در برنامه دورهمی

علیرضا فغانی و مهدی یغمایی

علیرضا فغانی و مهدی یغمایی مهمان برنامه امشب دورهمی میشوند

با علیرضا فغانی و مهدی یغمایی مهمانان امشب دورهمی بیشتر آشنا شوید

علیرضا فغانی

علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال از سال 2008 وارد لیست داوران بین المللی شد و در لیگ برتر فوتبال ایران داوری می کند .

علیرضا فغانی در خانواده ای فوتبالی و ورزشی بزرگ شده است. پدر او محمد فغانی، داور فوتبال بوده است. علیرضا فغانی به عنوان بازیکن در تیم نوجوانان بانک ملی حضور داشته است و سابقهٔ حضور در تیم های شهاب خودرو، اتکا و نیروی زمینی را دارد. او سابقهٔ بازی در لیگ دسته دوم فوتبال را دارد.

علیرضا فغانی و مهدی یغمایی

علیرضا فغانی داور فوتبال مهمان امشب دورهمی

از برخی قضاوت های مهم او می توان به دیدار دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2014 ، دیدار فینال جام ملت های آسیا 2015 ، دیدار فینال جام باشگاه های جهان 2015 ، دیدار فینال فوتبال المپیک 2016 ریو و دیدار نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها 2017 نیز اشاره کرد .

مهدی یغمایی

مهدی یغمایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان ازسال 1372 نواختن پیانو و خواندن آواز سنتی را شروع کرد. و بعد از سال ها تلاش در به دست آوردن تجربه درخواندن آواز سنتی به آرامی تصمیم خود را درتغییر سبک خوانندگی عملی کرد تا اینکه درسال 1380 با توجه به داشتن مهارت کامل درخواندن آواز سنتی با سبکی نو و جدااز موسیقی سنتی پا به عرصه موسیقی ایران به صورت حرفه ای نهاد.

علیرضا فغانی و مهدی یغمایی

مهدی یغمایی خواننده کشورمان مهمان امشب دورهمی

یغمایی ابتدا همکاری خود را با گروه ژوان آغاز نمود و در همین راستا آلبومی شامل 12 قطعه موسیقی که از جمله معروفترین آن ها می توان به دختر بهار؛ سایه؛ دلم تنگه؛ ستاره جون و .. اشاره نمود را منتشر کردند؛ و همچنین صادق یغمایی حرفه برادر را در شاهرود ادامه می دهد .

علیرضا فغانی و مهدی یغمایی مهمان امشب دورهمی

4.26
این مطلب مفید بود ؟51
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک / ف
وبگردی