بازیگران فیلم سرخ پوست
در آستانه اکران فیلم سینمایی سرخ پوست در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از پوستر جدید این فیلم با عکسی از پریناز ایزدیار و نوید محمدزاده رونمایی شد.

پوستر جدید سرخ پوست رونمایی شد

سرخ پوست به کارگردانی نیما جاویدی یکی از فیلمهای بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر است که با داستان و گریم های متفاوت بازیگرانش در این جشنواره حضور دارد.

در آستانه اولین نمایش سرخ پوست در جشنواره فجر 37 از پوستر جدید این فیلم سینمایی با بازی پریناز ایزدیار و نوید محمدزاده رونمایی شد.

رونمایی از پوستر جدید سرخ پوست

فیلم سینمایی سرخ پوست از اولین روز جشنواره فجر در سینما فرهنگ و استقلال اکران خود را آغاز میکند ، در استانه اکران این فیلم عکسی از پوستر جدید آن منتشر شد.

پوستر جدید فیلم سرخ پوست

پوستر جدید فیلم سرخ پوست

پریناز ایزدیار و نوید محمدزاده در فیلم متری شیش و نیم هم با هم همبازی هستند و با این دو فیلم مشترک به سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر میروند.

پریناز ایزدیار

بازی پریناز ایزدیار در فیلم سرخ پوست

در خلاصه داستان فیلم سرخ پوست آمده است: سال1347، یک زندان قدیمی در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال توسعه ی شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان به همراه مامورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدیدند...

فیلم سرخ پوست

نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار در فیلم سرخ پوست

بازیگران فیلم سرخ پوست عبارتند از : نوید محمدزاده ، پریناز ایزدیار، آتیلا پسیانی،ستاره پسیانی و حبیب رضایی با حضور مانی حقیقی ترکیب بازیگران اصلی سرخ پوست را تشکیل می دهند.

پریناز ایزدیار و نوید محمدزاده

گریم پریناز ایزدیار و نوید محمدزاده در فیلم سرخ پوست

عوامل ساخت فیلم سرخ پوست عبارتند از :مجری طرح و سرمایه گذار محمد صادق رنجکشان ، مدیر فیلمبرداری:هومن بهمنش، مدیر تولید:مهدی بدرلو ، طراح چهره پردازی:ایمان امیدواری، طراح صحنه:محسن نصرالهی، طراح لباس:شیما میرحمیدی، تدوین:عماد خدابخش، صدا:ایرج شهزادی، مدیر جلوه های بصری:جواد مطوری، طراح جلوه های ویژه میدانی:آرش آقابیک، عکاس:محمدبدرلو، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان:علی مردانه، منشی صحنه:فائزه گرکانی، مدیریت رسانه و تبلیغات:آیدا مصباحی.

پریناز ایزدیار

گریم پریناز ایزدیار در فیلم سرخ پوست

نوید محمدزاده

گریم نوید محمدزاده در فیلم سرخ پوست

نوید محمدزاده

عکسی از نوید محمدزاده در فیلم سرخ پوست

پوستر جدید سرخ پوست با نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار+ عکس

57
این مطلب مفید بود ؟70
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
وبگردی