عکسهای راکی
به تازگی تصاویری قدیمی و نادر از فیلم پر طرفدار راکی منتشر شده که در آن سیلوستر استالونه بازیگر آمریکایی در حال مبارزه میباشد.

عکسهای دیدنی فیلم راکی 4

عکس های خیلی نادری از فیلم راکی 4 توسط سیلوستر استالونه بازیگر این فیلم در چهلمین سال ساخته شدن این شخصیت منتشر شده است.

مبارزه استالونه در فیلم راکی

در این تصاویر می توان شاهد مبارزه سیلوستر با دولف لاندگرن در رینگ بود. این تصاویر شامل صحنه های جدی و خشنی از مبارزه این دو است و در صحنه دیگری لاندگرین گلوی استالونه را به چنگ گرفته و در تصویری دیگر خودش با چشمی پاره شده و صورتی خونین دیده می شود.

مبارزه استالونه

مبارزه لاندگرین گلوی و استالونه در فیلم راکی

در عین حال در تصویری دیگر می توان استالونه را دید که در حال کارگردانی صحنه بوکس است و در حال فکر کردن به صحنه بعدی است.

«راکی» به کارگردانی جان جی. آویلدسن و نویسندگی سیلوستر استالونه ساخته شد و 21 نوامبر 1976 نمایش نخست آن در نیویورک انجام شد و استالونه با این فیلم مهم به شهرت رسید. این فیلم در لیست های 100 فیلم تأثیرگذار تاریخ سینما رتبه 57 را از آن خود کرد.

داستان مربوط به یک بوکسور (سیلوستر استالونه) ایتالیایی است که نتوانسته بود به قهرمانی برسد اما شانس به او رو کرد و مسابقه ای بین او و قهرمان سنگین وزن جهان (آپولو کرید) شکل گرفت که راکی توانست با پشت کار و تلاش قهرمان راشکست دهد.

فیلم نخست راکی برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی برای جان جی. آویلدسن، برنده جایزه اسکار بهترین تدوین، برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شد و سیلوستر استالونه نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. دیگر بازیگران فیلم شامل بورگس مریدیت، برت یانگ و تالیا شایر نیز نامزد اسکار شدند.

اسنالونه

عکسهای قدیمی فیلم راکی 4

«راکی 4» فیلمی به نویسندگی و کارگردانی سیلوستر استالونه بود که سال 1985 اکران شد و به فروش خیره کننده سیصد میلیون دلار در گیشه دست یافت. این فیلم در ادامه فیلم های «راکی»، «راکی 2» و «راکی 3» ساخته شده است.

در این فیلم راکی بالبوآ با خانواده اش، زندگی شاد و آرامی را سپری می کند اما دوست و رقیب سابق او یعنی آپولو کرید، تصمیم گرفته تا پس از مدت ها دوباره به رینگ مسابقه بازگردد و نبردی با بوکسور جوان و قدر روسی به نام ایوان دراگو با بازی دولف لاندگرن داشته باشد، غافل از اینکه این آخرین مبارزه اوست.

سیلوستر استالونه

سیلوستر استالونه بازیگر آمریکایی راکی

عکس های قدیمی و دیده نشده از راکی

520
این مطلب مفید بود ؟200
برگرفته از بولتن نیوز -/ ک
وبگردی