عکاسی در بهار
فصل بهار با زیبایی و طراوتی که دارد بهترین فصل برای گرفتن عکس های خانوادگی و تکی است، اما باید نکاتی را هنگام عکاسی رعایت کنید تا عکس های زیباتری داشته باشید.

نکات مهم درباره عکاسی در بهار

فصل بهار بهترین فصل برای عکاسی است زیرا آب و هوای خوب، گل های زیبا و طبیعت خوش آب و رنگ آن باعث میشود عکس های جذاب تری خلق کنید. هوای فصل بهار طوری است که نه قندیل میبندید و نه عرق میکنید، تیپ و استایل بهاری تان نیز میتواند به زیباتر شدن عکس ها کمک کند.

عکس گرفتن در بهار

نکات عکس گرفتن در بهار

طبیعت فصل بهار پر است از رنگ های شاد و دوست داشتنی زیرا در این فصل گل های بنفشه، نرگس و لاله به شدت دیده میشوند و درختان پر از شکوفه فضای شگفت انگیزی برای عکس گرفتن فراهم میکنند.

بهترین زمان برای عکس انداختن در فصل بهار ساعات اولیه روز و حتی قبل از طلوع خورشید است که به شما پیشنهاد میکنیم در این زمان برای عکس انداختن از منزل خارج شوید.

عکاسی در طبیعت

عکاسی در فضای بهار فصل بهار

فصل بهار بهترین زمان برای پوشیدن لباس هایی به رنگ های شاد و روشن است. لباس های رنگارنگ، اکسسوری های فانتزی، لباس هایی با طرح های گلدار و ... بسیار مناسب و ایده آل هستند.

از تکنیک چند لایه لباس پوشیدن کمک بگیرید زیرا هوای فصل بهار ممکن است از آفتابی بودن به هوای ابری و بارانی سریع تغییر کند، لایه لایه لباس پوشیدن شما را خوشتیپ تر هم میکند.

چند لایه لباس پوشیدن

ایده چند لایه لباس پوشیدن

فصل بهار لباس های طرح دار بپوشید مثلا لباس هایی با طرح گلدار، خال خالی، راه راه که رنگ های شاد و متنوع دارند.

 

ایده ها و ترفندهای عکاسی در فصل بهار + عکس

327
این مطلب مفید بود ؟1611
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
وبگردی