بهنوش طباطبایی
بهنوش طباطبایی بازیگر کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام نگاه ویژه ای به نقش متفاوتش در ماجرای نیمروز 2 داشت که در ادامه مشاهده میکنید.

نقش متفاوت بهنوش طباطبایی در ماجرای نیمروز

بهنوش طباطبایی همان بازیگر آرام سینماو تلویزیون است که با فیلم سینمایی ماجرای نیمروز 2 در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. بهنوش طباطبایی در فیلم جدید محمدحسین مهدویان ایفاگر نقشی متفاوت شد و با گریمی جدید جلوی دوربین این فیلم سینمایی رفت.

این بانوی هنرمند با انتشار عکسی از بازی در ماجرای نیمروز 2 به تعریف و تمجید از این نقش پرداخت.

نقش بهنوش طباطبایی در ماجرای نیمروز 2 از نگاه خودش

بهنوش طباطبایی با انتشار عکسی از بازی در ماجرای نیمروز 2 درباره نقش متفاوتش در این فیلم توضیح داد.

بهنوش طباطبایی

گریم بهنوش طباطبایی در ماجرای نیمروز 2

بهنوش طباطبایی با انتشار این عکس نوشت : دو سال تلاش و صبر توامان کار ساده ای نبود. دو سال سکوت و شنیدن شایعات عجیب و قضاوتهای ناعادلانه کمر طاقتم را خم کرد اما نشکست.سخت بود اما نتیجه اش شیرین بود.بعد از دو سال رد کردن و گذشتن از سریالها و فیلمهایی که بازی کردنشان بسیار ساده تر از خانه نشستن و گاهی تئاتر کار کردن بود ،بعد از گذشتن از نقشهایی که ویژگیشان بیشتر چهره بود تا شخصیت،سر انجام با فیلمنامه (ماجرای نیمروز دو رد خون) و نقش سیما احساس کردم حالا دوباره میشود بازی کرد و لذت برد.یک کار سخت و یک چالش بزرگ. از این جهت که لیلا زمردیان (سیانور )در برشی نه چندان دور از تاریخ و جهت گیری های سیاسی لیلای (ماجرای نیمروز رد خون) قرار داشت.اما درونی تر و پیچیده تر.بسیار پیچیده تر.

پیش از این تجربه همکاری با آقای محمود رضوی را داشتم که همین دلم را قرص میکرد اما با آقای مهدویان از نزدیک آشنا نبودم.صادقانه بگویم !بازی در برابر دوربین حسین مهدویان برای هر کسی کار بی نهایت دشواریست.او شبیه هیچ کارگردانی نیست و شبیه هیچ فیلمسازی فیلم نمیسازد. او از تو میخواهد تا از خودت بگذری. حتی از بسیاری از تجربه های قبلیت.

این نقش هر آنچه که شرایط را برای بازیگر دشوار میکند دارا بود! از شرایط دشوار صحنه گرفته تا شرایط پیچیده و درونی سیما. هم در صحنه با آن حجم از انفجار و آتش وسط میدان جنگ بودم و هم در درون خودم با جاه طلبی های یک بازیگر میجنگیدم .که اگر نمیجنگیدی میشدی وصله ناجور.میشدی بازیگری با اکتهای اغراق شده.احساس بند بازی را داشتم که باید ماهها خودم را در یک مسیر درست متعادل نگه دارم.

روزهای اول چقدر سخت بود. با آنکه تمام کارهای حسین مهدویان را به دقت دیده بودم و آن برهه از تاریخ را بسیار مطالعه کرده بودم چقدر همه چیز برایم جای سوال داشت.با این حال در نهایت باید به کارگردان و تهیه کننده کاملا اعتماد میکردم وگرنه هم به فیلم ضربه میزدم هم به خودم.باید از خودم میگذشتم تا آرام آرام خودم را به سیما (خواهر لیلا)میرساندم. و چقدر تجربه نمایش فصل شکار بادبادک در این راه به کمکم آمد.

حالا که فیلممان را دیده ام خوشحالم. نه فقط به خاطر خودم.خوشحالم که عضو گروهی بودم که توانستیم با تمام توانمان بخش مهمی از تاریخ سرزمینمان را به نمایش بگذاریم.سرزمینی که از همه ی ما مهمتر است.

سپاسگزارم از آقای سید محمود رضوی تهیه کننده محترم این فیلم و خوشحالم که دوباره با ایشان کار کردم و سپاسگزارم از آقای حسین مهدویان کارگردان فیلممان که تجربه کار با ایشان بسیار ارزشمند بود. برای فیلم (ماجرای نیمروز رد خون) بهترین آرزوها را دارم...

بهنوش طباطبایی

عکسی از بهنوش طباطبایی در ماجرای نیمروز 2

ماجرای نیمروز 2 با نام جدید رد خون ادامه داستان ماجرای نیمروز 1 است که به حادثه تاریخی عملیات مرصاد می پردازد.

بازیگران ماجرای نیمروز 2

جواد عزتی ، هادی حجازی فر و بهنوش طباطبایی در ماجرای نیمروز 2

بهنوش طباطبایی، حسین مهری، هادی حجازی فر، محسن کیایی، هستی مهدوی، جواد عزتی و مهدی زمین پرداز بازیگران فیلم ماجرای نیمروز 2 را تشکیل میدهند.

تعریف خاص بهنوش طباطبایی از بازی در ماجرای نیمروز 2

35
این مطلب مفید بود ؟32
منبع : صفحه شخصی بهنوش طباطبایی / بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
وبگردی